تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816807729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موتلفه:گفتمان اصلاح‌طلباننه به احمدي‌نژاد است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: موتلفه:گفتمان اصلاح‌طلبان"نه به احمدي‌نژاد" است
محمدنبي حبيبي با اشاره به اقبال مردم به اصولگرايان در انتخابات اخير گفت: خدمت به مردم در دوران دولت نهم و مجلس هشتم يك مفهوم جديد پيدا كرده است.

به گزارش روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي، محمدنبي حبيبي كه در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي‌گفت، افزود: مجلس مطابق اصل 52 و 55 قانون اساسي وظايف كليدي در جهت رسيدگي و تصويب بودجه دارد و اگر به اين وظايف به درستي عمل نكند بودجه شفافي نخواهيم داشت.

دبيركل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به رسيدگي به بودجه سال 88 در مجلس شوراي اسلامي گفت: بودجه سال 88 بايد يك گام به جلو براي شفاف‌سازي باشد.

وي ادامه داد: بي‌ترديد پايه ارقام و اعداد بودجه هر سال بايد متكي به ارقام و اعداد عملكردي باشد كه در تفريغ سال قبل انعكاس دارد.

حبيبي خطاب به شوراي نگهبان نيز گفت: بودجه هر سال بايد در چارچوب فصل چهارم قانون اساسي آن‌جا كه خطوط اقتصادي و امور مالي در نظام جمهوري اسلامي ترسيم شده باشد.

وي اضافه كرد: تفريغ هر سال نشان مي‌دهد اصول 52 و 53 و نيز 44 و 45 قانون اساسي در بودجه‌بندي و بودجه‌ريزي نقض مي‌شود يا نه؟ اما چون تصويب و بررسي نمايندگان و اعضاي شوراي نگهبان غالباً ناظر به اعداد و ارقام بودجه و به ويژه جداول كلان نيست از نقض اصول يادشده در مواردي غفلت مي‌شود.

دبيركل حزب موتلفه اسلامي هم‌چنين با اشاره به جايگاه نفت و گاز در بودجه سال آينده به بند 7 ماده واحده بودجه سال 88 اشاره و تصريح كرد: در حزب پيشنهادهاي مشخصي را براي شفاف‌سازي درآمدهاي نفتي و گازي و تعريف دقيق مرز منافع دولت و شركت ملي نفت ارائه داده‌اند كه ان‌شاءالله در كميسيون تلفيق به آن عنايت شود تا مشكل تفريغ نفت در سال 88 به كلي برطرف شود.
وي تاكيد كرد: ما اين رويكرد را يك گام مهم در شفاف‌سازي درآمدهاي نفتي و پاسخ به ابهامات ذخاير ارزي در صندوق خاص آن مي‌دانيم.

دبيركل حزب موتلفه اسلامي در بخش ديگري از سخنانش درباره آخرين تحولات مربوط به انتخابات آينده، گفت: جبهه دوم خرداد با سه گفتمان وارد عرصه رقابت انتخابات رياست‌جمهوري شده‌؛ ولي خطوط متمايز گفتمان‌هاي خود را براي مردم تشريح نكرده و هر سه اين گفتمان بر اساس «نه» به احمدي‌نژاد شكل گرفته است.

وي ادامه داد: مردم انتظار دارند اين نفي يك اثبات هم به دنبال داشته باشد و آن اينكه اگر كلاً اين اثبات بازگشت به دوران به اصطلاح اصلاحات باشد پاسخ مردم آن خواهد بود كه از آن دوره عبور كرده‌اند، اگر ناظر به يك حرف نو و انديشه تازه باشد طبيعي است كه بايد ديد حرف نو آقايان چيست؟

وي اضافه كرد: اين كمترين مطالبه و انتظار از گفتمان‌ها يا خرده گفتمان‌هاي موجود در جبهه دوم خرداد است.

حبيبي با اشاره به گفتمان اصولگرايان، گفت: گفتمان اصولگرايي ناظر به پيشرفت و بسط عدالت و خدمت به مردم است و مردم هر روز يك خبر نو از پيشرفت‌هاي كشور دريافت مي‌كنند.

وي تصريح كرد: خدمت به مردم در دوران دولت نهم و مجلس هشتم يك مفهوم جديد پيدا كرده است و مسئولان هر روز در انديشه خدمت بيشتر به مردم هستند.

وي ادامه داد: اصولگرايان طي چند سال گذشته كه مورد اقبال مردم قرار گرفته‌اند مرتب به بازخواني و باز توليد اصولگرايي پرداخته‌اند و با نظريه‌پردازي‌هاي جديد در اين مورد افق‌هاي جديدي از پيشرفت و خدمت را نشان داده‌اند.

وي افزود: فكر مي‌كنم گفتمان مسلط در انتخابات آينده همين اصولگرايي باشد، اگر اصولگرايان برنامه آينده خود را براي مردم خوب تبيين كنند، بعيد است مردم به گفتمان‌هاي ديگر اعتنا كنند.

حبيبي در ادامه در اين باره كه دولت جديد آمريكا مرتب از فضاي جديد براي گفتگو با ايران سخن مي‌گويد اظهاركرد: دولت آمريكا بايد اولويت‌هاي تغيير رفتار خود را بازگو كند تا معلوم شود آيا در اين مورد فضاي جديدي به وجود آمده است يا خير.

وي افزود: اوباما مي‌گويد ملت ايران مشت خود را باز كند تا ما آن را به گرمي بفشاريم. كدام تغيير در عمل آمريكايي‌ها اتفاق افتاده كه از ما انتظار تغيير دارند.

حبيبي ادامه داد: صحنه‌هاي عمليات سرب داغ از سوي رژيم صهيونيستي در جنگ 22 روزه در مرئا و منظر جهانيان موجي از نفرت از جنگ و ترويج خشونت را پديد آورد و جامعه جهاني يك‌صدا عليه عمليات سرب داغ قيام كرد. آمريكا از ايران مي‌خواهد دست از حمايت مظلومان فلسطيني در غزه بردارد، اين يك خواسته نامشروع براي دفاع از تروريسم دولتي اسرائيل غاصب است.

حبيبي تصريح كرد: ما مي‌گوييم چرا شما از تروريسم حمايت مي‌كنيد. آن‌ها در حالي ما را به حمايت از تروريسم متهم مي‌كنند كه خودشان عامل اصلي آن هستند. بنابراين با طرح اين گفت‌وگوها با ادبيات متفاوت راهي به سوي مذاكره و صلح گشوده نمي‌شود.
حبيبي تاكيد كرد: آمريكا و رژيم صهيونيستي صلح جهاني را تهديد مي‌كنند. آنها مي‌خواهند با باز كردن مشت‌ ملت‌ها عليه سياست‌هاي تجاوزكارانه و ظالمانه با سرب داغ به مشت‌هاي باز شده پاسخ بدهند.

دبيركل حزب موتلفه اسلامي در ادامه در مورد حضور ميليوني در كربلا به مناسبت اربعين حسيني(ع) نيز گفت: حضور مردمي در حرم و حضرت امام حسين(ع) اين واقعيت را نشان مي‌دهد كه شور حسيني(ع) همواره الهام‌بخش مقاومت در برابر ظالمان بوده است.
حبيبي در پايان درباره انتخابات اخير رژيم صهيونيستي نيز اظهاركرد: نتيجه اين انتخابات و تركيب احزابي كه در آن راي آورده‌اند باعث تزلزل سياسي اين رژيم در آينده خواهد شد.

نظرات كاربران:

پنجشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن