تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815311860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوول بسيج دانشجويي دانشكده‌ خبر: مهمترين نقش جريان دانشجويي در انتخابات آتي روشنفكري در فضاي تبليغاتي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مسوول بسيج دانشجويي دانشكده‌ خبر: مهمترين نقش جريان دانشجويي در انتخابات آتي روشنفكري در فضاي تبليغاتي است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

مسوول بسيج دانشجويي دانشكده‌ خبر درباره‌ نوع عملكرد دانشجويان در ورود به انتخابات، گفت: مهمترين نقش جريان دانشجويي در انتخابات رياست جمهوري دهم روشنفكري در فضاي تبليغاتي است.

محمود جعفري در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، احزاب، رسانه‌ها و دانشجويان را از جمله اركان مهم در برگزاري پرشور انتخابات دانست و اظهار كرد: از انتخابات سوم تير به بعد دانشجويان به عنوان يكي از مراجع و منابع فكري و سياسي مهم براي اقشار مختلف جامعه محسوب شدند و در حال حاضر نيز تنها شركت دانشجويان در انتخابات مدنظر نيست و به همه اقشار جامعه برمي‌گردد.

وي در ادامه تصريح كرد: اعتمادسازي براي اقشار جامعه، تامين امنيت سياسي براي فعالان سياسي و رقابتي كردن انتخابات از موارد مورد نياز براي مشاركت بيش از پيش مردم در انتخابات است.

اين فعال دانشجويي، اهداف مورد نظر احزاب در انتخابات را متفاوت ارزيابي كرد و گفت: هيچ نسبتي بين فعاليت‌هاي دانشجويي و فعاليت‌هاي احزاب وجود ندارد و ماهيت تشكل‌هاي دانشجويي از احزاب متفاوت است و در واقع تشكل دانشجويي در انتخابات نقش واسطه‌اي بين مردم و احزاب را برعهده دارد و مطالبات مردم را كه احزاب از دريافت عاجزند، منتقل مي‌كند.

به گفته‌ي مسوول بسيج دانشجويي دانشكده‌ي خبر، دانشجويان ميان مردم و احزاب نقش واسطه دارند و در روشنفكري اذهان عمومي و خانواده‌ها و مطالبه كردن حقوق مردم از احزاب و تشكل‌ها نقش اساسي را ايفا مي‌كنند و بنابراين نقش دانشجويان مهم است.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن