تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816468755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير كل اتاق بازرگاني، صنايع و معادن استان اصفهان:اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصي از برگزاري كنفرانس هاي آموزشي استقبال مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:موج: دبير كل اتاق بازرگاني، صنايع و معادن استان اصفهان:اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصي از برگزاري كنفرانس هاي آموزشي استقبال مي كند
خبرگزاري موج - دبير شوراي سياستگذاري كنفرانس بين المللي تكنولوژي ايجاد سيستمهاي سود و افزايش بهره وري اظهار داشت: اتاق بازرگاني، صنايع و معادن اصفهان از برگزاري چنين كنفرانس هاي آموزشي به عنوان پارلمان بخش خصوصي استقبال مي كند.


به گزارش موج از اصفهان، دكتر خليليان گفت:در طي سال جاري بيش از 24 همايش با حضور 28 هزار نفر از اعضاي اتاق و افراد متفرقه از سوي اتاق بازرگاني برگزار شد كه با توجه به فراگيري، تخصصي و پيچيده بودن چنين كنفرانس هايي و نيز با تأكيد بر اينكه ارتقاء سطح توليد و اقتصاد منطقه به عهده اتاق بازرگاني است گفت: اتاق بازرگاني صنايع و معادن اصفهان در مورد ايجاد شرايط بهتري براي توليدكنندگان داخلي است تا با برگزاري كارگاه هاي تخصصي مديران واحدها به توانمندي هاي جديدي دست يابند.
دكتر خليليان از حضور دكتر مايك اگيلوي رئيس انجمن سود آمريكا و انگليس در نخستين كنفرانس بين المللي تكنولوژي ايجاد سيستمهاي سود و افزايش بهره وري خبر داد و افزود: اصفهان به عنوان قطب صنعت، توليد و گردشگري و يكي از شهرهاي مهم دنيا تلقي مي شود و بر ماست كه شرايط بهتري در اين خطه فراهم كنيم و در اين ميان اتاق بازرگاني اصفهان نقش چشمگيري خواهد داشت به طوري كه هم اكنون در حال پي ريزي نشريه جديدي در سطح كشور است كه در آن توليدات، توانمندي ها و محصولاتمان را به 100 كشور هدف معرفي نماييم.
دكترخليليان با تأكيد بر اينكه اتاق بازرگاني اصفهان اساساً مسؤوليت اجرايي ندارد خاطرنشان كرد: در صورت استمرار حركت در سير اجراي اصل 44 و خصوصي سازي در برنامه پنجم توسعه، مي توان اقتصاد كشور را تقويت نمود و در اين ميان اتاق بازرگاني مي تواند در جلسات كارشناسي 5 كميسيون و كميته هاي زيرمجموعه خود بازبيني قوانين تجارت، گمرك و وام هاي بانكي با فاصله گرفتن از حاشيه و همراه با حضور شخصيت هايي چون وزير كار و امور اجتماعي را بعهده گيرد و راهي صحيح به قانونگذاران و مسئولان ارائه كند تا بتوانند راه را براي كارآفريني و اشتغال هموار كنند.
وي با يادآوري شرايط ويژه اقتصاد جهاني و چالش هاي كنوني آن اظهار داشت: گرچه چالش هاي اقتصادي و تحريم هاي جهاني كشور ما را تحت تأثير قرار داده اما ملت ايران در طول 30 سال استقامتي عظيم از خود نشان دادند پس ما نيز به عنوان كارگزاران وظيفه خود را با ارائه راهكارهاي صحيح و عملي انجام مي دهيم.
دبير كل اتاق بازرگاني، صنايع و معادن اصفهان با بيان اينكه تمامي كشورهاي دنيا براي مقابله با چالش هاي ناشي از بحران جهاني برنامه هايي متناسب با شرايط و توانمندي هايشان درنظر گرفته اند يادآور شد: كشور تركيه ميزان ماليات را نصف و بهره وام ها را كاهش داده و با با بالا بردن جوايز صادراتي براي مقابله با اين بحران آماده شده اما تلاش و همدلي ما مي تواند براي كشورمان برتري بخش باشد.
وي لايحه بودجه 88 را براي كشور بسيار حياتي دانست و از تصميم گيرندگان خواست بر تنظسيم مباحث و هزينه هاي آن دقت كافي اعمال كنند تا كاهش منابع درآمدي دولت از دوش ملت برداشته نشود.
انحراف وام هاي پرداختي به بنگاه هاي زودبازده، ضربات سنگيني به اقتصاد كشور وارد ساخت
دكتر خليليان با تأكيد براينكه اساساً در اقتصاد، زودبازده بودن مردود و خوب بازدهي مطرح است گفت: انحراف وام هاي زودبازده ضربات سنگيني به اقتصاد كشور وارد كرد به طوري كه حجم نقدينگي 60 هزار ميليارد دلاري سال 83، در پايان سال 86 به 160 هزار ميليارد دلار رسيد.
دبير كل اتاق بازرگاني، صنايع و معادن اصفهان با اشاره به شرايط اقتصادي موجود و چالشهاي فرآروي آن در حوزه بين الملل اظهار داشت: پرداخت منابع بانكي به بنگاه هاي اقتصادي و زودبازده براي اقتصاد كشور تورم به همراه داشت و چون وام ها به توليدكنندگان توانمند و طرح هاي توسعه صنايع اختصاص داده نشد اين طرح به انحراف كشيده شد.
وي با اشاره به تكليف استاندار اصفهان در رابطه با تلاش اتاق بازرگاني، صنايع و معادن در جهت جذب سرمايه گذاري هاي خارجي يادآور شد: خوشبختانه استاندار اصفهان موافقت اخذ وام 600 ميليارد تومان بانك صنعت و معدن را اخذ كرده پس بايد با تلاش شرايط بهتري پيش روي اعضاي اتاق بازرگاني قرار داد و با توجه به اينكه كشورمان به جز نفت راهي براي صادرات محصولاتش ندارد و در اين زمينه رشد قابل قبولي داشته اما از شهريور ماه تاكنون با مشكلاتي در زمينه صادرات محصولات داخلي مواجه شده ايم.
دكتر خليليان از واردات به عنوان مشكل اصلي فعالان اقتصادي ياد كرد و افزود: به دليل تغير قيمت ارز و تعرفه هاي وارداتي صادركنندگان داخلي با چالش هاي متعددي مواجه شده اند و همانطور كه حضور و رقابت در عرصه هاي بين المللي مورد توجه آنان قرار گرفته نبايد از مشكلات آنها در سطح بين المللي غافل شد.
وي با تأكيد بر حضور توليدكنندگان داخلي در بازارهاي كشورهاي منطقه و حفظ بازارهاي موجود ادامه داد: در كنفرانس بين المللي تكنولوژي ايجاد سيستم هاي سود و بهره وري، چگونگي بدست آوردن سود و پايدار ساختن آن به توليدكنندگان آموزش داده مي شود همچنين پذيرش هيأت هاي تجاري مختلف از كشورهايي كه پتانسيل مطلوبي دارند و اعزام شركت هاي تجاري به اين كشورها از برنامه هاي ديگر اتاق بازرگاني به عنوان سفير تجارت مي باشد.
دبير شوراي سياست گذاري كنفرانس بين المللي تكنولوژي ايجاد سيستم هاي سود و افزايش بهره وري تصريح كرد: بايد قبول كنيم در مسير حركت به سمت پيشرفت و شكوفايي كشور از يكسري برنامه ها عقب مانده ايم و حتي به بعضي برنامه ها اعتقادي نداريم در صورتي كه اگر فرهنگي قالب شود كه اقتصاد دولتي راه به جايي نمي برد در اين زمينه موفق خواهيم بود.
وي با بيان اينكه هر دولتي به واسطه ارتقا و حفظ استقلال ملي مي بايست سياست هايي براي رشد و پيشرفت اقتصاد كشور اعمال كند اظهار داشت: اگر تعرفه هاي واردات و صادرات در طول سال تغير كند مسلم است كه بخش خصوصي آسيب خواهد ديد و اين سمينار نيز به دنبال طرح بهره وري و بررسي ابعاد آن است چراكه با نگاه به قوانين در مي يابيم هميشه كارآفرينان در رتبه آخر قرار گرفته اند درحالي كه بايد در جهت ايجاد اشتغال و توليد به آنها بها داده شود.
وي با ابراز تأسف از اينكه تنها شش شركت ايراني جزء 100 شركت برتر اسلامي قرار گرفته اند گفت" توليدات كشور نياز به بازار صادراتي دارد و بسياري از كالاهاي ما در انبار توليدكنندگان مانده به دليل اينكه زمان حجره اي اداره كردن گذشته ولي ما ياد نگرفته ايم براي اجناس توليديمان بازاريابي كنيم.
خليليان با اشاره به تلاش اتاق بازرگاني در جهت استمرار برگزاري دو كنفرانس آموزشي در هر ماه گفت: سياست اتاق بازرگاني در راستاي دعوت شخصيت هاي عالي رتبه نيست بلكه براي يادگيري و بالابردن سطح مديران ارشد شركت ها و توليدكنندگان داخلي است.

دوشنبه|ا|28|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن