تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816675017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار ورزشي آذربايجان شرقي/پيشتازي تيم ملي جوانان و تركمنستان در مسابقات بسكتبال تبريز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار ورزشي آذربايجان شرقي/پيشتازي تيم ملي جوانان و تركمنستان در مسابقات بسكتبال تبريز
خبرگزاري فارس: تيم ملي جوانان و تركمنستان پيشتازان رقابت‌هاي بسكتبال، ادامه رقابت‌هاي المپياد ورزشي بانوان و ... از اهم اخبار ورزشي آذربايجان شرقي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، رقابت‌هاي بسكتبال بين‌المللي دهه مباركه فجر تبريز با پيشتازي تيم‌هاي ملي جوانان ايران و تيم ملي تركمنستان ادامه يافت.
رقابت‌هاي بسكتبال بين‌المللي دهه مباركه فجر تبريز با حضور تيم‌هاي تبريز، آرارات، تيم ملي جوانان و تركمنستان برگزار مي‌شود.
در روز نخست رقابت‌ها در سالن شهيد صمد اقدمي تبريز تركمنستان 85 بر 61 تيم آرارات را شكست داد و تيم ملي جوانان در ديداري نزديك 63 بر 61 تيم منتخب تبريز را برد، در دومين روز رقابت‌ها تيم ملي جوانان 75 بر 44 آرارات را شكست داد و تركمنستان 73 بر 60 منتخب تبريز را برد تا به همراه تيم ملي جوانان بازي فينال را انجام دهد.

*نوجوانان مراغه از تبريز پيشي گرفت و اول شد
رقابت‌هاي واليبال قهرماني و انتخابي نوجوانان آذربايجان شرقي در مراغه پايان يافت و و در روز نهايي رقابت‌هاي تيم مراغه با شكست تيم تبريز توانست به مقام قهرماني نوجوانان استان دست يابد.
مسابقات واليبال انتخابي نوجوانان استان به مناسبت دهه‌مباركه فجر جام فجر انتخابي المپياد ايرانيان برگزار شد پس از تيم‌هاي مراغه و تبريز تيم بناب به مقام سومي دست يافت.
رقابت‌هاي انتخابي نوجوانان استان با حضور تيم بناب، ملكان، ميانه، مراغه ،چاراويماق و تبريز از 23 بهمن تا 25 بهمن ماه برگزار شد.

*فرنگي كار المپيكي آذربايجان شرقي
فرنگي كار المپيكي آذربايجان شرقي سهميه حضور در جام يادگار امام را كسب كرد.
مسعود هاشم‌زاده فرنگي كار المپيكي آذربايجان شرقي به همراه 35 فرنگي كار با حضور در مسابقات مورد نظر كادر فني، جواز شركت در جام بين‌المللي يادگار امام را كسب كرد.
ملي‌پوشان شركت‌كننده در بازي‌هاي المپيك 2008 چين، نفرات اعزامي به مسابقات جهاني جوانان، نفرات برتر مسابقات انتخابي جام يادگار در قزوين، فرنگي‌كاران برتر مسابقات قهرماني كشتي فرنگي ايران و كشتي‌گيران اعزامي به جام بين‌المللي وهبي امره تركيه نفراتي هستند كه تاكنون جواز حضور در جام بين‌المللي يادگار امام براي آنها صادر شده است.

*رقابت‌هاي المپياد ورزشي بانوان
رقابت‌هاي المپياد ورزشي بانوان آذربايجان شرقي در دو رشته اسفند ماه ادامه مي‌يابد.
رقابت‌هاي المپياد ورزشي بانوان آذربايجان‌ شرقي اسفند ماه نيز در دو رشته ادامه مي‌بايد و براساس اعلام امور ورزش بانوان رقابت‌هاي شطرنج و دووميداني در تبريز برگزار خواهد شد.
براساس گزارش امور ورزش بانوان رقابت‌هاي شطرنج سه اسفند ماه در خانه شطرنج تبريز از رده سني 8 تا 20 سال و به روش سوئيسي برگزار خواهد شد.
همچنين رقابت‌هاي دووميداني چهار اسفند ماه در پيست دووميداني تختي تبريز در رشته‌هاي 100، 200، 400، 800 و 1500 متر برگزار و هر ورزشكار مي‌تواند در دو رشته انفرادي و متولدان بالاي 1370 حق شركت دارند.
نخستين المپياد بزرگ ورزش بانوان آذربايجان ‌شرقي در رشته‌هاي رزمي، آمادگي جسماني، تكواندو، كونگ فو، كاراته، هندبال، بسكتبال، واليبال، طناب‌كشي، شنا، فوتسال، تنيس و تنيس روي‌ميز برگزار شد و در اين المپياد هزار و 500 ورزشكار با هم به رقابت پرداختند تا نفرات و تيم‌هاي برتر براي شركت در سومين المپياد ايرانيان شركت موفق‌تري داشته باشند.

*در مسير كوهستان قادر ميزباني نوزدهم شد
مرحله‌پنجم تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري لانگ‌كاوي مالزي با صدرنشيني تيم ملي ايران در رده‌بندي بخش آسيايي به پايان رسيد و در مسير كوهستان قادر ميزباني نوزدهم و حسين عليزاده نود و هشتم شد.
اين مرحله از تور به مسافت 102 كيلومتر در مسير شهرهاي « پتالينگ جاياي به گنتينگ هايلند» با حضور 117 ركابزن در قالب 20 تيم برگزار شد كه در پايان خوزه سرپا پرز از كلمبيا با زمان دو ساعت و 58 دقيقه و 56 ثانيه قهرمان شد.
انتهاي پيام/ش10

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 401]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن