تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815445059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دعوت از لاريجاني براي سفر به سنگاپور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دعوت از لاريجاني براي سفر به سنگاپور
خبرگزاري فارس: رئيس مجلس سنگاپور از لاريجاني جهت سفر رسمي به اين كشور دعوت كرد كه رئيس مجلس شوراي اسلامي ضمن پذيرش آن ابراز اميدواري كرد اين رويداد در موقع مقتضي صورت گيرد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره اخبار و رسانه‌هاي گروهي مجلس شوراي اسلامي اونگ كنگ يونگ سفير غير مقيم سنگاپور در تهران بعدازظهر امروز چهارشنبه با علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت‌وگو كرد.
در اين ديدار ابتدا لاريجاني، سنگاپور را يكي از كشورهاي مهم و پرتحرك اقتصادي در قاره آسيا توصيف كرد و بر توسعه ارتباطات بين 2 كشور جمهوري اسلامي ايران و سنگاپور در زمينه‌هاي مختلف بويژه در زمينه اقتصاد و تجارت تاكيد كرد.
وي با اشاره به حوادث و تحولات منطقه‌اي طي سال‌هاي اخير گفت: بسياري از اشتباهاتي كه طي سال هاي اخير در منطقه خاورميانه رخ داد ناشي از عدم شناخت كامل از اين منطقه بود و بهتر است كشورهاي منطقه با قطع مداخلات خارجي مسائل خود را با اتكاي به توانمندي‌هاي بومي خويش حل كنند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت‌وگوهاي نزديك كشورهاي منطقه را در حل مسائل و مشكلات موجود بسيار مفيد برشمرد و گفت: جمهوري اسلامي ايران از توسعه همكاري‌هاي منطقه‌اي و قاره‌اي استقبال مي‌كند و آنرا عامل مهمي در رشد و شكوفايي كشورها مي‌داند.
لاريجاني در مورد گسترش همكاري‌ها و مناسبات اقتصادي و تجاري بين ايران و سنگاپور اظهار داشت: مجلس شوراي اسلامي از ايده گسترش همكاري‌ها و روابط تجاري و اقتصادي 2 كشور از جمله بين بخش‌هاي خصوصي حمايت مي‌كند.
وي در اين ارتباط افزايش سطح روابط پارلماني را نيز در تحقق اهداف موردنظر بسيار موثر و كارآمد خواند و از همتاي سنگاپور خود براي سفر به كشورمان دعوت نمود.
در ادامه اين ديدار اونگ كنگ يونگ سفير غير مقيم سنگاپور در تهران نيز با ابراز خرسندي از حضور در ايران بعنوان سفير غير مقيم كشورش پس از اتمام دوره پنجساله دبير كلي «آسه‌آن» گفت:‌اميدوارم در دوران ماموريت خود شاهد گسترش هرچه بيشتر روابط بين 2 كشور در زمينه‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي و فرهنگي باشيم.
وي با اشاره به بحران اخير مالي و اقتصادي در جهان و تاثير آن بر كشور سنگاپور نيز گفت: اقتصاد سنگاپور بواسطه از دست دادن بازارهاي اصلي و عمده خود در جهان خسارت‌هاي قابل توجهي را متحمل گرديده و درصدد است با ايجاد منابع جديد جلوي رشد كاهش اقتصادي خود را بگيرد.
سفير غير مقيم سنگاپور در اين راستا خاطرنشان كرد: بطور حتم جمهوري اسلامي ايران يكي از كشورهايي است كه سنگاپور قصد دارد روابط و همكاري‌هاي تجاري و اقتصادي و صنعتي خود را با آن گسترش بدهد و ايران يكي از منابع جديد تعريف شده سنگاپور براي توسعه سرمايه‌گذاري‌هاي مشترك و تحرك بيشتر اقتصادي است.
وي در ادامه از آمادگي بخش‌هاي مختلف در كشور متبوعش براي سرمايه‌گذاري‌هاي ايران خبر داد و بر افزايش هرچه بيشتر همكاري‌هاي 2 كشور در اين خصوص تاكيد كرد.
اونگ كنگ يونگ در پايان پيام رئيس مجلس سنگاپور براي لاريجاني جهت سفر رسمي به اين كشور را ابلاغ نمود كه رئيس مجلس شوراي اسلامي ضمن پذيرش آن ابراز اميدواري كرد اين رويداد در موقع مقتضي صورت گيرد.
انتهاي پيام/

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن