تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816417232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اما و اگر‌هاي استاديوم 15 هزار نفري اراك؛ ورزشگاه 18 ماه پس از افتتاح هنوز پيست تارتان ندارد مسوولان ورزش كشور و استان هم‌چنان از تكميل اين پروژه مي‌گويند!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اما و اگر‌هاي استاديوم 15 هزار نفري اراك؛ ورزشگاه 18 ماه پس از افتتاح هنوز پيست تارتان ندارد مسوولان ورزش كشور و استان هم‌چنان از تكميل اين پروژه مي‌گويند!


خبرگزاري دانشجويان ايران - اراك
سرويس: شهرستان‌ها

درحالي كه نزديك به 18 ماه از زمان افتتاح استاديوم 15 هزار نفري امام خميني (ره) اراك مي‌گذرد اما، تاكنون اقدام خاصي براي تكميل اين پروژه بزرگ انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)- منطقه مركزي، سوم خردادماه سال گذشته بود كه سال‌ها انتظار ورزش دوستان استان مركزي به سر رسيد و با حضور رييس سازمان تربيت بدني و جمعي از مقامات استاني و كشوري استاديوم 15 هزار نفري اراك افتتاح شد اما، علي رغم وعده‌هايي كه مسوولان در اين مدت در مورد تكميل اين استاديوم داده‌اند، متاسفانه هنوز هم شاهديم كه اين استاديوم تنها يك زمين چمن دارد و خبري از نصب پيست تارتان، سكوي تماشگران و اسكوربورد در آن نيست.

نگاهي به اظهارات مسوولان در يك سال و نيم اخير، بيانگر ديدگاه‌هاي مختلفي درخصوص اين پروژه بزرگ ملي است كه هم‌چنان كار تكميل اين استاديوم را در هاله‌اي از ابهام قرار مي‌دهد.

مديركل تربيت‌بدني استان مركزي در 26 ارديبهشت 86 گفت: هيچ مشكلي براي افتتاح استاديوم اراك وجود ندارد.

خسرو قمري در فاصله يك هفته مانده به افتتاح اين پروژه، از فراهم بودن شرايط براي بهره برداري از استاديوم امام خميني (ره) اراك خبر داد.

وي در گفت‌وگو با ايسنا گفت: ورزشگاه امام خميني (ره) هم اكنون آماده بهره‌برداري است و هيچ گونه مشكلي در افتتاح اين ورزشگاه در حال حاضر مشاهده نمي‌شود.

عبداله سهرابي، استاندار سابق استان مركزي نيز در27 آذر 86 گفت: از سازمان خواسته‌ايم تكميل اين پروژه را به ما واگذار كند.

درحالي كه شش ماه از افتتاح استاديوم امام خميني (ره) مي‌گذشت، استاندار سابق استان مركزي اظهار كرد: اين پروژه هم اكنون در حال تكميل شدن است، از طرفي استاديوم امام خميني (ره) اراك در مجموع 11 ميليارد ريال اعتبار ملي داشت كه ما از سازمان تربيت بدني درخواست كرديم تكميل اين پروژه را به استان مركزي واگذار كند تا خودمان پيگير ساخت اين پروژه باشيم اما، اين مسئله محقق نشد.

رييس سازمان تربيت بدني نيز 18 اسفند 86 گفته بود: به محض مساعد شدن شرايط آب و هوايي، پيست تارتان اين استاديوم نصب خواهد شد.

محمد علي‌آبادي درمورد تكميل استاديوم امام خميني (ره) اراك به خبرنگار ايسنا گفت: اين استاديوم هم اكنون آماده برگزاري مسابقه است و در مورد پيست تارتان هم به دليل فصل سرما، امكان نصب آن وجود نداشت؛ به محض اينكه هواي اراك مناسب شود، پيست تارتان اين استاديوم نصب خواهد شد.

مديركل تربيت‌بدني استان مركزي در24 ارديبهشت 87 در اين باره گفت: منتظريم تا رديف اعتباري جديدي براي پيست تارتان استاديوم امام خميني (ره) باز شود.

درحالي كه نزديك به يك سال از افتتاح استاديوم امام خميني (ره) مي‌گذشت، مديركل تربيت‌بدني استان مركزي در گفت‌وگو با ايسنا اظهاركرد: اكنون اين پروژه از حيطه كاري ما خارج شده است.

خسرو قمري افزود:‌ سال گذشته به دليل شرايط نامساعد جوي شرايط براي نصب پيست تارتان فراهم نشد؛ چندي پيش در نامه‌اي به رييس سازمان تربيت بدني اين موضوع را مطرح كرديم. اكنون اين پروژه از حيطه كاري ما خارج شده است؛ پيست تارتان اراك رديف اعتبار خاصي داشته كه از طريق مجلس به تصويب رسيده بود و چون رديف اعتباري آن پر شده است، بايد منتظر ماند تا اعتبار ديگري براي پيست تارتان اراك باز شود.

- استاندار سابق استان مركزي ـ 8 خرداد 87 ـ : پاسخي در اين زمينه نداريم

پس از گذشت 370 روز از افتتاح استاديوم امام خميني (ره) اراك، استاندار مركزي به ايسنا گفت: واقعيت آن است كه پاسخي در اين زمينه نداريم.

عبداله سهرابي افزود: من با رييس سازمان تربيت بدني اين موضوع را در ميان گذاشتم و به واقع پاسخي در اين زمينه نداريم؛ البته اعتبار استاديوم امام خميني (ره) ملي بوده كه از طريق سازمان تربيت بدني تامين شده است، اعتقاد داريم اگر اعتبار اين پروژه را استاني كنند، سريعا آن را تكميل خواهيم كرد؛ خوشبختانه اكنون 800 ميليون تومان براي اين پروژه در حساب سازمان تربيت بدني قرار دارد اما، ما اجازه برداشت آن را نداريم.

وي در مورد قول‌هاي مكرر مسوولان در مورد حضور تيم فوتبال پرسپوليس در اراك بود كه استاندار مركزي پاسخ داد: با كاشاني و بيادي كه از دوستان صميمي من هستند، چندي پيش صحبت كردم و آنها قول دادند در يك فرصت مناسب پرسپوليس را به اراك بياورند، البته براي تحقق اين موضوع ضرورت دارد يك پيگيري جدي انجام شود.

- نماينده مردم اراك در مجلس: پيگير تكميل استاديوم 15 هزار نفري اراك هستيم

نماينده مردم اراك در مجلس در 26 خرداد 87 در رابطه با عدم تكميل استاديوم امام خميني (ره) اراك پس از گذشت يكسال از افتتاح آن، به ايسنا گفت: برنامه اين استاديوم به گونه‌اي بود كه قرار نبود سال گذشته افتتاح شود اما، به لحاظ محبت‌هاي رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني، اعتبار ويژه‌اي به اين پروژه اختصاص پيدا كرد تا استاديوم امام خميني (ره) اراك زودتر از موعد مقرر افتتاح شود.

عباس رجايي افزود: قرار شد اين استاديوم در ابتدا حداقل‌ها را داشته باشد اما، ما پيگير تكميل اين استاديوم هستيم.

در حالي كه با گذشت 17 ماه اهالي ورزش استان مركزي اميد چنداني به تكميل استاديوم امام خميني (ره) اراك نداشتند، سيد احمد لطفي نماينده مردم اراك در مجلس در 18 آذر 87 و در اظهار نظري جنجالي، بار ديگر بحث اين پروژه را به جريان انداخت.

لطفي به خبرنگار ايسنا گفت: من به مردم كاملا حق مي دهم؛ برخي مسوولان ما هميشه به دنبال مراسمي بودند كه خودشان را مطرح كنند؛ متاسفانه مجموعه 15 هزار نفري اراك به غير از زمين چمن چيز ديگري ندارد و افتتاح اين پروژه در چنين شرايطي خدمت به مردم استان نبوده است؛ وقتي شبانه و ظرف 10 روز همه بسيج مي شوند تا پروژه‌اي را افتتاح كنند، اين مسائل هم بوجود مي آيد، ما بايد پروژه‌ها را با طراحي مناسب و در شرايط ايده آل به بهره برداري برسانيم. البته چند روز پيش با استاندار، معاونين استاندار و مديركل تربيت بدني استان جلسه‌اي با رييس سازمان تربيت بدني داشتيم كه پيرامون مسائل مختلف ورزش استان و به خصوص اراك بحث‌هايي مطرح شد و در خصوص استاديوم امام خميني (ره) هم قول هايي داده شد. دو موضوع مهمي هم كه در اين جلسه مطرح شد، ساخت دو سالن در مجموعه اميركبير اراك بود كه قرار شد بخشي از بودجه ساخت آنها امسال و بخشي ديگر سال آينده تامين شود.

-30 دي 87 و تاكيد معاون عمراني استانداري مركزي بر تكميل استاديوم امام خميني (ره)

بازوند: قول مي دهم اين پروژه تا آذر 88 تكميل شود

در آخرين روز زمستان 87، معاون عمراني استانداري مركزي به ايسنا گفت: قول من به ورزش‌دوستان استان اين است كه استاديوم امام خميني (ره) تا آذرماه سال آينده تكميل خواهد شد و هيچ نگراني در اين رابطه وجود ندارد. دوست دارم رسانه ها اين مطلب را از قول من نقل كنند.

هوشنگ بازوند افزود: استاديوم امام خميني (ره) اراك زماني افتتاح شد كه من در استان مركزي نبودم، وگرنه شايد به شخصه اجازه نمي دادم اينگونه افتتاح شود و مي گذاشتيم استاديوم تكميل شود؛ اگر چه اين استاديوم از نظر من تكميل شده است، اينكه استاديوم صندلي و يا پيست تارتان ندارد، عيب محسوب نمي شود؛ نقدي هم بر تصميم مسوولان براي افتتاح استاديوم ندارم؛ اين پروژه آن زمان با تصميم استاندار و با موافقت رييس سازمان تربيت بدني افتتاح شد و به نظر من افتتاح اين استاديوم كار بدي نبوده است؛ خيلي از ورزشگاه‌ها هستند كه در زمان افتتاح پيست تارتان نداشته‌اند و به طورمثال در خرم‌آباد در استاديومي پيست تارتان نصب كرديم كه 10 سال از زمان افتتاحش گذشته بود.

به گزارش ايسنا؛ تمام اين اظهارنظرها درمورد يك پروژه به اصطلاح افتتاح شده درحالي مطرح مي‌شود كه پس از 21 ماه از راه‌اندازي رسمي اين مجموعه با حضور ريسس سازمان تربيت‌بدني، هنوز بخش‌هاي مهمي از قبيل پيست تارتان و جايگاه تماشاگران كه جزو كاراترين بخش‌هاي يك استاديوم به شمار مي‌رود در آن نصب نشده است. به هر حال به نظر مي‌رسد مسوولان ورزشي كشور و دست‌اندركاران فعال حوزه‌ي ساخت‌وساز اماكن ورزشي پيش از راه‌اندازي يك مجموعه بايد با استاندارد سازي شرايط را براي استفاده بهينه از آن فراهم كنند تا در فضاي هزينه‌بر تاسيس امكانات ورزشي، هزينه‌ها سوخت نشده و شرايط براي حرفه‌اي سازي اماكن ورزشي در كشور فراهم شود.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن