تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816446195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چلسي براي خريد بازيكن، بازيكن مي فروشد/ هيدينك: فقط تا پايان فصل مي مانم/ ونگر: آرسنال براي كسب جام به بازي هاي چشمگير نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: چلسي براي خريد بازيكن، بازيكن مي فروشد/ هيدينك: فقط تا پايان فصل مي مانم/ ونگر: آرسنال براي كسب جام به بازي هاي چشمگير نياز دارد
پيتر كنيون، رئيس اجرايي باشگاه چلسي گفت: اين باشگاه براي بودجه خريد بازيكن جديد را از طريق فروش بازيكنان فصلي تأمين خواهد كرد، از طرف ديگر گاس هيدينك سرمربي جديد چلسي اعلام كرد فقط تا پايان فصل جاري هدايت اين تيم را برعهده دارد، از طرف ديگر ونگر از بازيكنانش خواست با انجام بازي هاي چشمگير در اين فصل حداقل يك جام را به دست آورند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري "گل"، وقتي رولن آبرامويچ روس در سال 2003 تيم چلسي را خريد، هزينه بسياري را صرف خرد بازيكنان بزرگ كرد تا اين تيم را به تيم قدرتمندي تبديل كند، او در آن سال، استخدام رانيري (سرمربي فعلي يووه) با صرف صد ميليون پوند بازيكناني مانند ورون، كرسپو، موتو ماكه له له و ديگران را به خدمت گرفت.

پس از آن با روي كارآمدن مورينيو در سال 2004، آبرامويچ باز هم مبالغ هنگفتي را صرف خريد بازيكناني مانند دروگبا، كارواليو، فريرا و ديگران كرد، اما چند فصلي است كه سياست چلسي تغيير كرده و اين باشگاه بازيكن بزرگي را جذب نكرده است و به نظر مي رسد اين روند ادامه خواهد يافت.

به طوري كه كنيون در اين خصوص گفت: بودجه خريد بازيكن جديد در تابستان و بازسازي تيم قطعاً از طريق فروش بازيكن تأمين خواهد شد، ما به طور پيوسته طي پنج سال گذشته از هزينه هاي خود در فصل نقل و انتقالات كم كرده ايم و اين روند را ادامه خواهيم داد، ما قصد داريم در سال مالي 10/2009 هيچ پولي بابت نقل و انتقالات از مالك باشگاه نگيريم.

**** هيدينك: فقط تا پايان فصل هستم

خبر ديگر از چلسي اين است كه گاس هيدينك سرمربي جديد اين باشگاه كه جانشين اسكولاري شده عنوان كرد فقط تا پايان فصل جاري سرمربي اين تيم است.

آبرامويچ پس از بركناري اسكولاري گاس هيدينك هلندي را كه سرمربي تيم ملي روسيه است به عنوان سرمربي موقت و تا شش ماه به خدمت گرفته است.

هيدينك معتقد است پس از پايان فصل نمي تواند هم زمان چلسي و روسيه را هدايت كند بنابر اين چلسي را ترك خواهد كرد.

هيدينك به اسكاي اسپورت گفت: آنچه در پايان فصل (ماه مي) اتفاق مي افتد مشخص است، من مسئوليت هايي در روسيه دارم و انجام هر دو كار (چلسي و روسيه) نسبتاً دشوار است.

هيدينك كه عنوان كرده به خاطر روابط دوستانه اش با آبرامويچ حاضر شده در اين مقطع هدايت اين تيم را بپذيرد و گفت: من اكنون مي توانم در چلسي و روسيه كار كنم زيرا ما در تيم ملي روسيه تا پايان ژوئن فقط يك يا دو مسابقه داريم، به همين دليل است كه كار در چلسي را پذيرفتم اما پس از ژوئن به دليل تعهدي كه به روسيه دارم نمي توانم در چلسي به كار خود ادامه دهم.

**** بايد عملكرد پرفروغي داشته باشيم

خبر ديگر از انگليس در خصوص آرسنال است، آرسن ونگر سرمربي اين تيم عنوان كرد اگر آرسنال مي خواهد امسال در اين فصل دست خالي نباشد و در يك جام قهرمان شود بايد از هم اكنون تا پايان فصل بسيار چشمگير و پرفروغ بازي كند.

آرسنال در اين فصل در ليگ جزيره شرايط خوبي ندارد و با انجام يك بازي بيشتر، 12 امتياز كمتر از تيم صدرنشين منچستر يونايتد كسب كرده، اما آرسنالي ها هنوز در ليگ قهرمانان اروپا و جام حذفي انگليس حضور دارند و ونگر از بازيكنان خود خواسته توانايي هاي خود را در اين دو جام نشان دهند تا اين تيم امسال بدون جام نماند.

ونگر گفت: من معتقدم ما براي موفقيت بايد روي كار خود متمركز باشيم و به ديگران كاري نداشته باشيم، ما نيازمند عملكردهاي چشمگير و پرفروغ تا پايان فصل هستيم و تنها راه دست يابي به افتخار تمركز بر روي عملكرد خودمان است.

ونگر افزود: اگر چلسي امتياز بگيرد استون ويلا (تيم سوم) به پايين سقوط مي كند و همه چيز به هم ارتباط دارد، ما اگر هماهنگ باشيم مي توانيم به جمع چهار تيم برتر راه پيدا كنيم.

گفتني است، آرسنال روز دوشنبه در مرحله چهارم جام حذفي در خانه ميزبان تيم كارديف سيتي است و در صورت پيروزي مي تواند به دور پنجم راه يابد و در برابر برنلي قرار بگيرد. بازي رفت آرسنال - كارديف صفر - صفر به اتمام رسيده بود./

دوشنبه|ا|28|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن