تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806690444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمدي خبر داد:20 هزار فرصت شغلي در خراسان جنوبي ايجاد شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: محمدي خبر داد:20 هزار فرصت شغلي در خراسان جنوبي ايجاد شد
20 هزار فرصت شغلي در خراسان جنوبي ايجاد شد
بيرجند - خبرگزاري مهر: مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خراسان جنوبي از تحقق بيش از 20 هزار فرصت شغلي از ابتداي سال جاري تاكنون در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عابدين محمدي صبح يكشنبه در نشست شوراي اشتغال و سرمايه گذاري استان، با اشاره به اينكه ايجاد 24 هزار و 497 فرصت شغلي در استان براي سال جاري تعهد شده است، اظهار داشت: از اين تعداد تاكنون 20 هزار و 168 فرصت شغلي از ابتداي امسال تاكنون در استان ايجاد شده است.

وي با بيان اينكه تاكنون 120 درصد از ميزان اشتغال تحقق شده در سطح استان تحقق يافته است، افزود: بالغ بر 14 هزار و 497 نفر فرصت شغلي در بين دستگاه هاي اجرايي استان تا پايان سال جاري توزيع شده و دستگاه ها موظف به تحقق آن هستند.

محمدي با اشاره به اينكه 10 هزار فرصت شغلي تعهد شده استان در بخش مسكن بوده است، بيان كرد: در اين راستا براساس فرمول تعيين شده به ازاي هر 60 متر زيربناي اضافه در ساخت و ساز يك نفر اشتغال محاسبه مي شود.

وي به تفكيك اشتغال ايجاد شده در دستگاه ها اشاره كرد و گفت: اشتغال تعهد شده در بهزيستي 368 درصد، فني و حرفه اي 97 درصد، پس 65 درصد، حمل و نقل 85 درصد، آموزش و پرورش هشت درصد، بازرگاني 56 درصد، ميراث فرهنگي 85 درصد، كميته امداد 209 درصد، صندوق مهر امام رضا(ع) 102 درصد و جهادكشاورزي 78 درصد در سامانه رصد ثبت شده است.

به گفته وي همچنين در صنايع معادن 80 درصد، راه و ترابري 62 درصد، مسكن و شهرسازي 145 درصد، بنياد شهيد و امور ايثارگران 128 درصد زندانها 222 درصد علوم پزشكي 184 درصد، فرهنگ و ارشاد اسلامي 67 درصد تعاون 97 دصد و بانكهاي عامل تاكنون 97 درصد در اين سامانه ثبت شده است.

وي ادامه داد: در مجموع در سطح شهرستانها 102 درصد از اشتغال تعهد شده محقق شده است.

3400 مجوز مشاغل خانگي در استان صادر شد

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خراسان جنوبي با اشاره به عملكرد مشاغل خانگي و بررسي مشكلات پرداخت تسهيلات اين مشاغل، تصريح كرد: در اين راستا 27 ميليارد و 800 ميليون تومان تسهيلات مشاغل خانگي به استان اختصاص يافته است.

وي از صدور سه هزار و 356 مجوز مشاغل خانگي از ابتداي سال جاري درسطح استان خبر داد و گفت: از اين تعداد 749 فقره از سوي صندوق مهر امام رضا(ع)، 988 مورد فني و حرفه اي، 746 فقره صنعت، معدن و تجارت، كميته امداد 648 مورد، 120 مورد ميراث فرهنگي و 104 فقره در بخش جهاد كشاورزي صادر شده است.

محمدي به آمار پرونده هاي مشاغل خانگي معرفي شده به بانك هاي عامل اشاره كرد و ادامه داد: از 988 مورد مجوز صادر شده از سوي فني و حرفه اي استان 714 مورد به بانك ها معرفي شده است.

وي ادامه داد: همچنين در كميته امداد از 648 مجوز صادر شده 297 پرونده، صندوق مهر امام رضا(ع) از 749 فقره 294 مورد، ميراث فرهنگي از 120 مورد 329 پرونده و صنعت، معدن و تجارت از 746 پرونده 329 پرونده به بانك هاي عامل استان معرفي شده است.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خراسان جنوبي در خصوص تعداد متقاضيان معرفي شده به بانكها و تعداد تسهيلات پرداختي در مشاغل خانگي، تصريح كرد: تاكنون يك هزار 729 پونده به بانك هاي عامل استان ارسال شده كه از اين تعداد 69 مورد پرداخت شده است.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن