تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816420599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
با كوچك شدن قطع روزنامه اطلاعات مخالفم

مخالف افرادي هستم كه پيشنهاد مي‌دهند قطع روزنامه اطلاعات كوچك شود. زيرا اطلاعات به عنوان يكي از قديمي‌ترين و معتبرترين روزنامه‌هاي خاورميانه و آسيا و برخورداري از پيشرفته‌ترين امكانات چاپ، بايد بتواند حداكثر اخبار و گزارش‌ها را به اطلاع ملت ايران برساند و با تيترهاي درشت و جاندار، خوانندگان بيشتري را جذب كند كه آن هم با قطع بزرگ روزنامه، امكان‌پذيرتر است.

حسين نصرت‌بخت

كاهش مدت تمديد اعتبار گذرنامه

متأسفانه از مدتي قبل زمان انتظار تمديد اعتبار گذرنامه‌ها افزايش يافته و به 2 ماه رسيده است. از اداره گذرنامه نيروي انتظامي تقاضا مي‌شود اين مدت را براي كساني كه وقت سفارت دارند و ويزا و بليت‌هايشان را بايد زودتر تهيه كنند، به 10 روز كاهش دهد.

متقاضي تمديد اعتبار گذرنامه

دولت و موج جديد ايجاد نگراني در مردم

وقتي وزارت نفت با افتخار اعلام مي‌كند چاه‌هاي جديد نفت در كشورمان كشف شده است و افزايش درآمدهاي ارزي كشور را نويد مي‌دهد، چرا دولت مي‌خواهد از پرداخت يارانه فقط 40 هزار تومان در ماه به تمامي اقشار ملت دريغ كند، و موج تازه‌اي از نگراني را در دل هموطنان‌مان، به وجود آورد؟

گرگان ـ خانم شهروند

كودك آزاري و همسرآزاري فراگير شده است

باعث تأسف است كه علاوه بر كودك‌آزاري، مدت‌هاست همسرآزاري رواج يافته است. چرا هيچ قانوني در حمايت از زناني كه تحت ضرب و شتم قرار مي‌گيرند وضع نمي‌شود؟ بسياري از اين مردان ايراني فكر مي‌كنند زنان و كودكان بازيچه دست آنان هستند و حق دارند هر بلايي مي‌خواهند به سرشان بياورند. اگر قوانين بازدارنده قوي وجود داشته باشد شاهد اين همه ظلم به زنان و كودكان نخواهيم بود.

قزوين ـ يك خانم ايراني

چرا در خطوط اتوبوسراني از كارت بليت استفاده نمي‌شود؟

شهرداري و شركت واحد هزينه و تلاش بسياري كرده‌اند تا در خطوط مختلف اتوبوسراني از كارت بليت به جاي بليت كاغذي و پول استفاده شود. در خطوط بي‌آرتي خوشبختانه از اين كارت‌ بليت‌ها استفاده مي‌شود اما چرا ساير خطوط كه با هزينه‌هاي ميليون توماني به دستگاه كارت بليت مجهز شده‌اند از اين وسيله استفاده نمي‌كنند تا اولاً سرعت در دريافت وجه افزايش يابد و در ثاني مردم مجبور نباشند مبلغي اضافه بر آنچه شوراي شهر تصويب كرده است پرداخت كنند.

يك شهروند

دولت چه اصراري بر اجراي طرح داشت؟

خدا را شكر مي‌خواهند در آينده‌اي نزديك يارانه‌ها را قطع كنند! افرادي مثل ما كه حقوق ناچيزي دريافت مي‌كنند با بالا رفتن قيمت هر روزه انرژي و مايحتاج زندگي چگونه مي‌توانند امرار معاش كنند. اگر دولت قدرت اجراي يك طرح را ندارد چرا بر عملياتي شدن آن اصرار مي‌ورزد؟ دولت به جاي سرمايه‌گذاري در كشوري ديگر و رسيدگي به مردم برخي كشورها به ملت خود رسيدگي كند كه بسياري از آنان در فقر و تنگدستي دست و پا مي‌زنند.

يك بازنشسته

تقاضاي ساكنان منطقه 6 تهران

تقاطع خيابان فاطمي ـ خيابان وليعصر سه‌راهي شلوغي است و مردم براي تردد از خيابان با مشكل مواجه هستند. در خيابان فاطمي پل عابر پياده‌اي وجود داشت كه كمك بسياري به افراد سالمند و ناتوان و دانش‌آموزان براي رفت و آمد از خيابان مي‌كرد. متأسفانه مدتي است بدون هيچ دليلي اين پل جمع شده است. خواهشمند است مسئولان مربوطه اشتباه خود را جبران و پل را دوباره ايجاد كنند.

خانمي از منطقه 6 تهران

ضرورت رسيدگي به پرستاران

پرستار بازنشسته دانشگاه علوم پزشكي تهران هستم. متأسفانه مدتي پيش تصادف كردم و براي درمان نيازمند وام هستم اما هيچ ارگاني به صورت فوري وام نمي‌دهد از انجمن پرستاري، صندوق امام علي(ع)، امام جواد (ع) و صندوق بازنشستگي درخواست وام كرده‌ام اما مدارك بسياري طلب مي‌كنند تا وام بدهند. من و پرستاران امثال من سال‌ها بر بالين بيماران نشسته‌ايم و پرستاري كرده‌ايم حالا كه به كمك نياز داريم چرا هيچ ارگاني كمك نمي‌كند؟

فرشته رجبي ـ پرستار بازنشسته دانشگاه علوم پزشكي تهران

مسئولان برق اميركلا رسيدگي كنند

براي دريافت كنتور برق در اداره برق اميركلا ثبت‌نام كردم اما مسئولان مربوط قول دادن امتياز كنتور برق را در پنج ماه آينده دادند.

مردماني كه تازه خانه ساخته‌اند و به كنتور برق نياز دارند

چه بايد كنند.

اميركلا ـ يك شهروند

زمينه‌سازان اختلاس هم بايد معرفي شوند

يكي از مسئولان قضايي به درستي گفته است عده‌اي با اعمالي مانند اختلاس‌هاي بانكي مي‌خواهند فضاي كشور را ناامن جلوه دهند. بايد توجه داشت در همه كشورها افراد اختلاس كننده وجود دارند، از اين رو بانك‌ها و مراجع قضايي بايد توان جلوگيري از نفوذ آنان را داشته باشند، نه اين كه صرفاً اختلاس‌كنندگان را مقصر بدانند و از عواملي كه سبب تخلفات آنان شده است، نام نبرند.

تلفن به خط ارتباطي

«سي‌تي‌اسكن» بيمارستان خراب است

در مدتي كه در بيمارستان دكتر شريعتي اصفهان بستري بودم، متوجه وضعيت آشفته و بخصوص خراب بودن دستگاه «سي‌.تي‌.‌اسكن» بيمارستان بودم كه براي بيماران، مشكلاتي را ايجاد كرده بود. اميد مي‌رود نسبت به حل مشكلات بيمارستان شريعتي اقدام شود.

اصفهان ـ يك بيمار

تسريع در احداث پل خرمشهر

عمليات احداث پل خرمشهر واقع در شهرستان «آق‌لا» استان گلستان از حدود 10 سال پيش به حال خود رها شده است كه با توجه به افزايش خودروها در اين شهر و سنگيني ترافيك، تسريع در احداث پل ياد شده، ضرورت دارد.

آق‌لا ـ يك شهروند

مسئول مورد نظر چه نام دارد؟

بعد از بدقولي رئيس سازمان بازنشستگي كشوري در مورد پرداخت بخشي از مطالبات بازنشستگان قبل از پايان آذر ماه امسال، روزنامه‌ها خبر ديگري چاپ كرده بودند كه اين مطالبات بزودي پرداخت مي‌شود، بدون آن‌كه نام مسئولي را كه خبر ياد شده را اعلام كرده است، ذكر ‌كنند. وقتي مسئولاني كه اسامي‌شان در خبرها ذكر مي‌شود خلف وعده مي‌كنند، اخباري كه نام گوينده‌هايشان هم معلوم نيست، جاي خود دارند!

بازنشسته كشوري

خوشرفتاري با ارباب رجوع

كاركنان اداره ثبت اسناد و املاك شهرستان نمين (استان اردبيل) رفتار بسيار خوبي با مراجعان دارند و با دلسوزي كارهايشان را در اسرع وقت انجام مي‌دهند، كه جاي تشكر دارد.

نمين ـ از مراجعه‌كنندگان

پيشنهادي در مورد توزيع سكه

اگر هدف دولت از پيش‌فروش سكه مبارزه با بازار سياه آن است، پيشنهاد مي‌شود حقوق يك ماه كاركنان دولت را سكه بدهند تا به كساني هم كه پول نقد براي خريد ندارند، سكه بهار آزادي برسد.

تبريز ـ از كاركنان دولت

دولت افزايش جمعيت را تشويق نكند

در شرايطي كه شهرهايي مانند تهران براثر رشد جمعيت جايي براي نفس كشيدن ندارد، دولت با اعلام طرح ظاهر پسندانه‌اي مانند اهداي يك ميليون تومان به هر نوزاد، خود به خود به رشد جمعيت شهرها و كشور كمك مي‌كند، حال آن‌كه به نسبت جمعيتي كه افزايش مي‌يابد، بايد امكانات معيشتي و رفاهي مانند مراكز درماني و بهداشتي، مسكن، تحصيل افراد و نيز برق و آب و گاز مردم به اندازه مورد نياز تأمين شود كه اين كار با جمعيت فعلي كشور هم مشكلات بسياري دارد، چه برسد به اين‌كه جمعيت بيشتر هم بشود.

اميني

دولت جريمه تأخير در پرداخت مطالبات را هم بپردازد

دستگاه‌هاي دولتي مانند وزارت امور اقتصادي و دارايي و بانك‌هاي تحت پوشش آن‌ها اگر كسي در پرداخت ماليات و يا بدهي‌هايشان تأخير كند، بي‌برو و برگرد او را جريمه مي‌كنند، حالا هم كه دولت در پرداخت مطالبات بازنشستگان تأخير زيادي دارد، لازم است علاوه بر پرداخت مطالبات آنان، جريمه تأخير در آن را هم بپردازد تا همه مطمئن شوند دولت عدالت محور، در مورد خودش هم قانون و مقررات را به دقت رعايت مي‌كند و از اين طريق، الگو و نمونه‌اي براي مردم مي‌شود.

تلفن به خط ارتباطي

تبريك به دريا دلان نيروي دريايي

برگزاري موفقيت‌آميز رزمايش «ولايت 90» را به دلاوران نيروي دريايي تبريك مي‌گويم و اميدوارم اين قهرمانان در دفاع از مرزهاي كشورمان، همچنان موفق باشند.

اصفهان ـ يك هموطن

نقشه‌هاي بازنشستگان را نقش برآب كردند

رئيس سازمان بازنشستگي كشوري يا تاريخ دقيقي براي پرداخت مطالبات بازنشستگان اعلام نمي‌كرد و يا با تمامي توان و امكاناتش در راه تحقق وعده‌اش به ميليون‌ها بازنشسته، مي‌كوشيد و عقب نمي‌نشست. بازنشستگان براي دريافت مطالباتشان در آذرماه نقشه‌ها كشيده بودند كه با بدعهدي مسئولان، اين نقشه‌ها نقش برآب شده است.

كرج ـ بازنشسته كشوري

تيتر روزنامه غلط است

در روزنامه اطلاعات تيتر زده بوديد «اضافه خدمت مشمولان غائب بخشوده شد»، حال آن‌كه تيتر ياد شده غلط است و به طور كلي گاهي تيترهايي چاپ مي‌شود كه از نظر دستوري، نادرست است.

خواننده روزنامه اطلاعات

خط ارتباطي: اين خواننده گرامي متأسفانه توضيح نداده كه چرا تيتر مورد نظرش، غلط است.

تكرار آزمون و خطاها زيانبار است

برخي از مسئولان وزارت آموزش و پرورش از افزايش دوره دبستان از 5 به 6 سال چنان با افتخار حرف مي‌زنند كه انگار طرح نو و ابتكاري را مي‌خواهند اجرا كنند، حال آن‌كه اين طرح چند دهه پيش نيز ساليان سال اجرا مي‌شده و چه بسا كه وزير محترم آموزش و پرورش هم دوره 6 ساله دبستان را طي كرده است، معلوم نيست روش آزمون و خطا تا كي مي‌خواهد در ادارات و وزارتخانه‌هاي ما تكرار شود و موجب ضرر و زيان‌هاي چشمگيري در كشورمان شود؟

يك فرهنگي

نصب گلدان به جاي مبارزه با موش‌ها!

موش‌ها در زير پل‌ها و جوي‌هاي آب تهران روز به روز بيشتر مي‌شوند و بهداشت عمومي را به خطر مي‌اندازند.

اين شهر همچنين با كمبود شديد توالت‌هاي عمومي روبه‌رو است و اين امر براي شهروندان و بخصوص بيماران و مسافران، مشكلات بسياري ايجاد مي‌كند.

با اين حال شهرداري تهران به جاي رفع اين مشكلات و كمبودها، با هزينه قابل توجه در پياده‌روها گلدان‌هاي سيماني چند طبقه نصب كرده كه پس از مدت كوتاهي گل‌هايش خشك و گلدان‌هايش هم به زباله‌داني تبديل مي‌شود.

شهروند تهراني

چرا بازنشستگان را عصباني مي‌كنند؟

مسئولان ذي‌ربط با دادن وعده‌هاي حساب نشده در مورد پرداخت مطالبات بازنشستگان، چرا آنان را عصباني مي‌كنند؟ اگر هدف اين است مطالبات را در آستانه انتخابات مجلس بپردازند تا بازنشستگان بيشتري در اين انتخابات حضور يابند، لطفاً از حالا بفرمايند تا بدانيم!

بازنشسته عصباني

13 سال در انتظار صدور اسناد مالكيت

سال 77 از طريق شركت سرمايه‌گذاري مسكن كرج يك واحد از 350 واحد آپارتمان‌هاي گلزار 1 و 2 فرديس كرج را خريديم، اما هنوز اسناد مالكيت آن را صادر نكرده‌اند.

فرديس كرج ـ از خريداران آپارتمان‌ها

انتظار بي‌جاي بانك مركزي از مردم

مسئولان بانك مركزي اعلام كرده‌اند مردم از طرح پيش‌فروش سكه‌هاي بهار آزادي استقبال نداشته‌اند كه بايد گفت وقتي قرار است پول آنان 4 ماه نزد بانك بماند و بابت سكه‌ها ارزش افزوده هم از خريداران دريافت شود، آيا انتظار اين است كه مردم از پيش‌فروش سكه‌ها استقبال هم كنند؟

خانم شهروند

به مقالات آقاي آملي انتقاد دارم

معلوم نيست چرا آقاي فتح‌الله آملي در مقاله‌هايي كه براي روزنامه اطلاعات مي‌نويسد، دولت را آنقدر مذمت و از آن، انتقاد مي‌كند؟ اگرچه اين مقالات از سر دلسوزي نوشته مي‌شود، اما انگار هدف از نكوهش‌هاي نويسنده، مچ‌گيري از دولت و اقدامات او است و احتمالاً آقاي آملي تاكنون مسئوليت‌هاي اجرايي نداشته است كه مشكلات متعدد آن را بخصوص در سطوح بالاي مديريتي، نمي‌داند و از آن‌ها غافل است.

خواننده روزنامه اطلاعات

پاسخ مسئولان

پاسخ شركت واحد اتوبوسراني تهران

در مورد دستگاه كارتخوان

احتراماً، با عنايت به مطلب مندرج در آن روزنامه به تاريخ29/09/1390، با عنوان «عدم به كارگيري دستگاه‌هاي كارت‌خوان» به آگاهي مي‌رساند: دستگاه كارت‌خوان در كليه اتوبوس‌هاي خطوط تندرو، فيدر و بخش خصوصي نصب و شهروندان محترم مي‌توانند به منظور انجام سفرهاي درون شهري از كارت بليت استفاده نمايند ليكن بهره‌مندي از مزاياي كارت بليت در تعدادي از اتوبوس‌هاي بخش خصوصي منوط به راه‌اندازي برنامه رايانه‌اي توسط سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري تهران مي‌باشد كه در آينده نزديك نيز انجام اين مهم محقق خواهد گرديد.

فريگرد رزم‌آزما

مشاور مديرعامل در امور اطلاع‌رساني و تبليغات

پاسخ مخابرات استان تهران درخصوص

تلفن‌هاي يوسف‌آباد

احتراماً، در پاسخ به مطلب مندرج در شماره25209 مورخ4/10/90 تحت عنوان «قطع و وصل تلفن در يوسف‌آباد» به آگاهي مي‌رساند:

به گزارش روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران، با توجه به اين كه مشترك گرامي شماره تلفن و نشاني كامل خود را اعلام ننموده امكان بررسي دقيق، ميسر نمي‌باشد. لذا از مشترك گرامي درخواست مي‌شود براي رفع مشكل به مركز مخابرات مربوطه مراجعه و يا با شماره‌190 واحد ارتباط مردمي شركت مخابرات استان تهران تماس حاصل نمايد.

حجت‌ا.. فرزين

مديركل دفتر روابط عمومي و راهبردي

پاسخ شهرداري منطقه 5 تهران درخصوص كيوسك مطبوعاتي

احتراما نظر به مطلب مندرج مورخ29/9/90 مبني بر ايجاد كيوسك مطبوعات در خيابان سازمان برنامه و بلوار شقايق به استحضار مي‌رساند طبق بخشنامه صادر شده از سوي شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران واگذاري هر نوع كيوسك ممنوع مي‌باشد.

حسين سلوك

مدير روابط عمومي و بين‌الملل

پاسخ شهرداري منطقه 12 تهران درباره دوربرگردان

احتراماً، عطف به پيام مردمي مندرج در روزنامه اطلاعات مورخ 1/10/90 با عنوان «دوربرگردان را حذف كنيد» به اطلاع مي‌رساند: طبق اعلام حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيك منطقه، بريدگي مورد نظر شهروند محترم بنا به درخواست راهنمايي و رانندگي ايجاد شده است.

محمودي

مدير روابط عمومي





يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن