تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816428430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جواد زرينچه: نمره قبولي به فدراسيون فوتبال مي‌دهم استقلال براي تداوم صدرنشيني بايد قوي‌تر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: جواد زرينچه: نمره قبولي به فدراسيون فوتبال مي‌دهم استقلال براي تداوم صدرنشيني بايد قوي‌تر باشد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

عضو هيات مديره باشگاه استقلال معتقد است براي دعوت مربيان به كلاس‌هاي توجيهي و دانش افزايي بايد توجه بيشتري شود و از كساني دعوت به عمل آيد كه در فوتبال مشكل نداشته باشند.

جواد زرينچه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره كلاس توجيهي و دانش افزايي مربيان اظهار كرد: برگزاري اين كلاس‌ها خوب است و اگر در هر كلاسي شركت كنيم و دو نكته مهم هم ياد بگيريم، كار مثبتي است. ضمن اين كه ديدن بازيكناني كه در گذشته كنار هم بازي مي‌كردند، مفيد است، اما خواهشي كه دارم اين است كه براي دعوت افراد توجه خاصي شود و از كساني دعوت شود كه واجد شرايط هستند و در فوتبال مشكل ندارند.

وي افزود: سالم سازي فوتبال را مي‌توانيم از همين كلاس‌ها آغاز كنيم و اگر اين اتفاق بيفتد، چنين كلاس‌هايي مي‌تواند به مربيان ما كمك كند.

وي ادامه داد: در حال حاضر مي‌بينيم كه در فوتبال ما شرايط بحراني وجود دارد و براي سالم سازي و مبارزه با دلالي‌ برخوردهايي انجام مي‌شود و اگر دقت كنيم، مي‌بينيم از همين جاها مي‌توانيم به سمت سالم سازي فوتبال حركت كنيم. فوتبال ما مي‌تواند فوتبال سالمي باشد و كساني كه حقشان است به جايگاهشان در مديريت، مربيگري و بخش‌هاي ديگر برسند.

عضو هيات مديره استقلال در مورد عملكرد اين تيم اظهار كرد: استقلال تاكنون عملكرد خوبي داشته است، ولي براي اين كه در ادامه بتوانيم صدرنشيني را حفظ كنيم، بايد بازي‌هايي قوي‌تر نسبت به بازي با سپاهان و داماش انجام دهيم، البته اين نوع بازي‌ها كمي به آسيب ديدگي بازيكنان كليدي بر مي‌گردد. البته بازيكنان جايگزين نيز تلاش خود را كردند و اميدوارم در ادامه استقلال تيم كامل و بدون مصدومي داشته باشد تا بتواند با تيمي كامل در بازي‌هاي آينده شركت كند و فرصتي را از دست ندهد.

جواد زرينچه كه در هيات مديره باشگاه استقلال به عنوان مسئول استعداديابي باشگاه منصوب شده است، در اين مورد گفت: فعلا منتظرم كه نظري جويباري برگردد و صحبت‌هاي تكميلي را در اين مورد با او انجام دهم. بايد برنامه‌هايم را ارائه دهم و اگر مورد تاييد باشگاه باشد به همراه همكارانمان كار را دنبال مي‌كنيم. اگر شرايطي به وجود آيد كه فوتبال پايه استقلال فعاليتي قانونمند داشته باشد و بتواند استعدادها را جذب كند، مي‌تواند تيم بزرگسالان را تغذيه كند. اگر بتوانيم بازيكنان را جذب و روي آن‌ها كار كنيم، مي‌شود هر سال يكي، دو بازيكن براي استقلال تربيت كرد و آينده اين تيم را تامين كرد.

زرينچه همچنين در ارزيابي عملكرد فدراسيون فوتبال گفت: فقط در مورد انتخاب سرمربي تيم ملي به مشكلاتي برخورديم كه باعث شد به جام جهاني صعود نكنيم. اگر كفاشيان در اين مساله مستقل عمل مي‌كرد و كمي روي انتخاب سرمربي تيم بر روي نظرش پافشاري مي‌كرد، به نظر من كارنامه كامل‌تري داشت، اما در مجموع شرايط خوبي وجود داشت و فكر مي‌كنم كه در مجموع بتوان نمره قبولي داد.

وي افزود: شايد فدراسيون ضعف‌هايي هم داشت، اما به هر حال اعضاي آن زحمت كشيدند و در هر كاري ضعف و قوت وجود دارد، اما در مجموع فدراسيون كفاشيان شرايط خوبي داشت.

عضو هيات مديره باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال كه چه پيشنهادي براي فدراسيون آينده دارد؟ گفت: مهم‌ترين اصل استقلال فدراسيون است. اگر فدراسيون دستوري باشد و از جاي ديگر خط بگيرد، شرايطي به وجود مي‌آيد كه در سال‌هاي گذشته داشتيم. اميدوارم رييس فدراسيون بعدي مستقل باشد و خودش تصميماتش را پياده كند. همچنين بتواند براي فوتبال درآمدزايي داشته باشد.

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن