تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814739782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور نمازگزاران تهراني پيكر شهيد احمدي‌روشن تشييع شد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: با حضور نمازگزاران تهراني پيكر شهيد احمدي‌روشن تشييع شد
مراسم تشييع پيكر شهيد احمدي‌روشن، از شهداي جهاد علمي و عرصه علم و فناوري، بعد از نماز جمعه تهران توسط مردم مومن و نمازگزار تهران و برخي از مسوولان كشوري و لشگري برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، مردم نمازگزار تهران پس از اقامه نماز جمعه پيكر مطهر شهيد مصطفي احمدي‌روشن و شهيد قشقايي كه روز چهارشنبه گذشته توسط عوامل تروريستي استكبار جهاني به شهادت رسيده بودند، را بر روي دستان خود تشييع كرده و به سمت گلزار شهداي امام‌زاده علي‌اكبر (ع) چيذر حركت كردند.
نمازگزاران تهراني با در دست داشتن تصاويري از شهداي عرصه علم و فناوري، شهيد مجيد شهرياري، شهيد مسعود علي‌محمدي، شهيد داريوش رضايي‌نژاد و همچنين شهيد مصطفي احمدي‌روشن و پرچم‌هايي منقش به نام مبارك امام حسين (ع) و با سر دادن شعارهاي ضداستكباري، همچون مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر ضدولايت فقيه، مرگ بر انگليس، مرگ بر منافق، مرگ بر تروريسم، نفرت و انزجار خود را از استكبار جهاني و قدرت‌هاي شيطاني اعلام كردند.
در ادامه اين مراسم يكي از دانشجويان به نمايندگي از دانشجويان دانشگاه‌هاي سراسر كشور گفت: شعار دانشجويان انقلابي در سراسر دانشگاه‌هاي كشور همان شعار مرگ بر آمريكا، مرگ بر صهيونيسم، مرگ بر انگليس و حسين حسين شعار ماست، شهادت افتخار ماست، مي‌باشد و استكبار جهاني بداند، اين شهيد انقلاب و انتخابات ما را بيمه كرد.
وي همچنين با بيان اين‌كه "امام امت راه را براي ما مشخص كردند و فرمودند بكشيد ما را، ملت ما بيدارتر و نيرومندتر مي‌شوند" گفت: آمريكا، انگليس و صهيونيست جهاني بدانند شهادت اين همسنگران ما چيزي جز عجز و نابودي و اضمحلال آن‌ها تعبير نمي‌شود. وي كه به نمايندگي از دانشجويان دانشگاه‌هاي كشور سخن مي‌گفت، تاكيد كرد: ما آماده‌ايم در راه اهداف، پويايي و پيشرفت كشور و نظام جان خود را بدهيم و در اين راه از هيچ خطري نمي‌هراسيم، زيرا در مكتب امام، شهادت چيزي جز نشاط، پويايي و حركت رو به جلو نيست. هر قطره خون ما ده‌ها بسيجي و دانشجوي متعهد را به وجود مي‌آورد.
در ادامه اين مراسم مادر شهيد احمدي‌روشن با تشكر از حضور مردم در اين مراسم و همچنين با قدرداني از پيام مقام معظم رهبري در ارتباط با اين حادثه افزود: من مي‌خواهم اعلام كنم كه پسر من جزو هيچ حزب و گروه و فرقه‌اي نبود. او فقط پيرو آيت‌الله خامنه‌اي بود. من از رهبر انقلاب به خاطر پيام خوبي كه باعث تسلاي خاطر ما و همسر و فرزندان شهيد شد، تشكر مي‌كنم.
وي با تاكيد بر اين‌كه "پسر من فقط پيرو خط رهبري بود" گفت: فرزند من در خط اسلام، نظام و رهبري است و تا مصطفي و امثال او هستند، دشمن هيچ غلطي نمي‌تواند بكند.
مادر شهيد احمدي روشن يادآور شد: شهداي ديگر و به ويژه شهيد قشقايي نيز كمتر از پسر من نبودند و مصطفي از طبقه‌بندي كردن شهدا متنفر بود.
در اين حين تشييع‌كنندگان شعارهاي درود بر قشقايي، انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست را سر دادند.
مادر شهيد احمدي‌روشن همچنين از مسوولان امنيتي كشور، مراقبت بيش از پيش از نخبه‌هاي كشور را خواستار شد و تصريح كرد: خواهش من اين است كه مراقب باشيد و امنيت آن‌ها را بيشتر حفظ كنيد و نگذاريد مصطفي ديگر شهيد شود.
دانشجويان دانشگاه‌هاي سراسر كشور ترور شهيد احمدي روشن را محكوم كردند
جمعي از دانشجويان دانشگاه‌هاي سراسر كشور روزگذشته همزمان با اربعين حسيني در قالب هيات‌هاي عزاداري با برگزاري تجمعي ترور شهيد مصطفي احمدي روشن را محكوم كردند.
به منظور گرامي داشت ياد شهيد مصطفي احمدي روشن و همزمان با اربعين حسيني، دانشجويان در قالب دستجات عزاداري از ساعت هفت صبح ديروز-شنبه- در مقابل دانشگاه صنعتي اميركبير تجمع كردند.
دانشجويان دختر و پسر كه لباس‌هاي سياه برتن داشتند همچنين با سردادن شعار "حسين حسين شعار ما است شهادت افتخار ما است" راهپيمايي خود را درمحكوميت اقدامات خصمانه دشمنان انقلاب اسلامي ازمقابل درب دانشگاه صنعتي امير كبيرآغاز كرده و براي عرض تسليت اربعين حسيني و محكوم كردن ترورهاي كور دشمنان نظام اسلامي و بعد از عزاداري در خيابان‌هاي انقلاب اسلامي، ميدان انقلاب اسلامي، خيابان كارگر جنوبي به سمت بيت مقام معظم رهبري حركت كردند.
اين دانشجويان در اين تجمع شعارهايي ازجمله "مرگ بر اسرائيل،مرگ برآمريكا، خوني كه در رگ ماست هديه به رهبر ماست،‌اي رهبر آزاده آماده‌ايم آماده" را سرمي دادند.
همچنين اين دانشجويان عكس‌هايي از شهيد مصطفي احمدي روشن و پلاكاردهايي در محكوميت ترور اين شهيد بزرگوار را در دست داشتند.

شنبه|ا|24|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن