تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815173808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش مديريت تحول استراتژيك پايانه هاي نفتي در خارك بوشهر گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش مديريت تحول استراتژيك پايانه هاي نفتي در خارك بوشهر گشايش يافت
بوشهر- هشتمين همايش مديريت تحول استراتژيك شركت پايانه هاي نفتي كشور روز چهارشنبه با حضور مديران ارشد شركت پايانه هاي نفتي ايران در جزيره خارك گشايش يافت.


مديرعامل شركت پايانه هاي نفتي كشور در آيين گشايش اين همايش سه روزه ، هدف از برگزاري آن را دستيابي به مناسب ترين راه حل براي پياده سازي چشم انداز 20 ساله صنعت نفت و پايانه هاي نفتي ايران اعلام كرد.
موسي سوري افزود: در اين همايش دستاوردها و برنامه ها ارايه و ارزيابي مي شود تا با كمترين خطر و هزينه مسير مقصد را در زمان مناسب طي كنيم و به اهداف 20 ساله نظام برسيم.
وي، سازمان شركت نفت را در سه لايه استراتژيك، وظيفه اي و فني و در سطح عملياتي تقسيم بندي و اضافه كرد: براي تحقق اهداف چشم انداز ابزارهاي مديريتي علمي بكار گرفته شده است.
سوري، الگوي تدوين و تحقق اهداف چشم انداز راهبردي براي ساختن آينده آرماني را نظام ارزيابي متوازن ذكر كرد.
وي گفت: نتيجه 18ماه تحقيق حركت به سمت توسعه تفكر استراتژيك و توسعه اثربخشي و ارتقا جايگاه رقابتي كشور در سطح دنيا كه بر همين اصل مسير و مجموعه پروژه ها با عنوان كنترل مديريت و جلب رضايت مشتريان و خريداران نفتي شكل گرفته اند، است.
سوري، پروژه هاي بهره وري، فرهنگ سازماني و نظام ارزيابي متوازن را به عنوان يك ابزار اثربخش براي پياده سازي راهبردي برشمرد و گفت: براي تحقق اين اهداف طرح جامع پايانه هاي شمال و عسلويه ترسيم و بازنگري شد كه در اين بازنگري نقش مديريت نفت و انرژي كشور مشخص شد.
وي بااشاره به اهميت انجام صحيح ذخيره سازي و صادرات نفت اضافه كرد: در صورت سو مديريت اثر بخش در منطقه عسلويه ، گاز كشور در مدت 24ساعت دچار اختلال و 48ساعت متوقف و به يك بحران عظيم اجتماعي تبديل مي شود.
وي با بيان اينكه ايران اولين كشور در زمينه پيشگيري از تشكيل رسوب است، بيان كرد: پيشگيري از تشكيل رسوب و توپك راني از جمله دستاوردهاي شركت پايانه هاي نفتي ايران در دو سال گذشته است.
سوري يادآور شد: مهمترين دستاورد اين شركت در مدت يادشده تغيير نگرش و باور كاركنان و مديران به مقوله سازمان و انسان است.
وي افزود: در مسير توسعه پايدار براي چشم انداز الگو و مدل مفهومي ترسيم كرديم كه اين مفاهيم تحول عملياتي به عنوان سازمان چشم انداز محور، يادگيرنده، متعالي و سالم دارد.
جزيره خارك با 20 هزار نفر جمعيت بزگترين پايانه صادرات نفت كشور است كه در فاصله 57 كيلومتري شمال غرب بوشهر در آبهاي خليج فارس واقع است. ك/2
7212/539

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن