تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812709070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فدايي:/2/حجم عمليات رواني عليه رئيس‌جمهور بي‌نظير است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: فدايي:/2/حجم عمليات رواني عليه رئيس‌جمهور بي‌نظير است


تهران- خبرگزاري كار ايران
دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: تكليف‌‏محوري، طي مسير عقلاني، اتخاذ روش مبتني بر اصول و ولايت‌‏مداري از سياست‌‏هاي ما است تا با توجه به تحليل شرايط داخلي و خارجي مبتني بر اصول و از طريق رهنمودهاي امام موفق شويم.

به گزارش خبرنگار ايلنا، حسين فدايي روز شنبه در نشست خبري خود در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات، حجم عمليات رواني عليه كشور را بسيار زياد عنوان و تاكيد كرد: اكنون سه هزار شبكه تلويزيوني از طريق ماهواره‌‏ها قابل دريافتند كه حدود 50 شبكه تلويزيوني ضد انقلاب كه ارزش‌‏هاي جمهوري اسلامي و دولت را زير سوال مي‌‏برند، مشغول به فعاليت هستند. براساس گزارش‌‏هاي منتشر شده از سال 78 تا سال 87، حدود يك ميليارد و صد و هفتاد و نه ميليون دلار توسط آمريكا براي براندازي رژيم جمهوري اسلامي هزينه اختصاص يافته كه سيصد و هفتاد و چهار ميليون دلار آن به شبكه‌‏هاي فارسي زبان داده شده است، از سوي ديگر شاهد بخش‌‏هاي گسترده در حوزه اينترنت و شبكه گسترده پيامك‌‏هايي كه مواضع جمهوري اسلامي و عملكرد دولت و شخص احمدي‌‏نژاد را به سخره مي‌‏گيرند، نيز هستيم.
وي اين حجم گسترده عمليات رواني در طول انقلاب عليه دولت و شخص رئيس‌‏جمهور را بي‌‏نظير خواند و اضافه كرد: سرمايه‌‏گذاري سنگيني صورت گرفته تا دولت به چالش كشيده شود و اين مسائل را برنامه‌ريزي شده و طرحي براي تضعيف انقلاب اسلامي مي‌‏دانيم.
نماينده مردم تهران در خصوص سياست‌‏هاي جمعيت ايثارگران در انتخابات رياست‌‏جمهوري، گفت: مبناي ما تعامل با تمام جريانات اصولگرا مي‌‏باشد، ما 16 اصل را براي انتخابات دوره دهم ترسيم كرديم كه در سه بخش هدف، راهبردي و سياست‌‏ها تقسيم مي‌‏شوند.
وي اظهار داشت: مشاركت گسترده مردمي بايد هدف همه جريانات باشد زيرا اين دوره بيش از هر زمان ديگر به حضور مردم نياز داريم و مشاركت گسترده باعث بازدارندگي از عقايد بيگانگان، توسعه گفتمان انقلاب، ايجاد اميد بين دوستداران انقلاب، تقويت اين گفتمان و وفاداري مردم به نظام، انقلاب، رهبري وشهدا را به نمايش مي‌‏گذارد و به معناي مخالفت با همه مخالفين است و هدف ديگر ما تلاش براي پيروزي يكي از افراد اصولگرا و راي‌‏آوري عنصر اصولگرا محسوب مي‌‏شود.
فدايي ادامه داد: وفاق حداكثري اصولگرايان يكي از راهبردهاي ماست؛ زيرا براساس تحليل محتوا هر زمان ميان اصولگرايان اختلافاتي پيش آمده توفيق آنان نيز در صحنه انتخابات كم بوده، بنابراين براي موفقيت جريان اصولگرا نياز به وفاق حداكثري داريم، راهبرد ديگر ما خط قرمز قرار دادن جريان دوم خرداد است.
وي همچنين در خصوص سياست‌‏هاي اين جمعيت خاطرنشان كرد: تكليف‌‏محوري، طي مسير عقلاني، اتخاذ روش مبتني بر اصول و ولايت‌‏مداري از سياست‌‏هاي ما است تا با توجه به تحليل شرايط داخلي و خارجي مبتني بر اصول و از طريق رهنمودهاي امام موفق شويم.
فدايي ادامه داد: تلاش براي تبيين و تقويت گفتمان اصولگرايي با اولويت و تاكيد بر پيشرفت و عدالت، تلاش براي اثبات كارآمدي اصولگرايان و تشريح دستاوردهاي آنان و پرهيز از جنجال‌‏هاي بيهوده سياسي از ديگر اصول ماست.
ادامه دارد...

كد خبر: 474524

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن