تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815396142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لذتي كه در عفو است در انتقام نيست


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: لذتي كه در عفو است در انتقام نيست


سرمايه: هفته بيست و هفتم ليگ برتر امروز با انجام هفت بازي پيگيري مي شود. ديدارهاي مقاومت سپاسي با استقلال و راه آهن با ذوب آهن حساس ترين بازي ها هستند. غلامحسين پيرواني ترجيح مي دهد به بازي رفت فكر نكند؛ آن روزي كه مقاومت با پنج گل خورده تهران را ترك كرد. پيرواني و شاگردانش آماده انتقام گرفتن از استقلال در شيراز هستند البته استقلال در آخرين سفر خود به شيراز برق را با چهار گل شكست داد و اكنون مقاومت بايد مراقب باشد سرنوشت بازي رفت بار ديگر برايش تكرار نشود. آن هم مقابل استقلالي كه مي خواهد انتقام تساوي در داربي را در اين بازي بگيرد.

در هر صورت تيم مقاومت نيز علاقه اي ندارد در خانه مغلوب استقلال شود. تيم هاي بسياري هستند كه براي متوقف كردن استقلال از مقاومت ممنون خواهند شد، سرمربي تيم مقاومت سپاسي شيراز مي گويد: «بايد استقلال را با تمام قدرتش شكست دهيم.» غلامحسين پيرواني معتقد است: «استقلال تيم پرمهره و باقدرتي است. اين تيم در صدر ليگ برتر قرار دارد و نتايج خوبي هم كسب كرده اما ما در ديدار امروز تنها براي پيروزي به ميدان مي رويم.» وي افزود: «ايمان داشته باشيد شرايط اين بازي با ديدار رفت تفاوت دارد و هيچ گاه نمي توان پيش بيني كرد شرايط جدول يا نتيجه بازي رفت مي تواند در اين بازي هم تاثيرگذار باشد. در هر صورت ما به حريف خود احترام مي گذاريم و بحث هايي مانند انتقام را هم قبول نداريم. مانند هفته قبل كه گفتند مي خواهيم مقابل برق تباني كنيم اما ما كار خودمان را انجام داديم و پيروز شديم. مطمئناً بازي خوبي به نمايش مي گذاريم. مي خواهيم بازي هجومي انجام دهيم اما انتقامي در كار نيست.»وي افزود: «انتقام گرفتن كار قشنگي نيست. لذتي كه در عفو است در انتقام نيست. من دنبال بازي جوانمردانه هستم و براي استقلال هم احترام قائلم. اين بار بايد هواداران رفتار لوطي منشانه اي داشته باشند و براي تشويق تيم شهر خود سنگ تمام بگذارند. اگر تيم هاي برق و مقاومت نباشند تيم هاي استقلال و پرسپوليس به شيراز نمي آيند.»پيرواني در پايان گفت: «از هواداران شيرازي مي خواهم كه مقاومت را مقابل استقلال تنها نگذارند تا ما در شهر خودمان احساس غربت نكنيم.»استقلال در اين بازي فرهاد مجيدي و خسرو حيدري را به دليل سه اخطاره بودن و جا ن واريو را به علت آسيب ديدگي در اختيار ندارد و مقاومت هم بدون رضا خالقي فر بازي مي كند.

راه آهن در خدمت قهرماني استقلال

ذوب آهن هفته گذشته با شكست مقابل سايپا نتوانست فاصله اش را با استقلال كمتر كند. اكنون آنها بار ديگر در تهران هستند و بايد از اين بازي خارج از خانه امتياز بگيرند. اگر ذوب آهن سه امتياز اين بازي را هم از دست بدهد، ديگر هواداران استقلال مي توانند آماده برپايي جشن قهرماني شوند. بي ترديد ذوب آهن كه با 47 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد با نهايت توان شكست دادن راه آهن 33 امتيازي را هدف قرار داده است اما سرمربي اين تيم يازدهم جدولي محمود ياوري است كه به خوبي با ذوب آهن آشنايي دارد. در هر صورت تيم راه آهن تاكنون در اكباتان به آساني به حريفان امتياز نداده است. محمود ياوري مي گويد: «شرايط خوبي داريم. البته ما بايد بازي هفته قبل خود مقابل سپاهان را مي برديم. در زمين بازي نتيجه مشخص مي شود و گاهي مسائل غيرطبيعي باعث مي شود نتيجه دلخواه را كسب نكنيم.»
او ادامه داد: «من نگفتم داوري ها نتيجه بازي را تعيين مي كنند اما با آن قضاوت آدم فكر مي كرد واقعاً تيم ميهمان است. من به اخطاري كه به بازيكن مان داد ناراحت شدم.» سرمربي راه آهن درباره بازي مقابل ذوب آهن عنوان كرد: «با شناختي كه از تيم حريف داريم درصدد هستيم نتايج اخير خود را جبران كنيم. اميدوار هستيم سه امتياز بازي را از آن خود كنيم.»

پيام بدون خداداد به دنبال فرار از سقوط

پيام كه به نظر مي رسد آخرين هفته هاي خود در ليگ برتر را تجربه مي كند در شرايطي به مصاف ملوان مي رود كه اين تيم در نيم فصل دوم شرايط بسيار خوبي را پيدا كرده و اكنون با 32 امتياز در جايگاه دوازدهم قرار دارد اما بازي روز چهارشنبه از جمله ديدارهايي است كه پيام 19 امتيازي و رده هجدهمي در آن مي تواند به سه امتياز اميدوار باشد. مهدي هاشمي نسب در مورد شرايط پيام و جدايي اش از اين تيم مي گويد: «من قهر نكردم. به من گفتند پول نداريم به تو بدهيم و بايد مجاني بازي كني. در غير اين صورت هر كاري مي خواهي بكن و هر كجا كه مي خواهي شكايت كن. به من گفتند بجنگ تا بجنگيم. تاكنون جنگ در ميدان فوتبال را ديده بودم اما تا حالا نشنيده بودم كه با مديرعامل يك باشگاه بايد جنگ كرد. ظاهراً اين شيوه جديد مديريتي فوتبال در سال 2009 است كه از كشور گواتمالا آمده است. بنابراين بهتر است ساير مديران نيز اين شيوه مديريتي را ياد بگيرند.
اين بازيكن ادامه داد: به من گفته شد خانه اي را كه باشگاه برايت گرفته تخليه كن. من هم اين كار را كردم و وسايلم را جمع كردم و به خانه دوستم آمدم اما جالب تر اينكه به من گفتند لباس هايي را كه از باشگاه تحويل گرفته اي را نيز پس بده. نمي دانم من گلادياتور هستم يا سربازي كه دوره آموزشي اش به پايان رسيده و حالا بايد لباس هايش را تحويل بدهد. اماسرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: «ديدار با پيام مشهد سخت تر از مسابقه با تيم هاي حاضر در بالاي جدول ليگ است.» محمد احمدزاده در سايت شخصي خودش در مورد ديدار با پيام مشهد نوشت: «در ديدار با پيام يك بازي سراسر هجومي از سوي هر دو تيم را پيش بيني مي كنم. پيام ميزبان است و قصد خروج از وضعيت فعلي را دارد و ملوان هم دوست دارد شرايط جدول را براي خودش بهتر كند. اين تيم در انزلي 90 دقيقه حمله كرد و پيروز شد، ما براي جبران سه امتياز دور رفت و براي تثبيت ملوان در جدول به جنگ پيام مي رويم. در اين راه ضمن اينكه كار سختي در پيش خواهيم داشت نبايد از بازيكنان كليدي اين تيم هم غافل باشيم.»

همسايه ها در پي بليت آسيا

دو قطب اقتصادي اين بار در ميدان فوتبال به مصاف يكديگر مي روند. مس با 39 امتياز در مكان هفتم قرار دارد و فولاد با 38 امتياز در همسايگي اين تيم و هشتم است. جالب ترين نكته اين بازي تقابل انديشه هاي پرويز مظلومي با مجيد جلالي است. در هر صورت برنده اين بازي مي تواند به جمع تيم هاي مدعي بالاي جدول اضافه شود.
پرويز مظلومي مي گويد: «فولاد نزديك ترين رقيب مان در جدول است و بايد اين تيم را شكست دهيم. در اين مقطع ديگر تمامي تيم ها از يكديگر شناخت دارند ضمن آنكه ما فرصت زيادي براي تمرين كردن نداشتيم و با توجه به بازي هاي هفته گذشته و نياز بازيكنان به استراحت روز دوشنبه نخستين روزي بود كه توانستيم تمامي نفرات را در اختيار داشته باشيم با اين حال شناخت كاملي از فولاد داريم و مي دانيم آنها به خوبي فوتبال بازي مي كنند اما براساس نيازمان در جدول بايد صاحب سه امتياز شويم.»
مظلومي درباره مصدومان مس براي اين بازي نيز گفت: «آشوبي در بازي با ابومسلم مصدوم شد و كياني نيز مدت هاست كه مشكل مصدوميت دارد از سوي ديگر حمودي نيز سه كارته است گويا تيم ما چشم خورده است در هر صورت حجم فشردگي بازي هاي ليگ برتر به خصوص در انتهاي فصل كه فرسودگي بازيكنان و تيم ها بالاتر است، سبب افزايش مصدوميت بازيكنان مي شود.»

اين بار مايلي كهن در همدان

پاس با وجود انجام بازي خوب مقابل ملوان مغلوب شد و اكنون تيم مدعي شده سايپا را ملاقات مي كند. در بازي رفت همين تيم پاس بود كه حكم بركناري ليت بارسكي از سايپا را امضا كرد اما اكنون شرايط تغيير كرده است و سايپا با مايلي كهن در اوج قرار گرفته و با 38 امتياز، نهم است. در حالي كه پاس همدان با 28 امتياز در جايگاه چهاردهم قرار دارد و شايد اين بار تاريخ به گونه ديگري تكرار شود و سايپا حكم اخراج بگوويچ را امضا كند. اما وينكو بگوويچ نسبت به كسب سه امتياز در بازي اين تيم مقابل سايپا اظهار اميدواري كرد. او گفت: «اين ديدار از حساسيت فراواني برخوردار است و اهميت بسيار براي ما دارد تا بتوانيم جايگاهمان را در جدول بهبود ببخشيم. بازيكنان ما در وضعيت بسياري خوبي قرار دارند و اميدواريم بتوانيم با ارائه يك بازي خوب هر سه امتياز اين ديدار را كسب كنيم. پوريا قيدر و حنيف عمران زاده را در اين بازي به علت محروميت در اختيار نخواهيم داشت اما مي توانيم از ساير بازيكنان مان استفاده كنيم.»در ادامه بازي هاي امروز استقلال اهواز ميزبان صباي قم است و داماش در خانه از پيكان قزوين پذيرايي مي كند.

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن