تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815792758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اجرايي رئيس جمهور: يكي از دستاوردهاي دولت شكستن دور باطل و حلقه‌ مديريت و رفاقت گذشتگان بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: معاون اجرايي رئيس جمهور: يكي از دستاوردهاي دولت شكستن دور باطل و حلقه‌ مديريت و رفاقت گذشتگان بود


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: علي سعيدلو تصريح كرد:يكي از دستاوردهاي دولت نهم شكستن دور باطل و حلقه‌ مديريت و رفاقت گذشتگان بود.

معاون رئيس ‌جمهور در امور اجرايي گفت: خدمتگزاري توام با حفظ كرامت شهروندان، بسترسازي براي اجراي عدالت، توجه يكسان به لايه‌هاي مختلف اجتماعي، توزيع عادلانه‌ منابع در استان‌ها، ارتباط بي‌واسطه با مردم، رشد و پيشرفت مناطق مختلف از اهداف سفرهاي استاني است و دولت با تصويب و اجراي هزاران پروژه به اين اهداف نزديك شده است.
به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، علي سعيدلو در آستانه سفر دولت به استان يزد، تصريح كرد: مردم در مناطق مختلف و حتي روستاهاي دوردست شاهد خدمت‌رساني دولت در عرصه‌هاي مختلف هستند و اين تحرك و پويايي را لمس كرده، در قدرداني از نظام مقدس جمهوري اسلامي بارها وفاداري خود را ابراز كرده‌اند.
وي با اشاره به دستاوردهاي دولت نهم در عرصه‌هاي مختلف، تاكيد كرد: يكي از دستاوردهاي دولت نهم شكستن دور باطل و حلقه‌ مديريت و رفاقت گذشتگان بود، طيفي با انحصار و چنبره بر مسندهاي اجرايي كشور اجازه‌ تغييرات بنيادي را نمي‌دادند، رئيس‌جمهور محبوب با اين باور كه بايد عرصه براي خدمتگزاري فراهم شود، اين سد را شكست و براي برون‌رفت از نظام بسته انديشه و اداره قوه‌ مجريه، فضا را براي حضور مديران نخبه و جوان فراهم كرد.
وي افزود: عده‌اي به ناصواب باور كرده بودند كه شايسته‌ترين هستند و اجازه‌ كادرسازي و پرورش و شكوفايي در مديريت را نمي‌دادند، اما دكتر احمدي‌نژاد، با اين دستاورد خون تازه‌اي در شريان‌هاي حياتي قوه‌ مجريه تزريق كرد.
معاون اجرايي رئيس‌جمهور يادآور شد: توسعه و ترقي متوازن كشور در توزيع متناسب امكانات و فرصت‌هاست كه اين شيوه‌ حكومتداري در دولت نهم احياء شده و عده‌اي به خاطر از بين رفتن منافع باندي، خط تخريب را ادامه داده، سنگ‌اندازي مي‌كنند.
وي با تبيين اقدامات و فعاليت‌هاي دولت اسلامي در بخش‌هاي مختلف، خاطرنشان كرد: اقدامات دولت در اين سه سال و نيم در مقايسه با گذشته بسيار درخشان بوده به طوري كه زمان اجراي پروژه‌هاي زيربنايي از قبيل احداث پالايشگاه و سد به نصف كاهش يافته است. تعداد شهرهاي برخوردار از گاز امسال به ‌14 شهر رسيده و تعداد روستاهاي برخوردار از گاز از ‌17 روستا در سال ‌84 به ‌26 روستا افزايش يافته است.
وي افزود: طول بزرگراه‌هاي استان در سال ‌84 از ‌293 كيلومتر به ‌323 كيلومتر رسيده و طول راه‌هاي اصلي استان با افزايش ‌65 كيلومتر از سال ‌84 به ‌680 كيلومتر رسيده است. طول كل خطوط موجود راه‌آهن در سال ‌84 برابر با ‌734 كيلومتر بود كه با احداث ‌110 كيلومتر به ‌844 كيلومتر افزايش يافته است.
در بخش بهداشت و درمان از سال ‌84 تاكنون تعداد ‌110 پروژه شروع شده و تاكنون ‌22 پروژه آن به بهره‌برداري رسيده و مابقي در دست اجراست.
همچنين سرانه ورزشي استان در سال ‌84 برابر ‌5/22 سانتي‌متر مربع بوده كه با احداث و تكميل ده‌ها پروژه، سرانه ورزشي به ‌5/50 سانتي‌متر مربع، بيش از ‌100 درصد افزايش را نشان مي‌دهد.
سعيدلو تصريح كرد: بررسي شاخص‌ها در بخش‌هاي فرهنگ، ارتباطات خدمات، رفاهي، كشاورزي و ... نشان‌دهنده خيزش مطلوب در استان است.
وي افزود: در دور دوم سفر به استان، ضمن پيگيري روند اجرايي شدن پروژه‌ها ديدار با مردم، تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي، مصوبات خوبي براي پيشرفت و توسعه‌ استان تصويب و اجرايي خواهد شد./د/184/120

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن