تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817077663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جبهه استكبار عاقبت گرفتار آتش برافروخته خود مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: جبهه استكبار عاقبت گرفتار آتش برافروخته خود مي شود
بسيج دانشگاه چمران طي بيانيه اي اعلام كرد: جبهه استكبار در هر زمان و از هر راهي كه بتواند خشم جنون آميز خود را نشان مي دهد اما در نهايت گرفتار آتش برافروخته خود مي شود .


به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ متن كامل بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد چمران به شرح زير است:

بسم رب الشهداء والصديقين

اسلام عزيزتر از آن است كه ما خوف داشته باشيم كه خودمان و يا جوانانمان در راه او شهيد شوند. اسلام شهيدان زياد داشته است، اميرالمؤمنين - سلام الله عليه – شهيد اسلام است و براي اسلام شهادت پيدا كرد. حسين بن علي در راه اسلام شهيد شد.

ما باكي از شهادت نداريم، ماباكي از كشته شدن نداريم.( صحيفه امام جلد 6 صفحه 270)

بار ديگر شاهد برگي ديگر از مثنوي هفتاد من سلسله جنايات جبهه استكبار عليه حركت همه جانبه و پر شتاب انقلاب اسلامي بوديم.

آري، در ظاهر امر هدف اين حركت مذبوحانه اخلال در برنامه هسته اي جمهوري اسلامي است امّا همه نيك مي دانيم مقصود اصلي همانا مخاصمه با جوهره انقلاب اسلامي است .

چرا كه نظام اسلامي پرچم دار حركت توحيدي انبياء و دشمن آشتي ناپذير ظالمان و مستكبران عالم و حامي هميشگي مظلومين و مستضعفين و مدافع آزادي حقيقي همه ي مردم جهان است.

اين است كه جبهه استكبار در هر زمان و از هر راهي كه بتواند خشم جنون آميز خود را نشان مي دهد اما در نهايت گرفتار آتش برافروخته خود مي شود و انقلاب دائما بسيط و عميق تر مي شود.

« يريدون ليطفئو نورالله بافواههم والله متم نوره و لو كره المشركون» ضمن محكوميت ترور دانشمند هسته اي كشورمان و عرض تبريك وتسليت به خانواده هاي شهدا و درخواست صبر و اجر جزيل از خداوند متعال، توجه ملت شريف انقلابي و مسئولين محترم را به نكات ذيل جلب مي نماييم:

1- در درجه اول ترور دانشمند بسيجي شهيد مصطفي احمدي روشن يك پيام روشن دارد و آن اين كه با وجود ادعاهاي گزاف جبهه استكبار، آمريكا و اذناب او در كارگر افتادن تحريم هاي به اصطلاح «بي سابقه و كمر شكن» و ايجاد «فشار مضاعف» بر ملت ايران ناكام مانده اند و از نتايج حاصله راضي نبوده و در نتيجه به اين حركت مذبوحانه روي آورده اند كه به واقع با اين اقدام كوس شكست و رسوايي خود را سر داده اند.

2- قطعاً دهن كجي آمريكا، انگليس و سگ نگهبان آنان رژيم غاصب صهيونيستي در ترور دانشمند هسته اي ما در دومين سالروز شهادت شهيد دكتر عليمحمدي پاسخي كوبنده خواهد داشت كه همانا پافشاري و تسريع هر چه بيشتر در برنامه هاي علمي كشور به ويژه در زمينه هسته اي و هم چنين برگزاري انتخاباتي پر شور و دشمن شكن در حوزه داخلي و موج بيداري اسلامي و تحولات پي در پي در كشورهاي منطقه به نفع جبهه انقلاب اسلامي در حوزه بين المللي از جمله آن هاست و به واقع اين ترور و موارد مشابه حركتي انفعالي در برابر اين تحولات خانه بركن استكبار است.

3- مسئولين دستگاه قضايي و ديپلماسي كشور با توجه مواضع رسمي مقامات آمريكا و انگليس مبني بر ترور مسئولين و دانشمندان جمهوري اسلامي پي گيري هاي جدي قضايي را دنبال كنند و تروريسم دولتي نهادينه شده در اين دو دولت را براي افكار عمومي جهان برملا سازند.

4- همچنان كه حساسيت مسئله امنيت كشور با توجه به نزديكي انتخابات مورد تأكيد رهبري معظم انقلاب(مدظله العالي) قرار گرفته بود، امروز شاهد اين اقدام كور بوديم و چه بسا اين ترور سرآغازي براي حركت هاي جنايتكارانه بعدي باشد. چه اينكه صريحا در بند بند پروژه ضدانقلابي «هديه 60» آمده است.

بنابراين در مقطع كنوني كشور نيازمند هوشياري مضاعف از جانب آحاد مردم و مسئولين است و بدون شك برخورد قاطع و سريع دستگاه هاي امنيتي راه هرگونه بهره برداري را بر دشمن خواهد بست.

5- دشمن به خيال خام خود گمان مي كند با حذف فيزيكي دانشمندان هسته اي مي تواند خللي در روند رو به رشد اين فناوري بومي به وجود آورد اما نگاه ما به شهادت همان است كه امام (ره) تصريح مي كردند كه « شهادت يك هديه است از جانب خداي تبارك و تعالي براي آن كساني كه لايق هستند و دنبال شهادت بايد تصميم ها قوي تر شود. »

از اين رو درخواست ما از جهادگران عرصه علمي و به ويژه فناوري هسته اي با عزمي محكم تر به راه خود كه راه عزت كشور و اسلام است ادامه دهند.

مسئولين محترم با توسعه كمي و كيفي گسترده در محققين دانش هسته اي و زمينه هاي خاص مشابه كشور را به نقطه اي برسانند تا دندان طمع دشمنان قسم خورده ما در ترور دانشمندانمان شكسته و از ريشه كنده شود.

جبهه استكبار بداند: اينك كه انقلاب اسلامي با نهايت عزت و اقتدار در تمامي عرصه ها خصوصا عرصه علمي دوران «بدر و خيبر» خود را بسر مي برد ما افسران جوان جنگ نرم در ادامه راه اين شهداي عزيز و در لبيك به فرمان جهاد علمي سيد خراساني خويش لحظه اي فروگذار نخواهيم كرد... درود خداوند و سلام امت اسلامى بر اين خط سرخ شهادت.

و رحمت بى‏پايان حق تعالى بر شهيدان اين خط در طول تاريخ. و افتخار و سرفرازى بر فرزندان پرتوان پيروزى آفرين اسلام و شهداى راه آن.

و ننگ و نفرت و لعنت ابدى بر وابستگان و پيروان شياطين شرق و غرب، خصوصاً شيطان بزرگ، امريكاى جنايتكار كه با نقشه‏هاى شيطانى شكست خورده خود گمان كرده ملتى را كه براى خداوند متعال و اسلام بزرگ قيام نموده …. مى‏تواند سست كند و يا از ميدان به در برد. ( صحيفه امام جلد 15 صفحه)/خ2

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن