تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817014395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران در كيهان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: ايران در كيهان
افزايش حجم آب سدها
گرگان- خبرنگاركيهان: مديرعامل شركت آب منطقه اي گلستان از افزايش حجم آب سدهاي بزرگ استان گلستان نسبت به سال گذشته خبر داد.
ايرج حيدريان گفت: با افزايش ريزش هاي جوي در سال جاري روند آبگيري سدهاي استان بهبود يافته است.
وي تصريح كرد: ظرفيت حجم كل سدهاي بزرگ مخزني استان 286 ميليون مترمكعب بوده كه در انتهاي آذرماه سال جاري با ميزان ذخيره آب، به73ميليون و 11هزار مترمكعب رسيد كه در مقايسه با مدت مشابه سال هاي 1388و 1389 به ترتيب 9/48درصد و 2/46درصد افزايش را نشان مي دهد، هرچند كه اين افزايش باتوجه به نزولات جوي درحد انتظار نيست.
اجراي مصوبات ستاد تسهيل
اهواز- خبرنگاركيهان: معاون امور صنايع سازمان صنايع و معادن خوزستان از اجرايي شدن 65درصد از مصوبات دور ويژه ستاد تسهيل امور و پشتيباني واحدهاي توليدي و شهرك هاي صنعتي استان خبر داد.
سيدمهرداد وكيل با اشاره به اين كه تعداد كل مصوبات دور دوم سفر اين ستاد 289مصوبه است، افزود: از اين تعداد 188 مصوبه اقدام شدند كه معادل 65درصد و 59مصوبه معادل 20درصد در دست اقدام هستند.
به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع و معادن خوزستان، وي افزود: اين مصوبات در ارتباط با بانك ها، سازمان صنايع و معادن، شركت شهرك هاي صنعتي، سازمان تأمين اجتماعي، امور مالياتي و گمرك و ستاد هدفمندي است.
سيدمهرداد وكيل درخصوص مصوبات مرتبط با سازمان صنايع و معادن نيز گفت: تعداد 39مصوبه در ارتباط با وظايف خود سازمان هستند كه از اين تعداد 33مصوبه اجرايي شدند و 6 مصوبه ديگر در دست اقدام است.
پيشرفت 90درصدي در پروژه
¤ مديرعامل شركت آبفا خوزستان از پيشرفت 90درصدي پروژه آب رساني به مسكن مهر بستان خبر داد.
محسن پويا هدف از اجراي اين طرح را تأمين آب آشاميدني 76واحد مسكوني در قالب تعاوني هاي مسكن مهر عنوان و خاطرنشان كرد: درحال حاضر تعداد 61 اشتراك آماده تحويل به متقاضيان است.
وي طول شبكه آب و فاضلاب مسكن مهر هنديجان را 3هزار متر برشمرد و افزود: طرح فاضلاب مسكن مهر بستان نيز به طور كامل اجرا شد و در اين راستا 76 اشتراك فاضلاب آماده واگذاري است.
يادواره شهدا
اسفراين- خبرنگاركيهان: دومين يادواره 11شهيد روستاهاي برج و بزنج از توابع شهرستان اسفراين با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم اين منطقه برگزار شد. در پايان اين مراسم يكي از مداحان اهل بيت عصمت و طهارت به مداحي و مرثيه سرايي پرداخت و با اهداء لوح يادبود از خانواده هاي شهداء روستاهاي برج و بزنج تجليل شد.
اجراي طرح رحمت
گناباد- خبرنگاركيهان: «طرح رحمت» با هدف آموزش مهارت هاي زندگي به كارگران شهرستان گناباد اجرايي شد. در مراسم اجرايي شدن اين طرح رئيس اداره تبليغات اسلامي گناباد با اشاره به آمار طلاق گفت: طبق تحقيقات انجام شده بيشتر طلاق ها در سطح كشور در دو يا سه سال اول زندگي اتفاق افتاده كه مهم ترين عامل آن عدم شناخت مهارت هاي زندگي معرفي شده است. فاطمي گفت: دوره هاي آموزشي با محوريت خانواده و مهارت هاي زندگي سال گذشته براي 900نفر از كارگران شهرستان برگزار شد و امسال قرار است هزار نفر از كارگران اين شهرستان تا پايان بهمن ماه امسال در اين كلاس ها شركت كنند.
همايش حجاب و عفاف
فيروزآباد فارس- خبرنگاركيهان: همايش حجاب و عفاف با حضور دانشجويان، دانش آموزان، كارمندان و خانم هاي خانه دار در فيروزآباد برگزار شد. در اين همايش رئيس سازمان تبليغات اسلامي فيروزآباد خواستار مشاركت همگاني در ترويج فرهنگ حجاب و عفاف شد. در پايان اين همايش به دو نفر از دانشجويان كه در پوشش حجاب اسلامي برتر بودند جوايزي اهدا شد.
گراميداشت دهه فجر
اليگودرز- خبرنگاركيهان: امام جمعه اليگودرز در نشست شوراي اداري اين شهرستان گفت: برخورد مناسب و خدمت به مردم توسط مديران بهترين شيوه گراميداشت دهه مبارك فجر است حجت الاسلام والمسلمين حقيان افزود: برخورد شايسته با مردم بايد در رأس امور قرار بگيرد و اگر مديري در راستاي خدمت به مردم كوتاهي كرد و يا برخورد نامناسبي با مراجعين داشته باشد خطر آن از بمب اتم دشمن براي نظام بيشتر است.
اجراي طرح توسعه زيتون
گنبدكاووس- خبرنگار كيهان: فرماندار شهرستان مراوه تپه با اشاره به 5 هزار و 500 هكتار اراضي آبي، اجراي طرح توسعه زيتون و مبارزه بيولوژيك با ملخ مراكشي، بر احداث آب بندان و استخرهاي ذخيره آب در حاشيه رودخانه اترك تاكيد كرد.
«علي اصغر كرماني» در جلسه شوراي كشاورزي شهرستان مراوه تپه افزود: در حال حاضر كشاورزان اين شهرستان از پروانه بهره برداري 3 ماهه از آب رودخانه اترك برخوردارند كه اين امر نياز آنان براي آبياري و اجراي طرح هاي ياد شده را تامين نمي كند.
وي گفت: در فصل گذشته با تلاش هاي صورت گرفته از سوي اكيپ هاي مبارزه با ملخ، از طغيان و خسارت بيشتر اين آفت جلوگيري شد. فرماندار مراوه تپه از مسئولان دستگاه هاي اجرايي مرتبط خواست براي فصل آينده نيز تمهيدات و برنامه ريزي هاي لازم را براي پيشگيري از شيوع و گسترش ملخ مراكشي و خسارت بيشتر به مزارع كشاورزي و منابع طبيعي اين شهرستان داشته باشند.
كسب لوح تقدير
سبزوار- خبرنگار كيهان: شهردار سبزوار در همايش هزار شهيد- هزار زندگي به كسب لوح تقدير يونسكو در جهت ايجاد شهري سالم موفق شد. اين همايش از طريق يونسكو يازدهم دي ماه در شهر اصفهان برگزار شد. حسين مقصودي به عنوان يكي از شهرداران كشور توانست در راستاي يكي از اهداف خطير شهرداري ها در ايجاد شهري سالم لوح تقدير يونسكو را از آن خود كند.
آسفالت معابر عمومي
¤ شهردار سبزوار گفت: با سياست گذاري هاي شوراي اسلامي شهر و هدف شهرداري سبزوار در جهت خدمت به مناطق محروم همه كوچه هاي صالح آباد رايگان آسفالت شد.
حسين مقصودي افزود: الحاق مناطق جديد صالح آباد، قلعه نود هراز، كلاته سينه، 40 متري كه تاكنون جزو محدوده روستايي محسوب مي شد اخيراً به محدوده شهري افزوده شده است.
بازسازي شبكه آبرساني
اراك- خبرنگار كيهان: 67 كيلومتر از شبكه هاي فرسوده آب استان مركزي در 9 ماه امسال اصلاح و بازسازي و 53 كيلومتر به شبكه توزيع و 26 كيلومتر به خطوط انتقال آب شهرهاي استان افزوده شده است. مديرعامل شركت آبفاي استان مركزي با اعلام اين خبر گفت: اين شركت در حال حاضر با 199 حلقه چاه آب و سه رشته قنات آب مورد نياز شهرهاي استان را تامين مي كند.

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن