تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814789958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ائمه جماعت آذربايجان غربي ترور دانشمند ايراني را محكوم كردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ائمه جماعت آذربايجان غربي ترور دانشمند ايراني را محكوم كردند
ائمه جماعت آذربايجان غربي ترور دانشمند ايراني را محكوم كردند
اروميه - خبرگزاري مهر: امروز تمامي ائمه جمعه شهرهاي آذربايجان غربي ضمن محكوم كردن ترور دانشمند ايراني معقتد بودند اين ترورها، توسعه ايران اسلامي را نه تنها متوقف نمي كند بلكه اتحاد و همدلي ايرانيان را در مقابله با توطئه هاي استكبار جهاني مستحكم تر مي سازد.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، تجربه 30 سال گذشته ملت استوار ايران اسلامي نشان داده كه اين ترورهاي كور ايادي آمريكا و اسراييل نه تنها نمي تواند تاثيري بر حركت ملت ما بگذارد بلكه موجب تقويت عزم و اراده ملت ايران در دستيابي به اهداف و آرمان هاي آنان خواهد شد.

استكبار جهاني براي مقابله با اين اقتدار علمي، ترور كور و حذف فيزيكي چهره‌هاي علمي و ايجاد رعب و وحشت در ميان پژوهشگران و دانشمندان كشور را در دستور كار قرار داده و درصدد ممانعت از بكارگيري اين پشتوانه هاي علمي براي تحقق آرمان‌هاي مقدس نظام اسلامي برآمده‌ است.

امروز كساني كه مدعي مبارزه با تروريسم هستند، دانشمندان ايران را هدف قرار داده اند اما بايد بدانند كه دانشمندان ما هر روز استوارتر و راسخ تر از گذشته در چارچوب آرمان هاي جمهوري اسلامي ايران و پيشرفت هاي علمي گام برمي‌دارند.

امام جمعه مياندوآب: ترور دانشمندان ايران نشانه ضعف دشمنان اسلام است

در اين راستا امام جمعه مياندوآب ظهر روز جمعه در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان معتقد است: دشمنان به ويژه آمريكا و رژيم صهيونيستي در طول بيش از سه دهه پس از پيروزي انقلاب اسلامي همواره توطئه‌هاي و نقشه‌هاي مختلفي براي براندازي نظام جمهوري اسلامي به كار بسته‌اند ولي نتيجه‌اي براي آنها حاصل نشده است و اكنون روش ترور را در پيش گرفته‌اند.

حجت الاسلام محمد جواد قهرماني با تاكيد بر ادامه فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي ايران اظهارداشت: جمهوري اسلامي ايران در دفاع از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامي تسليم زورگويان و استكبار جهاني نمي‌شود و راه خود را در مسير دانش صلح‌آميز ادامه مي‌دهد.

امام جمعه بوكان: روحيه استكبارستيزي ملت ايران قابل تحسين است

امام جمعه بوكان ديگر خطيب نماز جمعه آذربايجان غربي در بوكان با اشاره به توطئه هاي استكبار از زمان انقلاب اسلامي تاكنون گفت: استكبار همواره در تلاش براي بر هم زدن نظم و امنيت عمومي ايران است ولي مردم ايران همواره در دفاع از نظام جمهوري اسلامي ايران چنين اجاز‌ه‌اي را به دشمنان ندادند.

ماموستا عبدالرحمن خليفه ‌زاده با ابراز تاسف از ترور مصطفي احمدي روشن گفت: ترور و به شهادت رساندن دانشمندان ايراني نه تنها جلو پيشرفت ايراني اسلامي را نمي ‌گيرد بلكه جوانان ايراني با ديدن چنين حركات ننگين از سوي دشمن رغبت بيشتري براي كسب علم خواهند داشت.

وي در ادامه با اعلام انزجار مردم بوكان از اين اقدام شنيع و با محكوم كردن چنين اقداماتي، اظهار داشت: روحيه استكبارستيزي ملت ايران قابل تحسين است و بر اين اساس ملت ايران همواره در دفاع از ارزش‌هاي اسلامي در راه اعتلاي ايران اسلامي از هيچ تلاشي فروگذار نخواهند بود.

امام جمعه خوي نيز ظهر امروز در جمع نمازگزاران اين شهرستان گفت: حركت هاي مذبوحانه دشمنان نظام در ترور دانشمندان ايراني هرگز نخواهد توانست خللي در اراده ملت ايران و مسئولان نظام ايجاد كند.

حجت الاسلام سيد رضي موسوي شكوري به حوادث تلخ جهان اسلام در روزهاي اخير اشاره كرد و گفت: در روزهاي اخير شاهد انفجارهاي متعدد در سوريه، عراق و پاكستان، افغانستان و ترور شهيد احمدي روشن بوديم كه همه اين جنايات از سوي آمريكا طراحي و اجرا شده است.

وي اضافه كرد: وقت آن رسيده كه مسلمانان كشورهاي اسلامي براي رهايي از اين جنايات و قتل عام ها عليه استكبار جهاني و عوامل منطقه اي او يك جبهه متحد تشكيل دهند.

امام جمعه مهاباد: ممانعت از پيشرفت ايران هدف استكبار از ترور دانشمندان ايران است

امام جمعه مهاباد نيز امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان با بيان اينكه ترور دانشمندان هسته اي ايران يكبار ديگر ماهيت تروريستي و ضد بشري آمريكا و رژيم صهيونيستي را به جهانيان آشكار كرد وگفت: استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار و رژيم صهيونيستي قصد دارد با ترور دانشمندان ايراني مانع پيشرفت و ترقي كشور شود.

ماموستا ملا قادر سهرابي با اشاره به ترور شهيد مصطفي احمدي روشن افزود: استكبار از استقلال و پيشرفت هاي مردم ايران در هراس بوده و مي خواهد با تحريم هاي همه جانبه جلو ترقي كشور را بگيرد.

وي با بيان اينكه دشمني استكبار با ملت ايران به جايي رسيده كه مي خواهند خريد نفت را از ايران متوقف كنند اظهارداشت: ملت ايران پس از گذشت 32سال از انقلاب اسلامي و بيرون راندن استكبار به استقلال كامل رسيده و مي خواهد روي پاي خود بايستد.

نه تنها ائمه جمعه آذربايجان غربي بلكه ملت ايران اسلامي معتقدند ايران اسلامي امروز راه خود را در صحنه بين المللي، پيشرفت و ترقي باز كرده، با ترور دانشمندان هسته اي و بزرگان نظام، جاي آنها خالي نخواهد ماند بلكه دانشمندان و بزرگاني ديگري راه آنها را ادامه خواهند داد.

دشمن تلاش مي كند با ترور دانشمندان هسته اي در جامعه علمي ايران رعب و وحشت ايجاد كند، حال آنكه ملت ايران در 33 سال گذشته در برابر طوفان هايي از ترور و تهديد و تحريم ايستادگي كرده و از آرمان هاي انقلاب عدول نكرده است .

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|23|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن