تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816686868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ايران زمين
كرمان، توكلي- «هاشم سلطاني نژاد» حافظ كل قرآن كريم، موفق به دريافت اولين مدرك دكتراي حفظ قرآن كريم در استان كرمان و ششمين در كشور شد. به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان كرمان«هاشم سلطاني نژاد» سال ۱۳۶۰ در كرمان به دنيا آمد و فعاليت قرآني خود را از ۳ سالگي شروع كرد و سال ۷۶ در مجمع العهيد في حفظ القرآن المجيد حافظ كل قرآن كريم شد.

بالا بودن سطح آب احتمال ابتلا به سرطان ناشي از سموم كشاورزي را در شهرستان بابل جدي كرده است

بابل ، زماني- بالا بودن سطح آب و فاضلاب، احتمال ابتلا به سرطان ناشي از مصرف سموم كشاورزي را در شهرستان بابل جدي كرده است. رئيس اداره محيط زيست بابل با اعلام اين مطلب افزود: ابتلا به بيماري سرطان در اين شهرستان بيشترين آمار را در بين شهرستان هاي كشور دارد و اين به علت استفاده از سموم شيميايي در كشاورزي است. خالقي با اشاره به تراكم بالاي جمعيتي بابل گفت: تراكم اين شهرستان ۳۰۰ نفر در كيلومتر مربع است و اين علاوه بر فشار روي طبيعت و محيط زيست، آلودگي و ترافيك و مشكل دفع زباله را پديد مي آورد. وي كه به مناسبت هفته هواي پاك سخن مي گفت اعلام كرد: هنوز روش مناسب و راه حل قطعي براي دفع زباله نداريم و با اين كه تصفيه خانه فاضلاب ساخته شده ولي انشعابات وصل نشده است، هم چنين برداشت بي رويه شن و ماسه بابلرود را به رودخانه مرده تبديل خواهد كرد.

راه اندازي ۱۴ رشته جديد در دانشگاه علمي كاربردي ايلام

ايلام، گورابي- ۱۴ عنوان رشته جديد كارشناسي و كارداني در دانشگاه علمي كاربردي استان ايلام ايجاد شده است. رئيس دانشگاه علمي كاربردي استان ايلام با اعلام اين خبر گفت: ۶ رشته كارشناسي شامل گرافيك، حسابداري صنعتي، مهندسي صنايع شيميايي، مهندسي مكانيك، حقوق گرايش ثبتي و مهندسي تكنولوژي ساختمان و ۸ عنوان رشته كارداني شامل امداد و نجات، تربيت مربي مهد كودك، ايمني در كار، نقشه برداري، ماشين ابزار، تعميرات آسانسور، ساخت و توليد مبلمان و اصلاح و تربيت است. ناصري افزود: در پذيرش آينده به طور قطع به آمار رشته ها هم در سطح كارداني و هم در سطح كارشناسي اضافه خواهد شد و نيز سعي بر اين است رشته هايي مصوب شود كه متناسب با نياز استان باشد. رئيس دانشگاه علمي كاربردي استان از راه اندازي يك مركز جديد در بهمن ماه امسال در ايلام خبر داد و گفت: در اين مركز در ۲ رشته كارداني امداد و نجات و ايمني دانشجو پذيرفته مي شود.

مديركل مسكن و شهرسازي آذربايجان غربي: تعاوني هاي كم كار از چرخه مسكن مهر حذف مي شود

اروميه، آقازاده: مديركل مسكن و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: تعاوني هاي كم كار آذربايجان غربي در زمينه ساخت مسكن از چرخه مسكن مهر حذف مي شود. خليل محبت خواه در گفت وگو با خبرنگار ما در اروميه، اظهار داشت: برخي از تعاوني ها به تعهدات خود در موعد مقرر عمل نكرده اند و اين تعاوني ها و هيئت مديره شركت تعاوني بايد در اين زمينه پاسخ گو باشند. وي با بيان اين كه تنها دغدغه ما در مسكن و شهرسازي آذربايجان غربي تحويل طرح هاي مسكن مهر در موعد مقرر به متقاضيان است، تصريح كرد: تحويل به موقع واحدهاي مسكن مهر يكي از اولويت هاي اداره كل مسكن و شهرسازي استان است كه در اين راستا نيازمند همكاري هرچه بيشتر بانك ها و تعاوني ها هستيم. اين مسئول با ابراز گله از كم كاري برخي از تعاوني ها و حمايت اداره كل تعاون از اين تعاوني ها، افزود: اداره كل تعاون استان از تعاوني هاي كم كار مسكن مهر استان حمايت هاي بي مورد دارد. محبت خواه اعلام كرد: اگر بر اساس مصوباتي كه در شوراي مسكن استان به تصويب رسيده است عمل شود تاخيري در تحويل طرح هاي مسكن مهر نخواهيم داشت.

فقط ۴۰درصد از كارخانه هاي مستقر در شهرك صنعتي ساري فعال است

ساري- امامي -در حال حاضر حدود ۴۰درصد از كارخانه هاي مستقر در شهرك صنعتي شماره يك ساري فعال است و بقيه به علت مشكلات مختلف نيمه فعال و يا غيرفعال اند. رئيس هيئت امناي شهرك صنعتي شماره يك ساري گفت: با اختصاص اعتبار ۲۰ميليارد ريالي مي توان مشكل شهرك صنعتي شماره يك ساري را رفع كرد. عليرضا فرجي با اشاره به استقرار ۳۸۵كارخانه شهرستان ساري در شهرك صنعتي شماره يك اين شهرستان افزود: هم اكنون سرمايه اي معادل ۵هزار ميليارد ريال در شهرك صنعتي ساري بدون استفاده مانده است كه با اعتبار ۲۰ميليارد ريالي مي توان مشكلات اين شهرك رابراي هميشه رفع كرد.

راه يابي ۳بانوي بدمينتون باز شاهرودي به مسابقات بين المللي دهه فجر

شاهرود، حسين پور- سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود گفت: با برگزاري مرحله نخست مسابقات انتخابي تيم ملي بدمينتون بانوان؛ ۳ بدمينتون باز شاهرودي به نمايندگي از استان سمنان براي حضور در مسابقات بين المللي دهه فجر انتخاب شدند. سيدجواد بي طرف در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: در رده سني نوجوان و جوان ۴۰بدمينتون باز حضور داشتند كه در پايان در قسمت ۲نفره دوبل صفورا زمانلو و فاطمه سروقدي با كسب مقام اول و در قسمت يك نفره الناز فيض منش با كسب مقام چهارم به تيم ملي راه يافتند. وي اظهار داشت: مرحله نخست مسابقه انتخابي تيم ملي بدمينتون بانوان در رده هاي سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ۲۲ و ۲۳دي ماه در كمپ تيم هاي ملي در تهران برگزار شد كه در پايان مرحله نخست بدمينتون بازان نوجوان و جوان راه يافته به تيم ملي مشخص شدند.

كاهش جرايم در ماه محرم و صفر

كرمان - توكلي: مذهب و اخلاق مانع ارتكاب جرم است و بيشترين كاهش جرايم در ماه محرم و صفر است. دادستان عمومي و انقلاب رفسنجان در اهميت توجه به معنويات و تاثير آن بر كاهش جرايم در جامعه گفت: شركت بيشتر مردم در ماه محرم و صفر در مراسم عزاداري امام حسين(ع) باعث كاهش جرايمي از جمله سرقت، دعاوي خانوادگي و جرايم اخلاقي مي شود. عليزاده تصريح كرد: ذكر احاديث و مصيبت هاي امام حسين(ع) و خاندانش تاثير زيادي در گرايش افراد به ويژه جوانان به سمت دين و پرهيز از گناهان و ارتكاب به جرايم مختلف دارد. وي افزود: روحانيان نقش سازنده اي در اين ايام دارند و با سخنراني هاي خود و بيان روايات عبرت آموز فضاي جامعه را عوض مي كنند.

نشست مديران منتخب كانون هاي مساجد استان سمنان برگزار شد

سمنان - عبداللهي: نشست مديران منتخب كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان سمنان با حضور معاون اداري مالي و امور استان هاي ستاد عالي كانون هاي مساجد كشور در سمنان برگزار شد. به گزارش خبرنگار خراسان از سمنان، در اين نشست «عبدالحسين آل محمد»، معاون اداري مالي و امور استان هاي ستاد عالي كانون هاي مساجد كشور گفت: مقام معظم رهبري راه را به ما نشان دادند و استفاده از ظرفيت هاي مساجد را به عنوان راه مقابله با توطئه دشمنان دانستند.

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن