تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821303897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاد دانشگاه امام حسين:زن به امانتداري صفت جمال الهي وظايف زيادي بر عهده دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاد دانشگاه امام حسين:زن به امانتداري صفت جمال الهي وظايف زيادي بر عهده دارد
كرج - خبرگزاري مهر: محمدرضا ابن الدين حميدي گفت: زن امانتدار صفت جمال الهي است و وظايف بسيار زيادي در تربيت فرزندان برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار مهر در كرج، حميدي در همايش دردانه هاي حسيني كه ظهر امروز در تالار شهيدان نژادفلاح كرج برگزار شد اظهار داشت: مرد نيز نماينده صفت جلال الهي بر روي زمين است و اين دو به زيبايي مي توانند در كنار هم تكامل خود و خانواده خود را محقق كنند.

وي در خصوص تربيت دختربچه ها ادامه داد: زيبايي و جمال، منشا ذوق و هنر است و زنها به زيبايي مي توانند از اين صفت الهي خود در همه موارد زندگي، به خصوص در تربيت فرزندان استفاده كنند.

اين مشاور تربيتي بيان داشت: در زمينه تربيت فرزندان، تربيت دختربچه ها از حساسيت زيادي برخوردار است، زيرا روحيه آنها بسيار لطيفتر و حساستر از پسرها است و نوع رفتار با آنها نيز از اهميت و حساسيت زيادي برخوردار است.

ابن الدين حميدي افزود: تربيت فرزندان از زمان شكل گيري نطفه آغاز مي شود و لازم است مادران به همراهي پدران از همان ابتداي شكل گيري نطفه، همه موارد لازم را رعايت كنند و تلاش كنند محيطي كاملا انساني و عاطفي بر خانه حكمفرما باشد.

نياز به دوست داشتن و دوست داشته شدن از نيازهاي فطري انسان است

استاد دانشگاه امام حسين(ع) در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: نياز به دوست داشتن و دوست داشته شدن از نيازهاي فطري انسان است و لازم است فرزندان خانواده ها از محبت پدر و مادر خود نسبت به هم مطمئن باشند.

ابن الدين حميدي ادامه داد: همه رفتارهاي نامطلوب پدر و مادر با هم از همان ابتداي تولد بر روحيه فرزندان تاثير دارد و والدين نبايد هيچ گاه از اين امر غافل شوند.

وي بيان داشت: پدر و مادر بايد از همه نظر، الگوي فرزندان خود باشند تا فرزندان، الگوهاي ديگري را براي خود انتخاب نكنند.

اين مشاور تربيتي افزود: لگدمال شدن شخصيت پدر و مادر به وسيله هم باعث مي شود جنبه الگوبودن آنها براي فرزندان از بين برود و از آن پس فرزندان، الگوهاي ديگري را براي خود انتخاب كنند.

وي خاطرنشان كرد: اگر كودك از همان ابتدا شاهد محبت واقعي و عميق پدر و مادر خود به هم باشد، راه درست محبت كردن را مي آموزد و در اين زمينه در زندگي مشترك آينده خود نيز به همسرش عشق مي ورزد.

والدين مواظب همنشينهاي فرزندان خود باشند

ابن الدين حميدي در بخش ديگري از سخنان خود نيز گفت: تا حدود سه سالگي، كودك بيشتر از همه با والدين خود در ارتباط است، اما پس از آن در محيطهاي بازي و مدرسه براي خود دوست انتخاب مي كند.

وي ادامه داد: لازم است والدين كودك مواظب دوستان و همنشينان فرزند خود باشند و همواره از خوب بودن رابطه آنها با هم مطمئن شوند.

استاد دانشگاه امام حسين(ع) افزود: اهميت رابطه كودك با همنشينان خود آن قدر زياد است كه اگر والدين به اين نتيجه برسند كه معلم كودكشان رفتارهاي مناسبي ندارد بايد در اسرع وقت كلاس او را تغيير دهند.

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2897]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن