تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820250919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار: واژگوني خودرو در سمنان دو برابر ميانگين كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون استاندار: واژگوني خودرو در سمنان دو برابر ميانگين كشور است
سمنان - معاون امور عمراني استانداري سمنان ميزان حوادث رانندگي به صورت واژگوني خودرو در اين استان را دو برابر ميانگين كشوري دانست و خواستار اتخاذ تدابير لازم براي كاهش اينگونه حوادث شد.


"محمدهادي عموزاده" روز سه شنبه در نشست كميته ايمني راههاي استان سمنان افزود: بر اساس نتايج بدست آمده ميانگين واژگوني خودرو در كشور 30 درصد است در حاليكه اين رقم در استان سمنان بالاي 62 درصد است.
وي با اشاره به در پيش بودن سفرهاي نوروزي از مسوولان و دست اندركاران مسايل جاده اي و ايمني راهها خواست تا با اتخاذ تدابير پيشگيري ميزان حوادث جاده اي در اين استان از ناحيه واژگوني به حداقل برسد.
عموزاده گفت: بررسي اين حوادث نشان مي دهد وقوع واژگوني خودروها در شب نبوده و يا بسيار كم بوده است و بيشترين مورد در ساعات شش تا 9 صبح رخ داده است.
معاون استاندار سمنان با تقدير از تلاشهاي راه و ترابري براي بهبود و بهسازي راههاي اين استان گفت: احداث و بهسازي محورهاي استان سمنان درسالهاي اخير بسيار مناسب بوده است بطوريكه اين استان به يك كارگاه راهسازي تبديل شده است.
رييس سازمان حمل و نقل و پايانه هاي استان سمنان نيز در اين نشست گزارشي از وضعيت حوادث رانندگي در اين استان ارائه كرد و گفت: با توجه به بهسازي راههاي استان سرعت بالا مي تواند از عوامل موثر در وقوع واژگوني باشد.
"قاسم باقري" گفت: بيشترين حوادث واژگوني در راههاي استان سمنان بين ساعات شش تا 9 صبح، 11 تا دو بعد ازظهر و سه تا هفت شب بوده است.
وي گفت: 74 درصد واژگوني ها مربوط به خودروهاي سواري، 6/10 درصد سنگين و بقيه وانت بارها و ساير خودروها بوده است و 6/44 درصد در مسير شاهرود - سبزوار، 5/20 درصد در مسير سمنان - گرمسار و 9/16 درصد در محور سمنان - دامغان رخ داده است.
رييس سازمان حمل و نقل و پايانه هاي استان سمنان واژگوني خودروها را از معضلات اين استان برشمرد و خواستاد اتخاذ تدابيري براي كاهش و پيشگيري اين حوادث در ايام نوروز شد.
در اين نشست مديران و كارشناسان مربوطه نظرات و پيشنهادات خود را براي كاهش حوادث جاده اي به ويژه واژگوني خودروها مطرح و مورد بررسي قرار گرفت.
ك/2 506/599/608 شماره 365 ساعت 12:41 تمام

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن