تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون پژوهشي حوزه‌هاي علميه كشور:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون پژوهشي حوزه‌هاي علميه كشور:
خبرگزاري فارس: معاون پژوهشي حوزه‌هاي علميه كشور خواستار حمايت بيشتر وزارت ارشاد از طلاب حوزه‌هاي علميه براي تهيه كتاب شد و گفت: اميدواريم با حمايت‌هاي ارشاد، بار تورم در حوزه كتاب از دوش طلاب حوزه‌هاي علميه برداشته شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلي عماد يكشنبه شب در حاشيه بازديد از دومين نمايشگاه تخصصي كتاب حوزه اظهار داشت: اين نمايشگاه مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي دستگاه‌هاي توليدكننده علم است كه با تلاش ناشران سخت‌كوش حوزه دين شكل گرفته است.
وي با بيان اينكه اين نمايشگاه مي‌تواند زمينه‌اي براي آشنايي طلاب با آخرين توليدات علمي باشد، اظهار داشت: نمايشگاه تخصصي كتاب حوزه ضمن اينكه سبب دسترسي آسان طلاب به منابع مي‌شود براي اساتيد و صاحب نظران حوزه دانش و پژوهش نيز نشانگر تحولات علمي است.
معاون پژوهشي حوزه‌هاي علميه كشور برگزاري نمايشگاه تخصصي كتاب حوزه را اقدامي نيكو و خردمندانه دانست و ابراز داشت: علاقمندان در بازديد از چنين نمايشگاهي در فضاي تحولات علمي صورت گرفته در حوزه دين، در يك بازه زماني مشخص قرار مي‌گيرند.
وي تعاملات بين معاونت پژوهشي حوزه‌هاي علميه با اداره‌ كل ارشاد استان قم را خوب ارزيابي كرد و گفت:‌ در سال‌هاي اخير تعاملات تعريف شده و فعالي بين معاون پژوهشي حوزه و اداره كل ارشاد استان برقرار شده و حتي زمينه‌هايي براي فعاليت و همكاري بيشتر با وزارت ارشاد هم در دوره‌هاي اخير فراهم شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمين عماد وجود حوزه‌‌هاي علميه و نشر دانش و كتاب را از مهم‌ترين مزيت‌هاي قم دانست و ابراز داشت: اين مهم، هم براي حوزه‌هاي علميه و هم براي وزارت ارشاد فرصت بسيار مناسبي است تا فعاليت‌هاي في‌مابين به سرعت و با گستردگي بيشتري ارتقا پيدا كند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود حضور ناشران خارجي‌ را در جذاب شدن دومين نمايشگاه تخصصي كتاب حوزه مهم ارزيابي و خاطرنشان كرد: با حضور ناشران خارجي در اين نمايشگاه، ما در جريان توليدات علمي كه در حوزه دين در عرصه بين‌الملل اسلامي شكل مي‌گيرد قرار مي‌گيريم.
معاون پژوهشي حوزه‌هاي علميه كشور خواستار حمايت بيشتر وزارت ارشاد از طلاب حوزه‌هاي علميه براي تهيه كتاب شد و تصريح كرد: اميدواريم با حمايت‌هايي كه بيش از پيش ارشاد به عمل مي‌آورد بار تورم در حوزه كتاب از دوش طلاب حوزه‌هاي علميه برداشته شود و طلاب بتوانند منابع مورد نياز خود را به سهولت تهيه كنند.
انتهاي پيام/و۲۰

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن