تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806883264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دولت آمريكا به دنبال دموكراسي با تفنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دولت آمريكا به دنبال دموكراسي با تفنگ است
تهران- رييس جمهوري اسلامي ايران گفت: دولت آمريكا قصد دارد دوره استعمار را با زور تفنگ و با شعار دموكراسي و آزادي احيا كند و امروز دولت آمريكا به دنبال دموكراسي با تفنگ است.


به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، "محمود احمدي‌نژاد" در مصاحبه با روزنامه تلگرافو و شبكه تلويزيوني اكوادور افزود: امروز منافع ملت‌ها اقتضا مي‌كند كه از سياست قدرت‌هاي زورگو و سلطه‌گر تبعيت نشود چرا كه آنها به دنبال پر كردن جيب خودشان هستند.

وي در پاسخ به سووال اين رسانه هاي فعال در آمريكاي لاتين گفت: در منطقه ما كشورهايي هستند كه در عمر سياسي خود حتي يك انتخابات برگزار نكردند و زنان اجازه رانندگي هم ندارند ولي دولت آمريكا با آنها از روابط صميمي و نزديكي برخوردار است و در خصوص آنها هيچ ادعايي در مورد دموكراسي و حقوق بشر و آزادي مطرح نمي‌كند.

** هر جا انتخابات آزاد برگزار مي‌شود دولت‌هاي ضد امپرياليسم روي كار مي‌آيد

رييس جمهوري گفت: اقدامات دوگانه دولت آمريكا نشان مي‌دهد كه هر دولتي زير بار سلطه‌اش نرود هر چقدر هم كه آزاد باشد متهم است و هر رييس‌جمهوري كه بخواهد از حقوق ملت‌ خود دفاع كند از نگاه ضد حقوق بشر محسوب مي‌شود اينكه روزنامه آمريكايي در مقاله‌اي رييس‌جمهور اكوادور را مورد اتهام قرار مي‌دهد به خاطر اين است كه آقاي "كوره‌آ" قصد دارد از حقوق ملت خود دفاع كرده و نمي‌خواهد منابع ملت خود را در اختيار آمريكا قرار دهد.

احمدي‌نژاد افزود: امروز دولت و ملت اكوادور سياست كاملاً مستقلي را در پيش گرفته و در راستاي منافع خود حركت مي‌كند و در عرصه بين‌المللي نيز خواهان عدالت و صلح براي همه است و چنانچه همه دولت‌ها چنين سياستي را در پيش بگيرند بدون ترديد همه ملت‌ها به پيشرفت و عزت خواهند رسيد.

رييس جمهوري اضافه كرد: آمريكاي لاتين صدها سال تحت سلطه استعمارگران قرار داشت اين منطقه سرزمين تمدن و فرهنگ است و استعمارگران با تفنگ و فريب بر ملت‌هاي اين منطقه مسلط شدند و ثروت و منابع آن را به غارت بردند ولي امروز ديگر شرايط تغيير كرده و ملت‌ها بيدار شده و به صحنه آمدند و به همين دليل است كه هر جا انتخابات آزاد برگزار مي‌شود دولت‌هاي ضد امپرياليسم روي كار مي‌آيد.

** دوران ارباب - رعيتي در عرصه جهاني به پايان رسيده است

احمدي‌نژاد گفت: جمهوري اسلامي ايران تحولات آمريكاي لاتين و آمريكاي جنوبي را مثبت ارزيابي مي‌كند و معتقد است اگر همه ملت‌هاي اين منطقه با هم متحد شوند ديگر سلطه‌گران نمي‌توانند اراده خود را تحميل كرده و منابع اين منطقه را غارت كنند.

رييس جمهوري خاطرنشان كرد: تحولات منطقه آمريكاي لاتين الگويي براي ملت‌هاي جهان است و نشان مي‌دهد كه دوران ارباب - رعيتي در عرصه جهاني به پايان رسيده و سلطه‌گران بايد به كشورهاي خود بازگردند.

احمدي‌نژاد در ادامه با بيان اينكه ارزش‌هاي انساني تحت هر عنواني كنار گذاشته شود به زيان بشريت است، اظهار داشت: اگر در سياست، اخلاق كنار گذاشته شود، دروغ و فريب حاكم خواهد شد و در چنين صورتي است كه فردي تصميم مي‌گيرد براي پيروزي در انتخابات، جنگ راه اندازد و براي غارت نفت خاورميانه عراق را اشغال كرده و بيش از يك ميليون انسان را كشته و زخمي كند.

وي تاكيد كرد: سياست بدون اخلاق معنايي جز وحشي‌گري ندارد بنابراين بشريت فارغ از دين و مذهب نيازمند عدالت و اخلاق هستند.

** حقوق بشر ابزار سياسي براي كوبيدن بر سر مخالفين نيست بلكه موضوع مقدسي است

رييس جمهوري در ادامه خاطرنشان كرد: حقوق بشر ابزار سياسي براي كوبيدن بر سر مخالفين نيست بلكه موضوع مقدسي است كه همه بايد براي انجام كامل آن تلاش كنند تا انسانيت حاكم شود. بايد انسان‌هاي صالح بر جهان حكومت كنند و حضرت مسيح و امام مهدي(عج) كه عاشق حقيقي انسان‌ها هستند بايد در كنار هم بيايند و در تمام جهان عدالت را حاكم كنند.

ادامه دارد...

سيام**9121**2026

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30766772

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن