تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815498558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موج عظيم،نتيجه ترور دانشمندان هسته اي/راه‌اندازي كمپين بزرگ اينترنتي براي همكاري دانشگاهيان با سازمان انرژي اتمي


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: موج عظيم،نتيجه ترور دانشمندان هسته اي/راه‌اندازي كمپين بزرگ اينترنتي براي همكاري دانشگاهيان با سازمان انرژي اتمي
انرژي‌هسته‌اي - ترور شهيد احمدي روشن موج جديدي از اعلام آمادگي دانشگاهيان براي همكاري با سازمان انرژي اتمي را به دنبال داشت.


به گزارش خبرآنلاين، ترورهاي كور دانشمندان هسته اي كشورمان كه در دو سال اخير با هدف دور كردن دانشگاهيان و دانشمندان كشورمان از فعاليت هاي علمي آغاز شده بود نتيجه اي معكوس داشت.

در مراسم وداع دانشجويان، همكلاسي‌ها، اساتيد و همكاران شهيد مصطفي احمدي‌روشن با اين شهيد كه شامگاه پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد بيش از 250 نفر از شركت كنندگان در نامه اي خطاب به فريدون عباسي رييس سازمان انرژي اتمي نوشتند: ما با هر تحصيلات، حاضر به همكاري با سازمان انرژي اتمي براي پيشرفت فناوري هسته‌يي هستيم.

متن نامه به شرح زير است:

بسمه تعالي

جناب آقاي دكتر فريدون عباسي؛

رياست محترم سازمان انرژي اتمي جمهوري اسلامي ايران

ملت سرفراز ايران بار ديگر يكي از فرزندان عزيز خود را تقديم نهضت اسلامي كرد و اين درخت تنومند كه روز به روز ريشه‌اش مستحكم‌تر و شاخه‌هايش گسترده‌تر مي‌شود به خون اين شهيد آبياري شد. چقدر مايه دلگرمي و اميدواريست كه دشمنان اين نهضت، هرگز معناي شهادت را نزد عاشقان امام حسين (ع) درك نكرده‌اند و نخواهند كرد.

سال‌هاست كه دشمنان شناخته شده اين ملت در راه رسيدن ايران به صنعت صلح آميز هسته‌يي سنگ اندازي كرده‌اند و روز به روز نااميدتر شده‌اند. اما در نهايت روشي را پيش گرفتند كه ترديدها را در مورد استقامت در اين مسير تبديل به يقين كرد. ملت ايران مي‌داند كه هيچ حكومتي به اندازه آمريكا و رژيم صهيونيستي در پرونده هسته‌يي ايران فتنه انگيزي نكرده است.

ما به عنوان نمونه كوچكي از توده‌هاي عظيم ملت مسلمان ايران شهادت مهندس مصطفي احمدي روشن را خدمت شما و همه دست اندركاران صنعت هسته‌يي كشور تسليت مي‌گوييم و گواهي مي‌دهيم كه شهادت اين عزيز ذره‌اي تزلزل در دل‌هاي ما براي مبارزه در راه حق و به ويژه در مسيرشكوفايي فناوري هسته‌يي نيفكنده است.

گواهي مي‌دهيم كه با هر دانش و تحصيلات و در هر زمان كه باشد، حاضر به همكاري در جهت پيشرفت كشورمان در فناوري هسته‌يي هستيم و از كيد دشمنان هيچ باكي نداريم.

در پايان از مسوولان پرتلاش نظام جمهوري اسلامي انتظار داريم كه براي شكوفايي فناوري هسته‌يي كشور با استقامت در مسير عزتمندانه گذشته پيش بروند و نگذارند كه خداي نكرده خون شهداي اين راه پايمال شود.

راه‌اندازي كمپين اينترنتي براي همكاري با سازمان انرژي اتمي

فارس نيز گزارش داد: جمعي از دانشجويان دانشگاه‌هاي سراسر كشور با صدور نامه‌اي خطاب به فريدون عباسي كمپين حمايتي دانشجويان ايراني براي همكاري داوطلبانه با سازمان انرژي اتمي را راه‌اندازي كردند.

جمعي از دانشجويان دانشگاه‌هاي كشور با راه‌اندازي يك كمپين اينترنتي در قالب ارسال نامه‌اي به فريدون عباسي رئيس سازمان انرژي اتمي آمادگي خود براي فعاليت و همكاري داوطلبانه با اين سازمان را اعلام داشتند.

متن نامه اين دانشجويان خطاب به رئيس سازمان انرژي اتمي به شرح زير است:

إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَ‌بُّنَا اللَّـهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُ‌وا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ

جناب آقاي فريدون عباسي، شهيد زنده

و رياست محترم سازمان انرژي اتمي جمهوري اسلامي ايران

با سلام و عرض ادب

امروزه كه با همت و پشتيباني مردم عزيز و هدايت و درايت رهبري عزيز، جمهوري اسلامي ايران توانسته از فشارهاي سنگين كشورهاي مدعي آزادي، در قضيه هسته‌اي سرفراز بيرون بيايد مشاهده مي‌كنيم كه اولياي طاغوت و فريب خوردگان آن‌ها در اوج خفت و ذلت و سرافكنده از پيروزي‌ها و پيشرفت‌هاي ايران سربلند، دست به اقداماتي مي‌زنند كه در دنياي امروز تنها از آن‌ها بر مي‌آيد.

آن‌ها در خيال خام و ساده لوحانه‌شان به اين مي‌انديشند كه با گرفتن علي محمدي دانشمند، شهرياري مومن، رضايي نژاد پرتلاش و حالا اين شهيد عزيزمان، شهيد مصطفي احمدي روشن مي‌توانند روند شتابان رشد علم و فناوري را با خللي مواجه كنند.

حال آنكه خداوند منان را شكر و سپاس مي‌گوييم كه دشمنان دين و نظاممان را از جاهل‌ترين و كم خردترين و بي‌منطق‌ترين انسان‌ها قرار داد كه نمي‌دانند دانشجويان و اساتيد كشور شهادت را نقطه كمال انسان و اوج سعادت مي‌دانند و آن را در دعاهاي يوميه خودشان از خدا مي‌خواهند كه "اللهم ارزقنا توفيق الشهاده في سبيلك" و آرزو دارند كه مولايشان را با چهره خونين ملاقات كنند كه ما فرزند عاشوراييم.

اينك كه خدمت در آن سازمان و كمك به پيشرفت علمي در زمينه هسته‌اي كشور را بابي يافتيم به سوي اين آرزويمان مشتاقانه و با تمام وجود اعلام مي‌داريم كه آماده‌ايم با صلاحديد حضرت عالي علاوه بر خدمت و تلاش در سنگر دانشگاه، براي سرافرازي پرچم اسلام هر كاري كه از دستمان بر مي‌آيد،انجام دهيم. از جاروكشي و حفاظت از ساختمان‌ها و سايت‌هاي هسته اي گرفته تا كارهاي علمي و پژوهشي.

باشد كه ما همچون مصطفي لياقت داشته باشيم و ناممان را در زمره شهدا قرار دهند. كور شود هر آنكه عزت ايران اسلامي را برنمي‌تابد.

تا كنون بيش از صدها نفر از دانشجويان ايراني اين نامه را در وبلاگ‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي كشور امضا كرده و همكاري خود را اعلام داشته‌اند.

/2727

جمعه|ا|23|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن