تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816461962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطار ليگ در ايستگاه بيست و هفتم يكي براي همه، همه عليه يكي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: قطار ليگ در ايستگاه بيست و هفتم يكي براي همه، همه عليه يكي
ليگ هشتم امروز و فردا با برگزاري 9 ديدار در حالي به ايستگاه بيست و هفتم مي رسد كه سه تيم برق شيراز، داماش گيلان و پيام مشهد در قعر جدول تقريباً حساب خودشان را از ساير تيم ها جدا كرده اند. آنها به خوبي مي دانند كه در فاصله هشت هفته مانده به پايان رقابت ها تنها مي توانند چشم انتظار وقوع معجزه باشند. برخلاف اين سه تيم شرايط در بالاي جدول اندكي متفاوت است. جدا از استقلال، ذوب آهن و پرسپوليس كه براي كسب عنوان قهرماني براي هم شاخ و شانه مي كشند، سپاهان اصفهان و صباباتري قم نيز موذيانه نيم نگاهي به جايگاه سومي و صعود به جام باشگاه هاي آسيا دارند.

سپاهان اصفهان- برق شيراز

تساوي استقلال و پرسپوليس و همچنين شكست ذوب آهن از سايپا در هفته گذشته نتيجه يي جز اميدوار كردن سپاهان نداشت. ياران فرهاد كاظمي كه در چند سال گذشته همواره حضوري مستمر در جام باشگاه هاي آسيا داشته اند حالا با 41 امتياز خودشان را به يك قدمي مثلث بالاي جدول رسانده و در دل براي لغزش رقبا دعا مي كنند. آنها امروز در فولادشهر اصفهان به مصاف تيمي مي روند كه با 22 امتياز در زمره فانوس به دستان محسوب مي شود. با اين حال فرشاد پيوس هنوز به نگه داشتن برق شيراز در ليگ برتر اميدوار است؛ «مطمئن باشيد برق شيراز در ليگ برتر مي ماند. من با استفاده از تجربه يي كه دارم اجازه سقوط اين تيم به دسته اول را نمي دهم.» او درباره وضعيت تيمش پيش از بازي با سپاهان مي گويد؛ «خوشبختانه تيم وضعيت خوبي دارد و تمرينات خوبي را هم پشت سر گذاشته است. سعي مي كنيم با انجام يك بازي خوب تمام امتياز ممكن را بگيريم. براي ما فرقي نمي كند در خانه خودمان بازي كنيم يا در خانه حريف.» مسابقه اين دو تيم امروز ساعت 15 برگزار مي شود.

پرسپوليس تهران- ابومسلم خراسان

هواداران پرسپوليس هنوز نتيجه بازي دور رفت را فراموش نكرده اند. در آن بازي ابومسلم با نتيجه چهار بر سه ميهمان خود را در مشهد شكست داد تا سرخپوشان پايتخت نخستين شوك فصل را دريافت كرده باشند. دو تيم امروز راس ساعت 16 در حالي به مصاف هم مي روند كه كادر فني شان نسبت به دور رفت دستخوش تغييرات عمده يي شده است. امروز نلو وينگادا به جاي افشين قطبي روي نيمكت مي نشيند و علي حنطه نيز جاي اميرحسين پيرواني را گرفته است. با اينكه سه امتياز مسابقه براي پرسپوليس اهميت بيشتري دارد با اين حال آنها مي دانند كه نبايد حريف شان را دست كم بگيرند. پيش از شروع اين ديدار پرسپوليس با 44 و ابومسلم با 30 امتياز به ترتيب در رده هاي سوم و سيزدهم جدول رده بندي ايستاده اند. سرمربي ابومسلم درباره بازي امروز تيمش در ورزشگاه آزادي مي گويد؛ «در مسابقه امروز برابر پرسپوليس با تركيبي تهاجمي به فكر كسب سه امتياز خواهيم بود. نتيجه تساوي هم براي ما و هم براي آنها ارزش زيادي ندارد.»

مقاومت سپاسي شيراز- استقلال تهران

شاگردان امير قلعه نويي فردا در حالي به ديدار مقاومت مي روند كه هنوز حسرت دو امتياز از دست رفته در آخرين دقايق بازي مقابل پرسپوليس را مي خورند. آنها هنوز نتوانسته اند خودشان را از شر حواشي به وجود آمده بعد از داربي خلاص كنند. البته سرمربي اين تيم تمام توانش را به كار خواهد گرفت تا با يادآوري آخرين سفر استقلال به شيراز شاگردانش را شارژ روحي كند. استقلالي ها مي دانند كه هر اشتباهي در اين بازي مي تواند به قيمت از دست دادن موقعيت شان در صدر جدول تمام شود. در اين سو دعاي خير ذوب آهن و پرسپوليس نيز پشت سر غلامحسين پيرواني و شاگردانش خواهد بود. آنها با گرفتن امتياز از استقلال لطف بزرگي در حق اين دو تيم خواهند كرد. استقلال و مقاومت ساعت 15 روز چهارشنبه در حافظيه باهم ديدار مي كنند.

راه آهن شهرري- ذوب آهن اصفهان

منصور ابراهيم زاده و تيمش بعد از باخت هفته گذشته مقابل سايپا مجدداً به تهران بازگشته اند تا اين بار از بازي خارج از خانه شان نتيجه بگيرند. از دست رفتن سه امتياز اين ديدار اگر با پيروزي استقلال در شيراز همراه شود براي ذوب آهن ارمغاني جز رنگ باختن روياي قهرماني به همراه نخواهد داشت. بي ترديد ذوب آهن كه با 47 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد، با تمام توان به ميدان خواهد آمد تا با شكست راه آهن 33 امتيازي همچنان مدعي باقي بماند. مسابقه دو تيم فردا ساعت 15 برگزار خواهد شد.

پيام خراسان- ملوان بندرانزلي

انزلي چي ها بايد آدم هاي سنگدلي باشند كه در آخرين هفته هاي حضور پيام در ليگ برتر يك شكست خانگي ديگر را به آنها تحميل كنند. ملوان در حال حاضر با 32 امتياز در پله دوازدهم جدول ايستاده و بود و نبود اين سه امتياز تفاوت چنداني در سرنوشت آنها نخواهد داشت. در اين سو مشهدي ها دوست دارند حداقل از خود خاطره خوشي در ليگ برتر باقي بگذارند.

مس كرمان- فولاد خوزستان

اين بازي را بايد نبرد همسايه ها دانست چون مس و فولاد تنها با يك امتياز اختلاف نسبت به هم در مكان هاي هفتم و هشتم جدول رده بندي قرار دارند. مجيد جلالي و تيمش به اين نكته واقفند كه امتياز گرفتن در كرمان كار چندان ساده يي نيست اما در عين حال بدشان نمي آيد خودشان را به بالاي جدول نزديك كنند. رسيدن به جايگاه سوم و صعود به ليگ قهرمانان رويايي است كه گاهي ذهن آنها را به خود مشغول مي كند. در آن سو پرويز مظلومي نيز دقيقاً همين رويا را در سر مي پروراند.

پاس همدان- سايپاي كرج

پاس كه هفته گذشته در عين شايستگي از ملوان شكست خورد، فردا مقابل سايپا انگيزه هاي فراواني دارد. شاگردان محمد مايلي كهن نيز كه با حضور اين مربي به كلي متفاوت شده اند از سه امتياز بازي فردا به سادگي نخواهند گذشت. در بازي رفت اين تيم پاس بود كه ضمن تحميل شكست به نارنجي پوشان موجبات اخراج

ليت بارسكي را فراهم آورد اما شايد اين بار تاريخ به گونه ديگري تكرار شود و سايپا حكم اخراج بگوويچ را امضا كند.

داماش گيلان- پيكان قزوين

داماش در جايگاه هفدهم جدول رده بندي ايستاده و پيكان در رده پنجم. شاگردان استانكو مي دانند از دست دادن امتيازات اين بازي خانگي تنها كابوس سقوط به دسته پايين تر را برايشان واقعي تر خواهد كرد. اين بازي ساعت 15 عصر فردا در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار مي شود.

استقلال اهواز- صباي قم

اكبر ميثاقيان كه پس از شكست هفته گذشته در داربي اهواز، خطر اخراج را بيخ گوش خود احساس مي كند به اين بازي توجه ويژه يي دارد. تيم او با 27 امتياز در جايگاه پانزدهم جدول ايستاده و در صورت تعلل حتي ممكن است به جرگه فانوس به دستان بپيوندد. صباباتري نيز به اهواز مي رود تا با كسب سه امتياز بازي جايگاه چهارمي را از سپاهان اصفهان پس بگيرد.

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن