تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819721656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري تركمنستان در نشست طرح ناباكو شركت مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهوري تركمنستان در نشست طرح ناباكو شركت مي كند
عشق آبادـ رسانه هاي تركمنستان روز شنبه اعلام كردند كه رييس جمهوري اين كشور در نشست ماه "مه " سالجاري ميلادي كه در پراگ پايتخت چك برگزار مي شود، شركت مي كند.


هرچند رسانه هاي تركمنستان به موضوع اصلي نشست پراگ اشاره اي نكرده اند، ولي پيشتر سامانه هاي خبري "همسود" از برگزاري اين نشست در زمينه موضوع اجراي طرح ناباكو در پايتخت چك خبر داده بودند.
به گزارش ايرنا از عشق آباد، رسانه هاي تركمنستان گزارش دادند كه نخست وزير چك در ديدار روز جمعه با بردي محمداف از وي براي حضور در نشست پراگ دعوت كرد كه مورد پذيرش رييس جمهوري تركمنستان قرار گرفت .
"ميرك توپولانگ " نخست وزير جمهوري چك كه همزمان رييس دوره اي اتحاديه اروپا را نيز برعهده دارد روز جمعه قبل از سفر بردي محمداف به تهران در عشق آباد با وي در زمينه نحوه گسترش روابط دوجانبه ديدار كرد.
به گزارش رسانه هاي تركمنستان ، بردي محمداف در ديدار با نخست وزير چك گفت: عشق آباد از سفر هيات هاي كشورهاي اروپايي به اين كشور خوشحال است .
رييس جمهوري تركمنستان در اين ديدار با اشاره به اينكه عشق آباد پتانسيل لازم انرژي را براي مشاركت در طرح هاي مختلف بين المللي دارد، تاكيد كرده كه اين كشور همچنان پايبند به مسير اروپايي انتقال انرژي است .
نخست وزير چك در اين ديدار تاكيد كرده كه پراگ و اتحاديه اروپا بسيار علاقه مند به واردات ثابت منابع هيدروكاربور از تركمنستان هستند.
توپولانگ تصريح كرده كه تركمنستان از نظر ذخاير منابع هيدروكاربور غني بوده و پايبند به سياست تنوع سازي صدور آن به بازارهاي جهاني است .
آساق **2190**330**1443**1513

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن