تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805615729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفرهاي استاني، مدال افتخاري بر سينه دولت نهم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سفرهاي استاني، مدال افتخاري بر سينه دولت نهم
دولت نهم كه ابتكار انجام سفرهاي استاني به منظور لمس نيازهاي مردم و تلاش براي رفع آن را در كارنامه دارد، در اين سفرها ضمن تحقق بخشيدن به شعار عدالت محوري، با اجراي هزاران پروژه زيربنايي توانسته است تحولي عظيم در جهت تحقق اهداف متعالي انقلاب ايجاد كند.


در شرايطي كه به اذعان مسوولان محلي، مردم بسياري از روستاها طي دهه هاي گذشته حتي شاهد حضور يك مسوول محلي در حد بخشدار هم نبوده اند، طي سه سال و نيم گذشته عالي ترين مقام اجرايي كشور را از نزديك ملاقات كرده اند و مشكلات و مسايل خود را از نزديك با شخص رييس جمهور در ميان گذاشته اند.
به گفته "علي سعيدلو" معاون اجرايي رييس جمهوري، دولت با اجرايي كردن دهها هزار پروژه زيربنايي، اقتصادي ،توليدي، بهداشتي و خدماتي در سراسر كشور زمينه توسعه و پيشرفت همگون و متناسب همه مناطق ميهن اسلامي را فراهم نموده و به وعده هاي خود عمل كرده است.
دولت دكتر احمدي نژاد با سرلوحه قرار دادن تلاش شبانه روزي براي اجراي عدالت، نظام تصميم سازي و تصميم گيري كلان در سطح كشور را از سيستم "تكيه بر گزارش هاي تئوريك" به سيستم "مشاهده از نزديك" اصلاح كرد كه همين امر به ظاهر ساده را مي توان تحولي بزرگ در عرصه مديريت و تصميم سازي كشور برشمرد.
ابتكار دولت نهم در مبنا قرار دادن سفرهاي استاني و مشاهده مسايل و نيازهاي اساسي مردم از نزديك به عنوان اساس تصميم گيري هاي كلان خود، نشان دهنده عزم و اراده بالا و تلاش خستگي ناپذير اين دولت و نيز تجلي نوآوري، خلاقيت و عبور از مرز نظام هاي مديريتي كهنه و منسوخ شده است.
امروز كه دولت نهم حتي قدرتمندتر، علاقمندتر و باانگيزه تر از گذشته با گام هاي بلند در مسير عمران و عدالت گستري در سراسر كشور در حال حركت است، طبيعي است كه مخالفين و "منتقدنماها" با بهانه جويي ها و طرح نقدهاي به قصد تخريب و حفظ منافع خود، بخواهند موتور پرانرژي اين دولت را از حركت بازدارند و يا حداقل مانع از شتاب روزافزون آن شوند.
احمدي نژاد كه عدالت محوري را يكي از مهمترين شعارهاي خود در نهمين دور انتخابات رياست جمهوري قرار داد، در شرايطي كه بيش از سه سال نيم از آغاز مسووليتش به عنوان عالي ترين مقام اجرايي كشور مي گذرد ، بدون توجه به تلاش هاي تخريب گرانه،هر روز مصمم تر و قدرتمندتر از روز قبل در مسير تحقق هرچه بيشتر عدالت و عمران و سازندگي كشور گام برمي دارد.
شتاب و توان دولت نهم در حركت به سمت تحقق اهداف و آرمان هاي انقلابي به حدي است كه در اين مسير، برخي مسوولين و دولتمردان با اذعان به اينكه توان دويدن پا به پاي اين دولت را ندارند، ترجيح دادند جاي خود را افرادي تازه نفس دهند.
شور و شوق مردم هنگام سفر رييس جمهوري به استان ها و خلق صحنه هاي استقبال پرشور از رييس جمهور مردمي، خود گواه تاييد عملكرد دولت مردم محور است.
ايجاد چنين رابطه عاطفي، صميمي و البته منطقي دوجانبه بين دولت و مردم، ضمن آشكار كردن اين حقيقت كه دولت نهم به معناي واقعي آن، برخاسته از متن مردم، از جنس مردم و خدمتگزار آنان است، سبب تقويت روز افزون جايگاه مردم رييس جمهور و دولت و متقابلا تقويت روزافزون انگيزه و اراده دولت در خدمت به مردم مي شود.
دومين دور سفر استاني رييس جمهور به يزد و در مجموع پنجاه و دومين سفر استاني هيات دولت درحالي انجام مي شود كه فضاي سياسي كشور بطور طبيعي رنگ و بوي انتخابات به خود گرفته است.
در چنين فضايي، مدعياني كه گاهي وسوسه مي شوند سفرهاي استاني رييس جمهور را تبليغات انتخاباتي جلوه دهند، با مروري ساده بر پرونده سفرهاي استاني دولت كه از همان روزهاي اول با سفر به خراسان رضوي و استمداد از امام رضا (ع) آغاز شد و تا به امروز بي وقفه ادامه دارد، صرف نظر از دستاوردهاي بي شمار آن، ديگر بهانه اي براي اينكه اين تلاش ها را "تبليغ انتخاباتي" جلوه دهند، ندارند.
امروز كارنامه عملكرد سه سال ونيمه دولت نهم در عرصه هاي گوناگون داخلي و بين المللي در نزد مردم، كارنامه اي درخشان است كه اقدامات فراوان آن در زمينه هاي مختلف فرهنگ، عمران، كشاورزي، صنعت، فناوري و ... تنها بخش كوچكي از دستاوردهاي ثبت شده در اين كارنامه محسوب مي شود.
دستاوردهاي هسته اي، پرتاب ماهواره به فضا، توليد تجهيزات دفاعي پيشرفته و ارتقاي توان دفاعي كشور، كسب موفقيت هاي علمي بزرگ در زمينه سلول هاي بنيادين و توليد داروهاي جديد موثر در درمان بيماري هاي سخت از جمله دستاوردهاي بسيار مهمي است كه در دوران فعاليت دولت نهم و با تلاش بي وقفه دانشمندان جوان ايران و حمايت هاي دولت به ثمر رسيد.
جمهوري اسلامي ايران تحريم ها و فشارهاي روزافزون از سوي قدرت هاي استكباري و هم پيمانانشان، به رغم زخم هايي كه از سوي منافقين و دشمنان داخلي بر پيكرش وارد شد و در حالي كه نزديك به يك دهه از عمر سي ساله انقلاب را درگير دفاع از خود در جريان جنگ تحميلي بود، امروز نه تنها در منطقه، بلكه در جهان به عنوان يك "ابرقدرت" ايفاي نقش مي كند و به يك بازيگر مهم و تعيين كننده در معادلات منطقه اي و جهاني تبديل شده است.
جايگاه كه امروز جمهوري اسلامي ايران با افتخار به آن دست يافته است، در وهله اول مرهون رهبري بنيانگذار فقيد اين نظام، و تداوم حيات و سير تكاملي آن مرهون هوشياري و تدبير مقام معظم رهبري ، خون شهدا و مجاهدت ها، اتحاد و همدلي مردم و تلاش مسوولان دلسوز است.
موفقيت هايي كه امروز مايه افتخار و غرور ايران زمين است، بدون ترديد مختص به يك مقطع خاص نبوده و حاصل مجموعه اي از تلاش ها از روزهاي آغازين انقلاب اسلامي تا كنون است و آنچه در اين ميان حائز اهميت و قابل توجه است، ميزان سرعت و شتاب پيشرفت در مقاطع مختلف در طول سي سال گذشته است با مقايسه اين مولفه ها، مي توان دريافت كه در كدام مقطع از سال هاي انقلاب بيشترين پيشرفت ها حاصل شده است.
از : محمدرضا منافي
سيام / 1723

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن