تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815355150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صندوق تعاون گلستان براي پرداخت تسهيلات به تعاونيهاي مسكن مهر مشكلي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: صندوق تعاون گلستان براي پرداخت تسهيلات به تعاونيهاي مسكن مهر مشكلي ندارد
گرگان - مديرعامل صندوق تعاون گلستان اظهار داشت: اين صندوق براي پرداخت تسهيلات به تعاوني هاي مسكن از نظر نقدينگي مشكلي ندارد.


"حسينعلي خواجه مظفري" روز يكشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاكنون در بخش مسكن مهر، صندوق تعاون استان گلستان قريب به يكصد ميليارد ريال در قالب 95 شركت تعاوني كه اعضاي آنها 24 هزار و 400 نفر است، سپرده دارد.
وي در ادامه از رشد 136 درصدي سپرده هاي امسال اين صندوق نسبت به دوره مشابه سال قبل خبر داد و گفت: تسهيلات پرداخت شده اين صندوق نيز از نظر مبلغ 40 درصد و از نظر تعداد 31 درصد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، رشد را نشان مي دهد.
خواجه مظفري، ميزان تسهيلات پرداخت شده امسال را بالغ بر 95 ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: بيشترين اين تسهيلات در بخش كشاورزي و بقيه در بخشهاي صنعت، مسكن و عمران، خدمات و بازرگاني پرداخت شده است.
وي ادامه داد: بخشي از تسهيلاتي كه از سوي اين صندوق پرداخت مي شود با سپرده گذاري است و بخشي ديگر تحت عنوان كمكهاي فني و اعتباري، اعتبارات تعاونيهاي زنان و فارغالتحصيلان، اعطا مي شود.
وي اظهار داشت: در سال جاري، يك ميليارد ريال از محل اعتبارات تعاوني هاي بانوان با نرخ هفت درصد پرداخت شده و حدود 630 ميليارد ريال نيز با نرخ 9 درصد براي تجهيز مدارس غيرانتفاعي پرداخت شده است.
به گفته وي، از محل كمكهاي فني و اعتباري سال 85 و 86 نيز مبلغ 12 ميليارد ريال مصوب شد كه تاكنون شش ميليارد ريال آن با نرخ هفت درصد پرداخت شده است.
خواجه مظفري ادامه داد: پيشتر، شركتهاي تعاوني كمتر براي سپرده گذاري نزد صندوق تعاون مي آمدند اما در حال حاضر با تعطيلي تسهيلات بانكها، مراجعه آنها به صندوق زياد شده و اگر اين روند به صورتي باشد كه شركتهاي تعاوني در صندوق سپرده گذاري كنند، پنج برابر سپرده خويش در مدت زمان كوتاه، تسهيلات دريافت مي كنند و خدمات بهتري به آنها ارائه مي شود.
مديرعامل صندوق تعاون گلستان در ادامه درباره بانك توسعه و تعاون گفت: مراحل پاياني اين كار در حال انجام است و اساسنامه بانك به هيات وزيران رسيده و پس از عيد، ابلاغ آن اعلام و فعاليت بانك شروع مي شود و صندوق تعاون به صندوق ضمانت و سرمايه گذاري تبديل مي شود.
خواجه مظفري، همچنين از افتتاح دو طرح تعاوني در ايام دهه فجر با حضور مديرعامل صندوق تعاون كشور در گلستان خبر داد و افزود: اين طرحها شامل دو طرح "دامداري و پرورش بوقلمون" است كه مبلغ تسهيلاتي آنها سه ميليارد و 290 ميليون ريال با اشتغال 14 نفر بوده كه از منابع داخلي صندوق تامين شده است.
وي در ادامه، درباره مصوبات سفر رياست جمهوري به استان نيز گفت: افتتاح شعبه دوم صندوق در گرگان و بخشودگي شش درصد جريمه تاخير 230 تعاوني به مبلغ حدود هشت ميليارد ريال كه به صندوق تعاون مراجعه كردند، از جمله اين مصوبات بوده كه عملياتي شده است.
صندوق تعاون داراي 13 شعبه در استان گلستان است و 60 هزار نفر در آن سپرده دارند.
ك/3 7464/602/579/508 شماره 333 ساعت 13:12 تمام

يکشنبه|ا|27|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن