تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816328184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار ويژه كيهان
خبرگزاري فارس: بنابر گزارش صداي آمريكا روند مصادره خانه هاي شهروندان طي 4 سال گذشته(از سال 2007 به اين سو) ادامه داشته و هر سال حداقل 000/900/1 خانه از شهرونداني كه نتوانسته اند بدهي هاي مسكن خود را پرداخت كنند.


به گزارش گروه فضاي مجازي خبرگزاري فارس، روزنامه كيهان در ستون اخبار ويژه امروز يكشنبه خود نوشت:

كميته دهشت از ايستگاه پاريس عليه نامزدهاي اصلاح طلب فعال شد

پايگاه اينترنتي كلمه كه از پاريس به روز مي شود، به رئيس فراكسيون اقليت مجلس هشدار داد از عنوان اصلاح طلب در انتخابات استفاده نكند و صرفا به عنوان مستقل وارد رقابت هاي انتخاباتي شود.
كلمه توسط امير ارجمند، مزروعي و برخي نقابداران عضو مافياي سبز در اروپا مديريت مي شود. اين سايت با ابراز خشم نسبت به نامزدي محمدرضا تابش و بسياري از اعضاي اقليت مجلس نوشت تابش مجاز به استفاده از نام خاتمي و اصلاحات نيست چرا كه كيهان به انحاي مختلف از اين نامزدي براي تخريب مواضع شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات و خاتمي استفاده كرده است.
براساس اخبار اوليه رقمي بين 700 تا 860 اصلاح طلب براي نامزدي انتخابات ثبت نام كرده اند هر چند كه برخي گزارش ها اين رقم را تا يكهزار نفر نيز برآورد كرده اند. براساس اخبار موثق كيهان، گروه هايي از سوي مافياي سبز به سراغ برخي نامزدهاي اصلاح طلب رفته و از آنها خواسته اند كه با توسل به بهانه اي اعلام انصراف كنند. نامزدهاي مذكور تهديد شده اند در صورت عدم انصراف، نقاط منفي و تاريك پرونده شان توسط منابع آگاه و خاكستري(!) به رسانه ها درز داده خواهد شد!
گردانندگان منافق «كلمه» پيش از اين نيز به مصطفي كواكبيان (از اعضاي اقليت مجلس) كه گفته بود موسوي و كروبي به اعتبار ايستادگي مقابل نظام اصلاح طلب نيستند، حمله كرده و به وي لقب «تواب» داده بودند.
يادآور مي شود عناصر متواري خارج نشين به اين دليل كه به اعتبار پرونده اعمال خيانتكارانه، پل هاي پشت سر خود را خراب شده مي بينند، تلاش دارند طيف معتدل تر اصلاح طلبان را نيز به سرنوشت خويش دچار سازند حال آن كه در تمام دانشنامه ها و فرهنگ لغات سياسي جهاني، اصلاح طلبي به فعاليت در چارچوب نظام هاي سياسي و قوانين اساسي و از جمله حضور در رقابت هاي انتخاباتي معنا مي شود اما جريان هاي برانداز اصرار دارند آن گروه از اصلاح طلبان را كه مانند طيف هاي ديگر اين جبهه، به ننگ مزدوري بيگانه و تحركات ضد انقلابي آلوده نشده اند، آلوده سناريوي تحريم كنند.
راه اندازي كميته هاي دهشت يكي از رايج ترين روش هاي حلقه هاي مافيايي ماسوني در طول يكصد سال گذشته بوده و جريان هاي ماسوني وابسته به بيگانه از اين طريق تلاش مي كردند مخالفان خود را- ولو در درون جريان روشنفكري- ارعاب و بعضا تسويه كنند!

منتقد دولت يا همكار فتنه گران

يك نماينده ردصلاحيت شده براي ردگم كني در زمينه همكاري با فتنه گران ادعا كرد چون منتقد دولت بوده ردصلاحيت شده است!
آقاي «ك» كه به همراه چند نفر ديگر ستاد انحرافي اصولگرايان حامي موسوي را تشكيل داده بود، مي گويد: دولت با رد صلاحيت نمايندگان منتقد نشان داد به انتقادات پاسخگو نيست بلكه درصدد حذف كامل آنهاست.
برخلاف اين ادعا نمايندگان بسياري تأييد صلاحيت شده اند كه منتقدان جدي دولت- چه در طيف اكثريت و چه در طيف اقليت مجلس- بوده اند.
اين نماينده ردصلاحيت شده كه به هنگام ثبت نام گفته بود با مشورت يكي از اعضاي هيئت رئيسه مجلس اقدام به نام نويسي كرده، اكنون نيز مي گويد به توصيه همان عضو هيئت رئيسه، به رد صلاحيت خود اعتراض كرده است.
گروه هاي اصولگرا تصريح كرده اند كه شرط حضور نامزدها در فهرست اين گروه ها، مرزبندي روشن با فتنه گران و حلقه انحرافي است.

خيانت اپوزيسيون ايراني در آمريكا هم وطن فروشي تلقي مي شود

اپوزيسيون جمهوري اسلامي همان گونه دريافت پول مزدوري از آمريكا و اسرائيل و انگليس را توجيه مي كند كه درباريان رضاخان دريافت رشوه خيانت از انگليس را توجيه مي كردند.
اكبر گنجي با انتشار اين مطلب براي چندمين بار به آن طيف از اپوزيسيوني كه علنا از بده بستان مالي با غرب حمايت مي كنند، انتقاد كرد.
وي در نوشته خود كه از سوي روزآن لاين منتشر شده به طرح اين سوال مي پرسد كه آيا فعالان اپوزيسيون مجازند از دولت هاي بيگانه نظير دولت هاي غربي و اسرائيل، «دلار و يورو و دينار و شكل» دريافت كنند؟ گنجي در پاسخ مفصل خود نوشت: اپوزيسيون در پاسخ منتقدان، انواع برچسب ها را نثار آنان كردند و مخالفان دريافت پول توسط اپوزيسيون از دولت هاي بيگانه را «ضدامپرياليست، ضدغرب، اقتدارگرا، اسلامگرا، ماركسيست، ترسو، سازنده لولوي امپرياليسم، اعضاي كمپ ]آيت الله[ خامنه اي و شريعتمداري و...» ناميدند. اين نوع برچسب زني، خود ويرانگري است.
وي سپس مي پرسد: آيا هدف تامين هزينه زندگي در مغرب زمين است؟ در اين صورت اين امر چه ارتباطي با سرنگوني جمهوري اسلامي دارد؟ من اگر بگويم كه دولت اسرائيل به تصويب شوراي حقوق بشر سازمان ملل مرتكب «جنايات جنگي» شده و دولتي است كه مطابق مصوبه شوراي امنيت سازمان ملل، «دولت اشغالگر» است، در هيچ يك از بنيادهاي دست راستي شغلي به من نمي دهند، در دانشگاه اگر به صورت حق التدريسي در حال كار باشم، نه تنها استخدام نشده، بلكه ممكن است سال بعد قراردادم تمديد نشود، اگر از بورس هاي ويژه استفاده مي كنم، ديگر اين نوع بورس ها را به من نخواهند داد، تمامي راه هاي پيشرفت ام مسدود خواهد شد. به همين دليل در اين خصوص حرف نمي زنم. اما اين امر چه ارتباطي با سرنگوني جمهوري اسلامي دارد؟ مساله، مساله تامين زندگي شخصي است، نه سرنگوني جمهوري اسلامي.
گنجي با اشاره به اين گفته اوباما در جريان حمله به ليبي كه «ما فقط و فقط در جاهايي دخالت نظامي مي كنيم كه ارزش هايمان با منافع مان هماهنگ و سازگار باشد»، نوشت: «به همين دليل در عربستان سعودي و بحرين و ده جاي ديگر دخالت نمي كنند. دولت هاي غربي- از جمله دولت آمريكا- محض رضاي خدا به كسي پول نمي دهند. براي تأمين «منافع»شان به مخالفان ديگر رژيم ها پول مي دهند. به عنوان مثال، آيا اگر مخالفان رژيم عربستان سعودي به دولت آمريكا رجوع كنند و بگويند به ما پول بدهيد تا اين دولت را سرنگون سازيم، آيا دولت آمريكا به آنها پول خواهد داد؟ آيا اگر فلسطينيان به دولت آمريكا بگويند به ما پول بدهيد تا با دولت اسرائيل مبارزه كنيم، آيا دولت آمريكا به دليل ارزش هاي اخلاقي و حقوق بشر به افرادي كه سرزمين شان اشغال شده و از همه حقوق اساسي شان محروم شده اند، پول پرداخت خواهد كرد؟ يا حق عضويت اش به سازمان يونسكو را هم به دليل به عضويت درآوردن دولت فلسطين قطع كرد؟ پرسش اين است كه منافع دولت هاي غربي و اسرائيل در ايران و در نزاع با جمهوري اسلامي چيست؟ آيا «منافع» دولت هاي غربي و آمريكا و اسرائيل با منافع اپوزيسيون يكسان است؟
آنها بايد نشان دهند كه «منافع» اين دولت ها با «منافع» اپوزيسيون ملي سازگار است يا همخواني دارد. فرض كنيد كه منافع دولتي از طريق تضعيف شديد ايران- نه جمهوري اسلامي- و تجزيه كشور تأمين مي شود. آيا منافع اپوزيسيون ملي ايران با منافع چنين دولت هايي نيز سازگار و همسو است؟ برخي دولت ها دانشمندان هسته اي ايران را ترور مي كنند، آيا منافع «اپوزيسيون همسو» و منافع اين گونه دولت ها در اين خصوص يكسان است؟»
گنجي سپس به امضاي قراردادهاي خائنانه 1919 و 1930 با دولت انگليس اشاره كرد و يادآور شد: بايد از تاريخ درس گرفت. انگليس طبق اسناد موجود براي امضاي قرارداد 1919 به وثوق الدوله پول داد. بريتانيا، سياستمداران ايراني را با پول مي خريد. البته پرداخت پول محض رضاي خدا نبود، بلكه براي تأمين منافع انگلستان بود. كرزن به ساكس گفته بود كه چگونه مسأله قرارداد 1919 را حل خواهد كرد: «پول نقد قضيه را فيصله مي دهد». در ژانويه 1919 رابرت سسيل در جلسه كميته شرقي پيشنهاد كرده بود كه به وزير مختار بريتانيا در تهران اجازه داده شود «به كساني كه ارزش رشوه دارند رشوه بپردازد». همچنين در سال 1930 بريتانيا به دنبال آن بود تا قرارداد امتياز نفت را براي ده ها سال ديگر تمديد كند. اين كار «منافع» بسياري نصيب انگلستان مي كرد. بريتانيا حاضر به پرداخت پول بود. رضاشاه نيز موافق همين عمل شد و 5 ميليون ليره رشوه گرفت. به گفته انگليسي ها بد نشد. آري بد نشد، منافع بريتانيا از جيب ملت ايران تأمين شد و در برابر رضاشاه پولي دريافت كرد. مردم ايران از گرسنگي مي مردند و اموالشان را بريتانيا به يغما مي برد، رضاشاه هم پول مشروع- به گفته مدعيان- دريافت مي كرد.
اكبر گنجي در ادامه تصريح مي كند: وضعيت پول گرفتن از دولت هاي خارجي در قبله گاه آمريكا چگونه است؟ آيا اپوزيسيون حكومت آمريكا مجاز به دريافت پول از دولت هاي خارجي است؟ احزاب آمريكا در انتخابات حق ندارند از هيچ دولت خارجي پول دريافت كنند. اگر دنيا تغيير كرده و مفهوم استقلال تا حد پول گرفتن و جاسوسي كردن بسط يافته، چرا اين دو عمل در آمريكا جرم است؟ چرا دولت آمريكا اين قوانين را تغيير نمي دهد و پول گرفتن سياستمداران از دولت هاي خارجي و جاسوسي كردن براي دولت هاي بيگانه را مجاز نمي كند؟ چرا دولت آمريكا در قانون اساسي اش نوشته است كه هر شهروند آمريكايي كه دولتي خارجي را به حمله نظامي به آمريكا دعوت كند يا با مهاجمان همكاري كند، عمل اش «خيانت» به كشور به شمار مي رود؟ چرا اين قوانين را تغيير نمي دهند و نمي نويسند كه دعوت به بمباران آمريكا دفاع از حقوق بشر و بشردوستي است؟
وي در پايان نوشت: اپوزيسيون جز حرف زدن، حاضر به انجام كار ديگري براي سرنگوني رژيم نيست و حاضر نيست به ايران رفته و جمهوري اسلامي را سرنگون سازد. آنها مردم را مثل كودكان نابالغ و زنان ضعيفه به شمار آوردند. آنها صرفاً دنبال تحريم فلج كننده و حمله نظامي به ايران هستند. پرسش كليدي اين است كه اگر قرار نيست اپوزيسيون سرنگون خواه مقيم خارج به ايران رفته و جمهوري اسلامي را سرنگون سازد، اگر به گفته اين گروه مردم ايران «ناتوان» از سرنگوني رژيم هستند، اگر مسئوليت سرنگوني جمهوري اسلامي با دولت هاي غربي به رهبري آمريكا- همراهي اسرائيل- است و آنان اين كار را خواهند كرد؛ پس تقاضاي «دلار، يورو، دينار، شكل» و موجه سازي آن براي چيست؟ آنها نوشتند كه جاسوسي نيز يك شغل همانند ديگر شغل هاست. آري چه فرق مي كند كه يك نفر در بيمارستان كار كند براي نجات جان بيماران يا اينكه يك نفر اطلاعات به كلي سري كشورش را به دشمنان كشورش بفروشد و پول دريافت كند؟ خدا را شكر كه در عصر انقلاب ارتباطات زندگي مي كنيم.

جروزالم پست: بايد تهديد كيهان را جدي گرفت

اسرائيل در ترس از انتقام گيري ايران به سر مي برد.
يك روزنامه صهيونيستي با درج اين مطلب، به موضوع ترور شهيد مصطفي احمدي روشن پرداخت. جروزالم پست با اشاره به مقاله حسين شريعتمداري مديرمسئول كيهان مبني بر لزوم تلافي اين جنايت با ترور سران رژيم صهيونيستي نوشت: اسرائيل نگران است ايران انتقام ترور فعال هسته اي خود را بگيرد. به همين دليل هم سرويس شين بت (سرويس امنيت داخلي) مأمور شده تهديدهاي موجود را ارزيابي و امنيت مقامات اسرائيل به ويژه در سفرهاي ديپلماتيك را افزايش دهد.
شيمون پرز ساعاتي پس از ترور شهيد احمدي روشن و درباره دخالت رژيم صهيونيستي در اين ترور به سي ان ان گفته بود: آن گونه كه من اطلاع دارم اسرائيل در اين ترور دست نداشته است. ايراني ها هر اتفاقي از اين قبيل كه مي افتد، به اسرائيل نسبت مي دهند.
اما آريه الدو نماينده حزب «اسرائيل خانه ماست»، در كنست به شبكه اول تلويزيون اسرائيل گفت «مي توان با سازمان مجاهدين ]منافقين[ و هر گروه مشابه براي ضربه زدن به برنامه اتمي ايران استفاده كرد و درست اين است كه هدف ها را توسط افراد ديگر تامين كنيم.» فارين پاليسي نيز فاش كرد كه سرويس جاسوس موساد از 4 سال پيش اقدام به استخدام تروريست هاي گروه ريگي كرده اما در اين ارتباط گيري خود را به جاي سازمان سيا جا زده است. براساس اين گزارش عوامل موساد با گذرنامه هاي جعلي و در لباس افسران سيا اقدام به استخدام اعضاي گروه ريگي كرده اند.

يك ميليون و 900 هزار خانواده هر سال در آمريكا بي خانمان مي شوند

صداي آمريكا اعلام كرد در سال ميلادي گذشته يك ميليون و 900 هزار خانه در اين كشور مصادره شد.
بنابر گزارش صداي آمريكا روند مصادره خانه هاي شهروندان طي 4 سال گذشته(از سال 2007 به اين سو) ادامه داشته و هر سال حداقل 000/900/1 خانه از شهرونداني كه نتوانسته اند بدهي هاي مسكن خود را پرداخت كنند بازپس گرفته شده است، به عبارت ديگر فقط در سال گذشته يك ميليون و نهصدهزار خانواده آمريكايي بي خانمان شده اند.
آشفتگي وضعيت مسكن در سال گذشته، يكي از چندين دليل به ستوه آمدن شهروندان آمريكايي و پيوستن به جنبش تسخير وال استريت در بيش از 100 شهر اين كشور بود.
يادآور مي شود دست كم 50 ميليون آمريكايي زير خط مطلق فقر زندگي مي كنند و براي تامين هر وعده غذايي خود با مشكل مواجهند. اين در حالي است كه بدهي هاي دولت آمريكا از مرز 15 هزار ميليارد دلار عبور كرده است.
همزمان با صداي آمريكا، يورو نيوز، جمعه گذشته را «جمعه سياه» براي 9 كشور اروپايي از جمله فرانسه و اتريش اعلام كرد. در اين روز اعلام شد موسسه بين المللي اعتبارسنجي مالي موسوم به «استاندارد اند پورز» رتبه اعتباري فرانسه و اتريش و ايتاليا را كاهش داده است.

شكنجه هاي گوانتانامو 10ساله شد
اما... از وعده اوباما خبري نشد

شبكه يورونيوز اعلام كرد بازداشتگاه مخوف گوانتانامو 10 ساله شد اما به رغم وعده سه سال پيش اوباما، اين زندان تعطيل نشده و به فعاليت توام با شكنجه و بدرفتاري با بازداشتي ها ادامه مي دهد.
يورونيوز گزارش داد: ده سال از آغاز به كار زندان گوانتانامو مي گذرد. بازداشتگاهي با امنيت بسيار بالا براي نگهداري مظنونان به تروريسم كه توسط ارتش آمريكا در كشورهاي مختلف، نظير عراق و افغانستان دستگير شده اند، اما محل اين زندان در خاك كوبا است، براي اينكه افراد نتوانند از حقوق يك بازداشت شده مطابق قوانين آمريكا بهره مند شوند. تصميمي كه توسط رئيس جمهوري پيشين، جورج دبليو بوش اتخاذ شد.
هينا شمسي، مدير طرح امنيت ملي اتحاديه آزادي هاي مدني آمريكا به يورو نيوز مي گويد: «بايد به اين واقعيت اذعان داشت كه آنجا محلي غيرقانوني، غيراخلاقي و نامشروع است كه به نام امنيت ملي به كار خود ادامه مي دهد. محلي كه به آزمايشگاه شكنجه گران تبديل شده و در آن افراد بدون محاكمه نگهداري مي شوند. اين شكست ارزش هاي دموكراتيك ماست.»
يورونيوز افزود: رفتار با زندانيان گوانتانامو آنچنان ذهن فعالان حقوق بشر را به خود منعطف كرده كه باراك اوباما در زمان مبارزات انتخابي اش وعده داد كه به عمر اين بازداشتگاه پايان دهد. نخستين سندي كه اوباما به عنوان رئيس جمهوري آمريكا امضا كرد، دستور تعطيلي زندان گوانتانامو بود. او به فعالان حقوق بشر مژده داد كه «حداكثر تا يك سال ديگر اين بازداشتگاه تعطيل خواهد شد.» با اين وجود پس از گذشت سه سال همچنان 171مظنون به تروريسم در اين زندان نگهداري مي شوند.
كارن گرينبرگ، مدير مركز امنيت ملي دانشكده حقوق فوردهام مي گويد: «آنچه دولت اوباما كرد، بررسي دقيق پرونده هر زنداني بود. به اين شيوه تصميم گرفته مي شد كه زنداني را تحت محاكمه قرار دهند، آزاد كنند، به جاي ديگري منتقل كنند يا همچنان در بازداشت نگه دارند. در فرض آخر، هيچوقت از شر گوانتانامو خلاص نخواهيم شد.»
در پايان گزارش يورو نيوز آمده است: زندانيان گوانتانامو شكنجه مي شوند و تحت رفتارهاي غيرانساني قرار مي گيرند. بيداري اجباري، دماي خيلي بالاي سلول، صداي بلند، پابند و دستبندهاي تنگ؛ اينها نمونه اي از رفتارهاي غيرانساني است كه زندانيان شرح داده اند.

هم خواب از سر فرمانده عملياتي پريد هم گوشي دست اوباما آمد

پيام محرمانه اوباما نشان مي دهد آمريكا تهديد ايران به بستن تنگه هرمز را كاملا جدي گرفته است.
نشريه آلماني اشپيگل به پيام محرمانه آمريكا پرداخت كه از ايران مي خواهد تهديد به بستن تنگه هرمز را عملي نسازد. اشپيگل مي نويسد: اين كار اقدامي غيرمعمول بود و حاكي از آن است كه اوباما اقدام ايران در رزمايش اخير و انسداد تنگه استراتژيك هرمز را كاملا جدي تلقي كرده است.
پيش از اين جاناتان گيرنرت رئيس عمليات نيروي دريايي آمريكا ضمن سخنراني در مركز امنيت آمريكاي جديد گفته بود: اگر از من بپرسيد چه موضوعي مي تواند خواب را از شما بگيرد و شما را شب ها بيدار نگه دارد، مي گويم مسئله ايران، تنگه هرمز و تحولات خليج فارس احتمالا دقيقا مي تواند چنين كاري با من بكند.
در همين حال شبكه ضد انقلابي با اعتراض به اقدام مخفيانه اوباما نوشت: اين اقدام اوباما، فشل بودن سياست او در برخورد با جمهوري اسلامي را به اثبات مي رساند. اوباما حتي به اندازه بوش جرأت ندارد كه رسما و علنا هشدار دهد.
ارزيابي محافل اقتصادي جهاني حاكي از آن است كه كمترين تنش در تنگه هرمز مي تواند به انفجار قيمت جهاني نفت منجر شود و كمر اقتصاد غرب را بشكند.
انتهاي پيام/

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن