تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821066573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آنتونيو باندراس فيدل كاسترو مي‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: آنتونيو باندراس فيدل كاسترو مي‌شود؟


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

آنتونيو باندراس در فيلم «دختر كاسترو» ايفاگر نقش «فيدل» مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين فيلم كه مايكل رادفورد ساختن فيلم زندگينامه دختر فيدل كاسترو را بر عهده گرفته است حضور باندراس قطعي نشده و او در حال مذاكره است.

به نوشته اسكرين ديلي اين فيلم داستان زندگي آلينا فرناندز دختر فيدل كاسترو رهبر انقلاب كوبا، مخالفت‌هايش با خط مشي سياسي پدرش و فرار او از كوبا در دهه 90 را روايت مي‌كند.

فرناندز كه با سياست‌هاي پدرش مخالف بود، در 1993 با ظاهر مبدل و در قالب يك گردشگر اسپانيايي به اين كشور گريخت و بعدها كتاب خاطرات خود را با عنوان «دختر كاسترو: خاطرات يك تبعيدي از كوبا» منتشر كرد.

بابي مورسكو فيلمنامه‌نويس برنده جايزه اسكار كه در نگارش فيلمنامه «تصادف» با پل هگيس همكاري داشته، نگارش فيلمنامه «دختر كاسترو» همراه با نيلو كروز نويسنده كوبايي برنده جايزه ادبي پوليتزر بر عهده دارد.

جان تورس مارتينز و جو ليمي تهيه‌كنندگان اين پروژه هستند.مارتينز درباره ساخت فيلم «دختر كاسترو» گفت: در فيلم «سخنراني پادشاه» نكاتي از رابطه يك پدر در قدرت با پسرش را مي‌بينيم كه در رابطه رهبر كمونيست كوبا و دخترش نيز قابل مشاهده است.

مارتنيز افزود: از آنجا كه رادفورد انگليسي است اين فيلم را بايد محصول بريتانيا به شمار آورد اما علاوه بر شركاي انگليسي، سرمايه‌گذاراني از آمريكا هم در توليد فيلم همكاري مي‌كنند.

تهيه‌كنندگان و كارگردان براي نقش دختر كاسترو به دنبال بازيگري با استعداد و جوان از آمريكاي جنوبي و يا اسپانيا مي‌گردند و فيلمبرداري به احتمال زياد در پورتوريكو انجام خواهد شد.

فيدِل آلخاندرو كاسترو روث متولد 1305 شمسي در شهر بيران واقع در استان سابق اورينته متولد شد. خانواده وي از زمين‌داران مرفه بودند. او بعد از گذراندن دوره ابتدائي در روستا به مدرسه‌اي خصوصي واقع در شهر سانتياگو د كوبا و سپس هاوانا رفت و پس از آن از دانشكد حقوق دانشگاه هاوانا فارغ‌التحصيل شد.

او در سال 1947ميلادي عضو حزب مردم كوبا شد كه به حزب ارتدوكس هم شهرت داشت. وي سپس رهبر جناح چپ حزب شد و همان سال داوطلب عضويت در يك گروه مسلح براي مبارزه عليه نظام رافائل تروخيو در جمهوري دومينيكن شد. اين گروه نتوانست از كوبا خارج شود. بارها فيدل كاسترو در طرح‌ريزي و اجراي اين‌گونه نقشه‌هاي ضد امپرياليستي نقش داشت.

او در 1959 ميلادي توانست، نظام فالگنسيو باتيستا را شكست دهد و حكومت كوبا را دست گيرد.

«آنتونيو باندراس»، بازيگر و كارگردان سرشناس اسپانيايي است.

باندراس چندي پيش در سومين تجربه كارگرداني خود، فيلم «سولو» را كه يك تريلر روانشناسانه است، مقابل دوربين ببرد. اين فيلم براساس رماني از «اريك گندرسون» ساخته خواهد شد .

اين سومين تجربه كارگرداني آنتونيو باندراس پس از دو فيلم «ديوانه‌اي در آلاباما»(1999) و «باران تابستاني»(2006) خواهد بود كه به زبان انگليسي و با نقش‌آفريني بازيگران اسپانيايي ساخته مي‌شود.

باندراس اعلام كرد، متاسفانه براي دستيابي به بازارهاي بين‌المللي بايد فيلم‌تان را به زبان انگليسي بسازيد. ساخت اين فيلم از اوايل سال آينده آغاز مي‌شود و براي سال 2012 آماده اكران خواهد بود.

باندراس اخيرا در فيلم «سالوادور دالي» به كارگرداني «سيمون وست» بازي كرده و صداپيشگي انيميشن «گربه در چكمه‌ها» را نيز برعهده داشته است.

از افتخارات سينمايي اين بازيگر 51 ساله مي‌توان به جايزه سينماي اروپا جشنواره برلين، بهترين بازيگر جوايز فيلم اروپا، يك عمر دستاورد سينمايي جشنواره سن‌سباستين و بهترين بازيگر جشنواره وايادوليد اشاره كرد. ستاره شهرت باندراس در سال 2005 در تالار مشاهير هاليوود قرار گرفت.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن