تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820976628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شانزدهمين آزمون وكلا و كارشناسان رسمي دادگستري فردا برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: شانزدهمين آزمون وكلا و كارشناسان رسمي دادگستري فردا برگزار مي شود
شانزدهمين آزمون وكلا و كارشناسان رسمي دادگستري فردا (جمعه دوم اسفند) با حضور 50 هزار داوطلب برگزار مي شود.
محمدعلي حجازي رئيس مركز امور مشاوران حقوق وكلا و كارشناسان قوه قضاييه در گفت وگو با فارس گفت : شانزدهمين آزمون وكلا و كارشناسان رسمي دادگستري در 11 رشته برگزار مي شود; كه اين رشته ها از رشته هاي مهم و مورد نياز دستگاه قضايي مردم و سازمان هاي دولتي است .
حجازي اظهار داشت : قوه قضاييه با برگزاري اين آزمون كارشناساني را در رشته هايي همچون حسابداري و حسابرسي امور بانكي كشاورزي و منابع طبيعي امور ثبتي تشخيص خط امضا و اثر انگشت و تجهيزات پزشكي پذيرش مي كند.
وي افزود : براي نخستين بار 50 هزار نفر با شركت گسترده خود داوطلب اين آزمون شدند كه 20 هزار نفر از آنها در صورت كسب حد نصاب نمره علمي لازم پذيرش خواهند شد.
حجازي افزود : توزيع كارت ورود به جلسه آزمون امروز پنج شنبه نيز ادامه دارد.
وي به داوطلبان توصيه كرد : داوطلبان به نكاتي كه در هنگام دريافت كارت اعلام مي شود دقت كنند; تا در روز برگزاري آزمون با مشكل مواجه نشوند.
رئيس مركز امور مشاوران حقوق وكلا و كارشناسان قوه قضاييه يادآور شد : داوطلباني كه نتوانستند در آزمون اين دوره وكلا و كارشناسان رسمي شركت كنند مي توانند در آزموني كه اوايل سال آينده برگزار خواهد شد شركت كنند.
وي گفت : اطلاعات لازم در خصوص برگزاري آزمون مجدد وكلا و كارشناسان رسمي دادگستري از طريق روزنامه هاي كثير الانتشار اعلام خواهد شد.

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن