تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815502832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آزادي دو تن از صيادان ايراني در قطر


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: آزادي دو تن از صيادان ايراني در قطر
عبدالله سهرابي سفير كشورمان در قطر اظهار داشت موضوع رسيدگي به وضعيت ايرانيان و پيگيري ويژه امور زندانيان ايراني در اين كشور به طور جدي در دستور كار نمايندگي بوده و اين اقدام هم آخرين تلاش نخواهد بود . دو تن از صيادان ايراني از اهالي استانهاي جنوبي كشورمان كه بدليل حضور غيرقانوني در آبهاي قطر در تاريخ دهم خرداد سال جاري توسط نيروهاي گارد ساحلي قطر بازداشت شده بودند با تلاشهاي مستمر بخش كنسولي سفارت كشورمان در قطر آزاد شده و به كشور بازگشتند.
به گزارش خبرگزاري مهر، دو تن از صيادان ايراني از اهالي استانهاي جنوبي كشورمان كه بدليل حضور غيرقانوني در آبهاي قطر در تاريخ دهم خرداد سال جاري توسط نيروهاي گارد ساحلي قطر بازداشت شده بودند با تلاشهاي مستمر بخش كنسولي سفارت كشورمان در قطر آزاد شده و به كشور بازگشتند.

عبدالله سهرابي سفير كشورمان در قطر اظهار داشت موضوع رسيدگي به وضعيت ايرانيان و پيگيري ويژه امور زندانيان ايراني در اين كشور به طور جدي در دستور كار نمايندگي بوده و اين اقدام هم آخرين تلاش نخواهد بود .

وي همچنين اظهار داشت كه در ديدار با رئيس حقوق بشر قطر نسبت به اين امور و ضرورت برنامه ريزي و كمك به حل مشاكل زندانيان در طول هفته گذشته مذاكرات خوبي به عمل آمده و اظهار اميدواري نمود كه مشكلات اتباع ايراني كاهش يابد .

وي در پايان اشاره نمود اين دو نفر زنداني روز چهارشنبه ۲۱ ديماه به آغوش خانواده خود بازگشتند.

روابط عمومي سفارت ايران در قطر اعلام كرد كه از ابتداي سالجاري تاكنون ۹۵ نفر از صيادان ايراني كه به طور غيرقانوني وارد آبهاي قطر شده بودند با پيگيري بخش كنسولي آزاد و به ميهن اسلامي ايران بازگشتند.

سفير جمهوري اسلامي ايران از مقامات و استانداران خواستار برنامه ريزي و كنترل افراد مختلف شدند.
نظر شما:
------------

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن