تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816688066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار همدان اعلام كرد:همدان نخستين استان در تحقق طرح‌هاي جامع شهري


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار همدان اعلام كرد:همدان نخستين استان در تحقق طرح‌هاي جامع شهري
خبرگزاري فارس: معاون عمراني استاندار همدان گفت: طرح‌هاي جامع شهري در كشور براي نخستين بار در استان همدان تحقق پيدا كرده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، سيدحسن موسوي عصر امروز در جلسه كارگروه مسكن و شهرسازي همدان با اشاره به افزايش كمي و كيفي پروژه‌ها در سال 87 افزود: در سال جاري بيش از 429 ميليارد تومان اعتبار در دهه فجر به بهره‌برداري رسيد.
وي با بيان اينكه طرح‌هاي جامع شهري در كشور براي نخستين بار در استان همدان تحقق پيدا كرده است، افزود: سال جاري در خصوص طرح‌هاي جامع شهري جلسات و كارهاي اساسي بسيار خوبي صورت گرفته است و طرح جامع شهري تمام شهرهاي استان توسط مشاوران و طراحان آماده و در حال عملي شدن است.
موسوي در پاسخ به اظهارات طراحان و مشاوران طرح جامع شهري مريانج مبني بر از بين رفتن هويت شهري اين منطقه در صورت گسترش آن به سمت همدان افزود: طرح اين گونه مسائل باعث بروز مشكلات فرهنگي و اجتماعي و در نتيجه كندي توسعه همه جانبه مريانج خواهد شد.
وي اضافه كرد: افق جمعيتي و توسعه همه‌جانبه مريانج به علت ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي كشاورزي، گردشگري و جمعيتي آن روشن است.
معاون عمراني استاندار همدان تصريح كرد: نبايد نگران از بين رفتن هويت شهري مريانج بود در صورت الحاق و قرار گرفتن آن در دل همدان اين شهر كماكان به عنوان يك شهر جداگانه محسوب خواهد شد.
وي اظهار داشت: با توجه به مصوبات كارگروه هيچ‌گونه محدوديتي در ساخت و سازهاي مجاز در محدوده شهر مريانج به سمت همدان وجود ندارد.
موسوي خاطرنشان كرد: ممكن است در 50 سال آينده مريانج، توسعه و گستره جغرافيايي آن متصل به همدان شود در اين صورت هم هيچ‌ نگراني براي از بين رفتن هويت شهري آن وجود ندارد.
وي در ادامه با اشاره به افزايش پرونده‌هاي موردي كارگروه گفت: امسال تعداد پرونده‌هاي موردي به خاطر افزايش متقاضيان سرمايه‌گذاري در بخش اقتصاد، صنعت، گردشگري، كشاورزي و... كه به كارگروه ارسال شده افزايش 10 برابري نسبت به سال‌هاي گذشته داشته است.
معاون استاندار همدان تأكيد كرد: تعيين مكان و تغيير كاربري اين پرونده در كارگروه بايد بيشتر مورد بررسي و اجرا قرار بگيرد.
طرح جامع شهري مريانج توسط مهندسين مشاور بوم‌نگار پارس طراحي و در جلسه كارگروه مسكن و شهرسازي مطرح و مورد بررسي و كليات آن نيز تاييد و تصويب شد.
براساس اين طرح، توسعه جغرافيايي، جمعيتي و كشاورزي مريانج طي سه برنامه نيمه متمركز، متمركز و الگوي توسعه بلندمدت عملي مي‌شود و همچنين براساس نظرات طراحان و مشاوران براي توسعه همه جانبه مريانج، محدوديت‌ها و موانعي از جمله از بين رفتن هويت شهري آن در صورت الحاق شدن و گسترش جغرافيايي آن به سمت همدان و خطر تبديل شدن مريانج به يكي از محلات همدان و همچنين تبديل اراضي كشاورزي به محدوده جديد شهري مطرح شد.
شهر مريانج به عنوان يكي از قطب‌هاي كشاورزي استان تا سال 1345 در حوزه استان‌هاي كردستان و كرمانشاه قرار داشت و در سال 1345 طبق تغييرات صورت گرفته، در حوزه استان همدان قرار گرفت و هم‌اكنون نيز با داشتن 9 ‌هزار و 790 نفر جمعيت از نزديك‌ترين شهرها به مركز استان و جزو بخش مركزي محسوب مي‌شود.
براساس طرح جامعه شهري تهيه شده، جمعيت اين شهر در افق چند سال آينده 14 هزار نفر پيش‌بيني شده است.
انتهاي پيام/ش10

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن