تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 24 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806526558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پروتور تنيس روي ميز كويت/پايان مسابقات با برتري چيني‌ها/ اميدواري براي صعود در رنكينگ جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پروتور تنيس روي ميز كويت/پايان مسابقات با برتري چيني‌ها/ اميدواري براي صعود در رنكينگ جهاني
مسابقات تنيس روي ميز پروتور جهاني بزرگسالان در كويت در حالي به پايان رسيد كه اميدواري براي صعود در رنكينگ جهاني تنها نتيجه اين رقابت‌ها براي نمايندگان كشورمان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنيس روي ميز پروتور جهاني بزرگسالان شب گذشته با قهرماني "مالونگ" پديده جديد چيني‌ها به پايان رسيد. اين بازيكن كه پس از كسب عنوان قهرماني پروتور دانمارك راهي كويت شده بود با شكست هموطن خود به نام "وانگ هائو" به مدال طلا تورنمنت كويت دست يافت.

"مالين" كه قهرماني المپيك پكن را در اختيار دارد ديگر پينگ‌پنگ باز چيني و مدال آور اين رقابت‌ها بود. اين بازيكن همراه با "تيمو بل" از آلمان به عنوان مشترك سومي در مسابقات قطر دست يافت.

رقابت‌هاي پروتور كويت كه از 23 بهمن ماه با حضور 158 بازيكن از 31 كشور جهان آغاز شده بود در حالي به پايان رسيد كه هيچ يك از چهار نماينده كشورمان در اين رقابت‌‌ها نتوانستند از دور نخست مرحله حذفي صعود كنند.

واحد مالميري يكي از بازيكنان اعزامي به كويت بود كه پس از باخت به نمايندگان روسيه و آلمان و با وجود پيروزي مقابل حريف اماراتي نتوانست از مرحله مقدماتي بالاتر برود. اما ديگر بازيكنان كشورمان با كسب 2 پيروزي و پذيرفتن يك شكست راهي دور حذفي پيكار‌ها شدند.

شهرام سربخشيان در مرحله مقدماتي بازيكناني از قطر و كويت را شكست داد اما در ديدار با "جاكوب" از مجارستان تن به شكست داد. مهران احدي پينگ‌پنگ بازان هند و كويت را از پيش رو برداشت و نتيجه ديدار مقابل "احمد صالح" از مصر و نفر اول آفريقا را واگذار كرد.

محمدرضا اخلاق پسند هم در ديدار با بازيكن برزيلي الاصل ژاپني به نام "ماتسو موتو" تن به شكست داد اما بر حريفان هندي و مصري خود غلبه كرد. بدين ترتيب اين سه بازيكن جواز صعود به مرحله حذفي را به دست آوردند. اين براي نخستين بار بود كه سه بازيكن ايراني در مسابقات جهاني دور مقدماتي را با موفقيت پشت سر گذاشتند.

اما در دور نخست مرحله حذفي مسابقات پروتور كويت "جو سي هيوك" نفر يازدهم رنكينگ جهان از كره‎جنوبي مقابل مهران احدي كه رده 356 را در اختيار دارد، به برتري دست يافت. محمدرضا اخلاق پسند با رنكينگ 322 دنيا برابر "هائو شواي" صاحب رنكينگ نهم جهان از چين مغلوب شد. شهرام سربخشيان هم در اين مرحله نتيجه ديدار با "سامسونوف" قهرمان اروپا و بلاروس و بازيكن پنجم جهان را واگذار كرد. سربخشيان رنكينگ 431 را در اختيار دارد.

هر سه نماينده كشورمان در اين دور كه به شيوه 4 از 7 برگزار مي‌شد، با نتيجه 4 بر صفر متحمل شكست شدند و نتوانستند از جمع 64 بازيكن برتر دور نخست مرحله حذفي بالاتر روند. اين در حاليست كه صعود ملي‌پوشان كشورمان از مرحله مقدماتي مسابقات معتبري مانند پروتور جهاني كويت آنها را نسبت به صعود چند پله‌اي در رنكينگ آتي فدراسيون جهاني تنيس روي ميز (ITTF) اميدوار كرد.

دوشنبه|ا|28|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن