تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815629323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مورينيو: گل هاي رونالدو از هر مهاجمي در اروپا بيشتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مورينيو: گل هاي رونالدو از هر مهاجمي در اروپا بيشتر است
تهران- " خوزه مورينيو" سرمربي رئال مادريد در واكنش به انتقادها از " كريستيانو رونالدو" دفاع كرد و گفت آمار گل هاي او از هر مهاجم فوتبال در اروپا بالاتر است.


به گزارش سايت گل، مهاجم پرتغالي رئال مادريد كه در 17 بازي فصل جاري تاكنون 21 گل براي اين تيم به ثمر رسانده به نظر مي رسد كه در هفته هاي اخير در شرايط مطلوب و آمادگي كامل نيست و همين امر او را كانون برخي انتقادها از سوي هواداران و رسانه ها كرده است.

اين انتقادها بعد از آن شدت گرفت كه رونالدو پس از گلي كه در ديدار با گرانادا به ثمر رساند خوشحالي نكرد.

با اين حال مورينيو در واكنش به اين انتقادها شمار گل هاي رونالدو را در مقايسه با ساير مهاجمان فوتبال در اروپا يادآوري كرد.

سرمربي رئال مادريد در نشست خبري گفت: ما درباره يك مهاجم صحبت مي كنيم و بحث درباره يك مهاجم نيازمند مقايسه او با ساير مهاجمان در تيم هاي ديگر است. آيا براي قياس او آماري از ساير مهاجمان فوتبال داريد؟

مورينيو افزود: در اينجا ما در حال بحث درباره صاحب كفش طلاي اروپا هستيم. تنها كسي كه از او بيشتر گل زده يك بازيكن از استوني ( الكساندر سكولايوف) است.

سرمربي رئال مادريد به رغم مصدوميت " سامي خديرا" در جريان بازي با مالاگا گفت كه تيم او در فصل نقل و انتقالات زمستاني هيچ بازيكن تازه واردي نخواهدداشت.

وي گفت:ما علاقمند به خريد يا فروش بازيكن نيستيم.

مورينيو همچنين گفت كه او در حال حاضر فقط بر بازي با رئال مايوركا متمركز شده و بازيكنانش را هم از اظهارنظر درباره ديدار با بارسلونا در يك چهارم نهايي جام كوپا دل ري منع كرده است.

سرمربي رئال مادريد گفت: قهرماني اولويت نخست ما است. مايوركا تيمي بسيار قوي است آن هم در شرايط كنوني. براي رويارويي با اين تيم بايد حداكثر توان خود را به كار بگيريم. در فصل گذشته ما در ورزشگاه آنها امتياز از دست داديم و امسال هم اين خطر وجود دارد.

وي افزود: بنابر اين بحث درباره بارسلونا در حال حاضر لزومي ندارد. البته اين براي رسانه هابسيار خوب است چون بيشتر مي فروشيد و كمترهزينه مي كنيد اما من فعلا به اين موضوع فكر نمي كنم چون علاقه اي به آن ندارم.

رئال مادريد در حال حاضر با پنج امتياز اختلاف با بارسلونا صدرنشين لاليگا است.

1553

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30764212

شنبه|ا|24|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن