تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816159563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خط خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: چند خط خبر
مسابقات آزاد جهانى پينگ پنگ نوجوانان
عمرانى به مدال نرسيد
ايران ورزشى - پوريا عمرانى، نماينده پينگ پنگ نوجوانان با شكست مقابل بازيكن دهم جهان از كسب مدال در مسابقه هاى آزاد جهانى دوحه بازماند.
پوريا عمرانى، پينگ پنگ باز نوجوان ايرانى در مرحله يك چهارم نهايى رقابت هاى آزاد جهانى دوحه با نتيجه ۳-يك به نماينده كره جنوبى باخت و از ادامه حضور در رقابت ها بازماند تا احتمال مدال آورى ايران در بخش انفرادى نوجوانان به صفر برسد. عمرانى در حالى با شكست در اين ديدار از دور رقابت ها كنار رفت كه در گيم چهارم با نتيجه ۱۶-14 مغلوب نفر دهم پينگ پنگ نوجوانان جهان شد.

برزيلى ها، ايران را ذوق زده كردند
ايران ورزشى - فدراسيون واليبال برزيل، براى اولين بار با دعوتنامه اش، ايرانى ها را ذوق زده كرد. برزيلى ها كه انگار پيشرفت ايرانى ها در واليبال به ويژه در رده هاى پايه را قبول كرده اند، براى اولين بار تيم جوانان را به ريودوژانيرو دعوت كرده اند، دعوتنامه مردان سرزمين قهوه دو سه روزى است كه به فدراسيون واليبال رسيده. طبق دعوت برزيلى ها تيم جوانان ايران كه براى مسابقه هاى جوانان جهان آماده مى شود بايد براى خردادماه به اين كشور برود. درست دو ماه قبل از شروع مسابقه هاى جوانان جهان هند. ايرانى ها با سفر به برزيل، ۱۰ روزى ميهمان هستند كه در اين مدت هم تمرين مى كنند و هم بازى. هر چند هنوز ميزبان برنامه اين سفر ۱۰ روزه ميهمان خود را اعلام نكرده است. سعيد درخشنده دبير فدراسيون واليبال در اين باره مى گويد: «خوشحاليم كه براى اولين بار برزيل، مطرح ترين كشور در واليبال جهان از ايران دعوت كرده است. اين دعوتنامه نشان مى دهد آنها پيشرفت واليبال ايران را باور كرده اند. اين سفر ۱۰ روزه است اما هنوز برنامه آن مشخص نيست كه تيم ما تنها تيم دعوت شده است يا تورنمنتى در آنجا برگزار مى شود.»

هفته دوم ليگ كبدى
پيشتازى فرماندارى زهك در مرحله نهايى
ايران ورزشى - هفته دوم از دور رفت مرحله نهايى ليگ برتر كبدى باشگاه هاى كشور با صدرنشينى فرماندارى زهك سيستان به پايان رسيد.
در اين مرحله از مسابقات دو ديدار در شهرهاى زابل و نقده برگزار شد كه تيم سجاد زابل۳۹ - 55 از سد راه و ترابرى گلستان گذشت. هيات كبدى آذربايجان غربى هم مقابل فرماندارى زهك۵۲- 49 شكست را پذيرا شد تا بدون امتياز به عنوان تيم چهارم در جدول حضور داشته باشد. بدين ترتيب و تا پايان هفته دوم تيم فرماندارى زهك سيستان با كسب دو برد پياپى صدرنشين است. سجاد زابل و راه وترابرى گلستان هر كدام با يك برد و يك باخت و با تفاضل در رده هاى دوم و سوم قرار گرفتند.هفته سوم اين مسابقات چهارشنبه ۳۰ بهمن برگزار مى شود.

سمنان، قهرمان واليبال روستايى و عشايرى
ايران ورزشى- مرحله نهايى اولين دوره رقابت هاى واليبال روستايى عشايرى قهرمانى كشور مردان به مناسبت گراميداشت سى امين سالگرد پيروزى انقلاب اسلامى با حضور ۷ تيم از استان هاى تهران، سمنان، فارس، خوزستان، ايلام، آذربايجان شرقى و اصفهان در سالن ورزشى انقلاب اسلامى با شناخت چهره قهرمان به كار خود پايان داد.در اين دوره از رقابت ها سمنان با نتيجه ۳- صفر اصفهان را شكست داد و به مقام قهرمانى رسيد. ايلام هم با نتيجه ۳- يك از سد تهران گذشت و سوم شد.

برنامه مسابقه زير گروه جهانى واليبال در تهران
ايران ورزشى- فدراسيون واليبال ايران برنامه مرحله دوم مسابقه هاى زيرگروه جهانى را به FIVB داد. ايرانى ها از ۶ خرداد ماه ميزبان اين رقابت ها در گروه D هستند برنامه مسابقه ها را با پيش فرض تعيين تيم چهارم كه از گروه C مى آيد تنظيم كرده اند. قرار است بعد از سه روز رقابت و انجام ۶ مسابقه دو تيم به مرحله سوم صعود كنند، دو تيم اول و دوم. كه تيم اول گروه در گروه H با كره و ژاپن همگروه مى شود. تيم دوم در گروه G با استراليا و چين.
برنامه مسابقه ها:
روز اول ۶ خرداد:
هند - پاكستان
ايران- تيم دوم گروه C
(قطر يا عربستان)

پيروزى مدعيان در هفته ششم ليگ بانوان
ايران ورزشى- تيم هاى ذوب آهن و سايپا در هفته ششم مسابقات ليگ برتر واليبال بانوان برابر رقباى خود به پيروزى رسيدند.
در هفته ششم ليگ برتر واليبال بانوان، سايپاى تهران با نتيجه ۳ - صفر هيأت قزوين را شكست داد، ذوب آهن اصفهان ۳ - صفر مقابل ارم شيراز به پيروزى رسيد و نفت تهران نيز با نتيجه ۳ - يك از سد پورياى ولى شيراز گذشت. در ديگر ديدارها، هيات همدان ۳ - صفر شهردارى كرمان را شكست داد و هيأت گيلان ۳ - يك مغلوب شهردارى بندرعباس شد.
در پايان هفته ششم ذوب آهن اصفهان با ۳۲ امتياز در صدر است و سايپا و پورياى ولى شيراز با ۳۰ امتياز در رده هاى دوم و سوم جدول رده بندى جاى گرفته اند.

سومين دوره مسابقات بين المللى راگبى - كيش
دو پيروزى و يك شكست براى ايران
ايران ورزشى- سومين دوره مسابقات بين المللى راگبى با حضور رييس فدراسيون راگبى و جمعى از مسؤولان كشورى و محلى در كيش آغاز شد.
در اين دوره از مسابقات، تيم هاى گرجستان، قطر، ارمنستان و تيم هاى ايران الف و ب، با ۵ داور ايرانى و خارجى حضور دارند.
مراسم افتتاحيه اين دوره از مسابقات با بازى تيم ايران الف و تيم گرجستان آغاز شد كه در اين مسابقه تيم ملى ايران الف با نتيجه ۲۰ - 5 بر حريف غلبه كرد. بازى دوم بين تيم ايران ب و قطر برگزار شد كه تيم قطر به دليل تجربه در بازى هاى جهانى توانست با نتيجه ۲۴ - 7 تيم ايران ب را شكست دهد. تيم قطر به عنوان تيم منتخب جهان در تركيب خود از بازيكنان كشورهاى نيوزيلند، فرانسه، انگليس و استراليا استفاده كرده است.
در يكى ديگر از بازى ها تيم ايران الف توانست با نتيجه ۱۹ - 5 تيم ارمنستان را شكست دهد و بازى بين تيم هاى ايران ب و گرجستان با نتيجه ۱۰ - 5 به نفع تيم ايران به پايان رسيد.

ورزش بين دانشجويان

فدراسيون ورزش دانشجويى، نماينده دانشگاه ها
ايران ورزشى- به گفته محمود ملاباشى معاونت دانشجويى وزارت علوم،خط مشى اداره كل تربيت بدنى وزارت علوم و فدراسيون ورزش دانشجويى اين است كه نماينده دانشگاه هاى غير دولتى و آزاد نيز باشند. در حال حاضر اين نمايندگى از طرف دانشگاه جامع و پيام نور وجود دارد و اين دو بخش مقيد به اجراى تصميمات جمع براى تعالى ورزش دانشجويى هستند. از لحاظ جهانى وزارت علوم و فدراسيون در بخش ورزش دانشجويى به رسميت شناخته مى شود بنابر اين دانشگاه هاى غير دولتى و آزاد نيز ناچارند براى مطرح شدن در بخش قهرمانى يكپارچه شوند. تاكنون دانشگاه هاى غير دولتى تجمع سازمان يافته اى نداشته اند.

افزايش سرانه فضاى ورزشى دانشجويان
در سى وهفتمين گردهمايى مديران تربيت بدنى وزارت علوم مواردى به تصويب رسيد كه اكثريت آن به اجرا در آمد. در حاشيه سى و هشتمين جلسه يكى از مهمترين دستاوردهاى دوره قبل افزايش سرانه فضاى ورزشى دانشجويان اعلام شد. توسعه فضاى ورزشى دانشگاه ها از محل اعتبارات دانشگاه و با كمك وزارت علوم انجام شد. پيش بينى مى شد كه سرانه فضاى ورزشى به ۷/۰ برسد كه فراتر از مقدار پيش بينى شده به ۴/۷ رسيد البته اين ميزان ممكن است در مقايسه با ساير دانشگاه ها قابل قبول نباشد.

يکشنبه|ا|27|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن