تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815484686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در دهه آخر صفر؛10 هزار متر مربع سالن آماده پذيرايي از زائران پياده رضوي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در دهه آخر صفر؛10 هزار متر مربع سالن آماده پذيرايي از زائران پياده رضوي است
مشهد - خبرگزاري مهر: معاون اماكن متبركه آستان قدس رضوي گفت: بيش از 10 هزار متر مربع سوله و سالن آماده پذيرايي از زائران پياده رضوي شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، محمود ممتاز ظهر امروز در نشست خبري كه به مناسبت تشريح برنامه هاي دهه آخر صفر آستان قدس رضوي برگزار شد افزود: 30 هزار متر مربع فضا براي پذيرايي از زائران پياده امام هشتم (ع) در نظر گرفته شده است كه شامل 12 ايستگاه صلواتي است.

معاون اماكن متبركه آستان قدس رضوي گفت: 10 هزار متر مربع از اين فضاها شامل سالن و سوله است كه پنج هزار متر مربع آن در ملك آباد واقع است.

ممتاز تصريح كرد: ايستگاه ملك آباد تنها مركز ثابت در استان است كه در زميني به مساحت 20 هزار متر مربع اهدايي مردم و با هزينه اي معادل يك ميليارد تومان ايجاد شده است.

وي همچنين از حضور 100 پزشك، بهيار و پرستار در اين ايستگاهها خبر داد و افزود: علاوه بر موارد فوق 300 چشمه سرويس بهداشتي، 250دوش حمام، 35 دستگاه تلفن كارتي و رايگان، 10 آمبولانس نيز براي كمك رساني به زائران پياده حرم رضوي در نظر گرفته شده است .

ممتاز افزود: 20 هزار دمپايي، 10 هزار كفش، پنج هزار مقنعه، 10 هزار مهر و جانماز، 20 هزار جوراب و تعدادي دستكش، بادگير، ماسك و كلاه براي اين زائرين در نظر گرفته شده است.

وي عنوان كرد: در اين ايستگاهها خانواده هاي خدام آستان قدس رضوي، فراشان حرم، دربانان، انتظامات افتخاري برادرانآ بسيج برادران و خواهران به زائران پياده حرم امام هشتم (ع) ارائه خدمت مي كنند.

وي با بيان اين مطلب كه در اين ايستگاهها علاوه بر پذيرايي و فراهم كردن وسايل مورد نياز زائران برنامه هاي فرهنگي نيز برگزار مي شود گفت: برگزاري مسابقات فرهنگي، حلقه هاي معرفت ، دعاي توسل، مداحي، سخنراني، آموزش احكام ، ارائه بسته هاي فرهنگي از جمله اين برنامه است.

ممتاز گفت: در اين ايستگاهها براي 200 هزار نفر از زائران پيش بيني غذا شده است كه علاوه بر زائران پياده به ديگر زائران نيز اهدا مي كنند.

وي عنوان كرد: همچنين علاوه بر تعداد ياد شده به 35 هزار نفر از زائران پياده كه از سمت ملك آباد و چناران وارد مشهد ميشوند بن غذاي متبرك مهمانسراي حضرت اهدا مي شود.

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 335]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن