تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايش چيزهايي هست كه نمي‌دانيدر باشگاه فيلم تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: نمايش "چيزهايي هست كه نمي‌داني"در باشگاه فيلم تهران
باشگاه فيلم تهران، فيلم سينمايي «چيزهايي هست كه نمي‌داني» اولين ساخته سينمايي فردين صاحب زماني را نقد و بررسي مي‌كند.
ايلنا: باشگاه فيلم تهران در دويست و بيست و چهارمين نشست هفتگي خود يكشنبه 25ديماه ساعت 18 اقدام به نمايش، نقد و بررسي فيلم سينمايي «چيزهايي هست كه نمي‌داني» اولين ساخته سينمايي فردين صاحب زماني كرده است.

به گزارش ايلنا، چيزهايي هست كه نمي‌داني؛ توسط منيژه حكمت با مشاركت مركز گسترش سينماي مستند تجربي تهيه‌ شده است، درباره علي رانندة آژانسي است كه از درگير شدن با هر ماجرايي دوري مي‌كند.

در اين فيلم علي مصفا، ليلا حاتمي،‌ مهتاب كرامتي، پيام يزداني، فرناز رهنما، مونا مستوفي، محمد رباني‌پور، نسيم اميرخسرو، مهدي بجستاني، سيامك اديب، مهدي آگاهي، كوروش جهانشاهي به ايفاي نقش مي‌پردازند.

جلسه پرسش و پاسخ اين فيلم بلافاصله پس از نمايش آن با حضور فردين صاحب زماني "كارگردان"،علي مصفا ، مهتاب كرامتي وليلاحاتمي "بازيگران" برگزارخواهد شد .

اعضاي باشگاه فيلم به منظور شركت در اين برنامه مي توانند به فرهنگسراي ارسباران واقع در خيابان شريعتي، بالاتر از پل سيدخندان، خيابان جلفا مراجعه يا با شماره 20-22872818 تماس بگيرند.
پايان پيام

شنبه|ا|24|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن