تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816431909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور وزير تعاون؛نخستين جايگاه سوخت سي‌ان‌جي در خراسان جنوبي افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور وزير تعاون؛نخستين جايگاه سوخت سي‌ان‌جي در خراسان جنوبي افتتاح شد
خبرگزاري فارس: نخستين جايگاه سوخت گاز سي‌ان‌جي خراسان جنوبي با حضور وزير تعاون در بيرجند افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، مديرعامل شركت گاز خراسان جنوبي عصر امروز در آيين افتتاح اين جايگاه با بيان اينكه عمليات اجرايي احداث شش جايگاه سوخت سي‌ان‌جي در استان آغاز شده است، گفت: اين جايگاه‌ها تا پايان سال 88 به بهره‌برداري مي‌رسند.
حسن افتخاري افزود: چهار جايگاه سوخت سي‌ان‌جي در بيرجند، دو جايگاه قاين، دو جايگاه فردوس، خضري، سرايان، اسلاميه و بشرويه نيز هر كدام يك جايگاه و در مجموع 15 جايگاه سوخت گاز طبيعي در سطح استان احداث مي‌‌شود.
وي تصريح كرد: براساس برآوردها پيش‌بيني مي‌شود نخستين جايگاه سوخت سي‌ان‌جي در خراسان جنوبي حدود 100 ميليون تومان ارزش اقتصادي به لحاظ صرفه‌جويي در مصرف بنزين براي استان داشته باشد.
مديرعامل شركت گاز خراسان جنوبي با بيان اينكه متقاضيان بخش خصوصي براي سرمايه‌‌گذاري در احداث اين جايگاه‌ها در اولويت هستند، گفت: در خراسان جنوبي با توجه به آغاز طرح گازرساني در حال حاضر تنها بيش از يك هزار خودروي دوگانه ‌سوز موجود است كه تعداد تاكسي‌هاي دوگانه سوز 600 دستگاه است.
استاندار خراسان جنوبي نيز در اين مراسم با اشاره به اينكه در استان ساخت 10 هزار واحد مسكوني آغاز شده است، اظهار داشت: طي سه سال گذشته بيش از 300 هزار متر مربع فضاي آموزشي در استان به بهره‌برداري رسيده است.
سيد‌صولت مرتضوي با بيان اينكه زمين براي تعاوني‌هاي مسكن مهر در خراسان جنوبي به روز واگذار مي‌شود، تصريح كرد: تا كنون در استان 600 ميليارد تومان تسهيلات براي بخش مسكن و اشتغال پرداخت شده است.
وي دستاوردهاي انقلاب اسلامي به خصوص دولت نهم را در خراسان جنوبي چشمگير خواند و اذعان داشت: اجراي يك هزار و 400 كيلومتر خطوط انتقال گازرساني از بزرگ‌ترين اين دستاوردها بوده است.
مديركل تعاون خراسان جنوبي نيز ظرفيت نخستين جايگاه سوخت سي‌ان‌جي استان را تأمين سوخت يك هزار و 200 دستگاه خودرو به صورت روزانه دانست و گفت: اين جايگاه با همكاري بخش تعاون استان و شركت گاز خراسان جنوبي به بهره‌برداري رسيد.
حسين خوشايند با بيان اينكه اداره كل تعاون استان طبق برنامه چهارم توسعه بايد 772 تعاوني با 13 هزار فرصت شغلي در استان ايجاد مي‌كرد، افزود: تاكنون 779 تعاوني با 112 هزار نفر عضو و 10 هزار و 300 فرصت شغلي در استان ايجاد شده است.
وي با بيان اينكه بايد در استان 4 هزار و 92 واحد مسكوني توسط تعاوني‌ها طي برنامه چهارم ساخته شود، ادامه داد: در دولت نهم توسط اداره تعاون ساخت 3 هزار و 756 واحد مسكوني در استان آغاز شد كه تعداد زيادي از آنها به بهره‌برداري رسيده است.
وزير تعاون هم با اشاره به اينكه ملت ايران در فاصله پيروزي انقلاب با همدلي و تعاون گام‌هاي بزرگي را در كشور برداشته است، تصريح كرد: دولت نهم همه تلاش خود را در امور ساماندهي و توسعه استان‌ها به كار گرفته است.
محمد عباسي دستاوردهاي بخش تعاون را پس از انقلاب بسيار مهم دانست و خاطرنشان كرد: اميدواريم با ايجاد و ساماندهي تعاوني‌ها در استان‌هايي كه از محدوديت برخوردار هستند، بستر توسعه بيشتر آنان فراهم شود.
نخستين جايگاه سوخت گاز سي‌ان‌جي توسط شركت تعاوني چند منظوره شاهد و ايثارگران استان و شركت گاز خراسان جنوبي احداث شده است.
انتهاي پيام/ش10

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن