تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815285459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه حوادث
9 سارق در ساوه دستگير شدند

ساوه ـ خبرنگار اطلاعات: در اجراي طرح پيشگيري از سرقت 9 سارق منزل، مغازه، خودرو و احشام توسط ماموران نيروي انتظامي شهرستان ساوه دستگير شدند.

سرهنگ مصطفي ويسمه‌اي فرمانده نيروي انتظامي شهرستان ساوه با اعلام اين خبر، افزود: اين طرح با هدف افزايش احساس امنيت شهروندان و پيشگيري از سرقت صورت گرفت و فرماندهي انتظامي شهرستان ساوه با تمام توان اين موضوع را پيگيري مي‌كند و در آينده طرح‌هاي ديگري در اين زمينه اجرا مي‌شود.

دستگيري 60 تبعه افغاني غيرمجاز در ساوه

* شصت نفر از اتباع افاغنه غيرمجاز توسط پليس امنيت عمومي شهرستان ساوه دستگير شدند.

سرهنگ مصطفي ويسمه‌اي فرمانده نيروي انتظامي شهرستان ساوه با اعلام اين خبر، افزود: اين اقدام در قالب طرح جمع‌آوري و ساماندهي اتباع خارجي غيرمجاز و فاقد مجوز اقامت در شهرستان ساوه به اجرا در آمد.

وي اضافه كرد: ماموران اداره اتباع خارجه پليس امنيت عمومي شهرستان ساوه با گشت‌زني و سركشي از مناطق مختلف 60 افغاني غيرمجاز را كه در سطح شهرستان اقامت داشتند، دستگير كردند.

ويسمه‌اي گفت: اين افراد پس از انجام اقدام‌هاي اوليه براي طرد از كشور به اردوگاه مراقبتي اتباع افغان در ابراهيم‌آباد شهر اراك تحويل داده شدند.

كشف 15 تن مواد غذايي غيرقابل مصرف در ساوه

* 15 هزار و 300 كيلوگرم مواد غذايي غيرقابل مصرف و لوازم آرايشي بهداشتي در شهرستان ساوه كشف و معدوم شد.

رضا نظري رئيس مركز بهداشت ساوه با اعلام اين خبر، افزود: در 9 ماه امسال 10 هزار و 211 مورد بازديد از مراكز عرضه مواد غذايي و 1239 مورد بازديد از اماكن عمومي اين شهرستان انجام شد.وي با بيان اينكه در نتيجه اين بازديدها 360 نفر به مراجع قضايي معرفي شدند، افزود: همچنين در اين مدت 6354 كارت بهداشتي و 276 صلاحيت بهداشتي صادر شد.

او 60 مورد نمونه‌برداري از مواد غذايي، 225 مورد نمونه‌برداري ميكروبي از آب آشاميدني، 54 مورد نمونه‌برداري شيميايي از آب آشاميدني و بهسازي 695 مركز و اماكن عرضه مواد غذايي را به عنوان ديگر فعاليت‌هاي اين مركز در اين مدت اعلام كرد.نظري گفت: همچنين در اين مدت برخي از اصناف تحت آموزش‌هاي خاص بهداشتي قرار گرفتند و مصرف جوش شيرين هم در نانوايي‌ها حذف شده است.

كشف ترياك و سيگار قاچاق در سبزوار

سبزوار ـ خبرنگار اطلاعات: مأموران پليس آگاهي سبزوار در عملياتي بيش از 28 كيلوگرم ترياك از چهار سوداگر مرگ كشف كردند. در اين عمليات دو دستگاه خودرو قاچاقچيان نيز توقيف شد. همچنين در عمليات ديگري در جاده شاهرود ـ سبزوار در بازرسي از يك كاميونت 1150 پاكت سيگار خارجي قاچاق به ارزش 230 ميليون ريال كشف شد و در اين ارتباط دو نفر بازداشت شدند.

دستگيري 3 سارق خودرو

* فرمانده نيروي انتظامي سبزوار از دستگيري سه سارق خودرو در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ قنبر علي آزاد واري گفت: به دنبال دستگيري سارقي با يك دستگاه خودرو سرقتي، متهم در بازجويي به سرقت خودرو سواري با همدستي دو نفر ديگر اعتراف كرد. وي افزود: بادستگيري همدستان او، آنان به سرقت‌ شش خودرو اعتراف كردند كه در ادامه ماموران يك نفر مالخر را دستگير و خودروهاي مسروقه را كشف كردند.

شناسايي 1680 مورد تخلف در تاسيسات برق

*با انجام 110 هزار مورد بازرسي از لوازم اندازه‌گيري برق در مازندران، 1680 مورد تخلف و دستكاري يا دخل وتصرف در تاسيسات برق كشف و شناسايي شد.معاون فروش و خدمات مشتركان شركت توزيع برق مازندران با اعلام اين خبر، افزود: با افزايش ميزان دستكاري لوازم اندازه‌گيري و استفاده غيرمجاز از تأسيسات برق، بازرسي لوازم اندازه‌گيري در سطح اين شركت در بخش مشتركان عادي و ديماندي با تجهيز گروه‌هاي كاري صورت گرفت.

محمودي گفت: اقدامات شركت توزيع برق مازندران به همين مقدار بسنده نشده و با استفاده از نرم‌افزارهايي تحليلي مصرف برق به منظور شناسايي مشتركان مشكوك با به كارگيري تجهيزات پيشرفته تست و بازرسي لوازم اندازه‌گيري در سراسر استان حتي در دورافتاده‌ترين بخش‌ها و روستاها بازرسي صورت خواهد گرفت.





يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن