تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816926597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرانى كه ليدرها را كنترل نكنند جريمه مى شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: مديرانى كه ليدرها را كنترل نكنند جريمه مى شوند
رئيس كميته انضباطى فدراسيون فوتبال گفت: مديران باشگاه ها بايد ليدرهاى خود را كنترل كنند و در غير اينصورت، توبيخ و جريمه خواهند شد. مجتبى شريفى ديروز در نشستى خبرى پاسخگوى اصحاب رسانه بود:
بازيكنان پرسپوليس و استقلال را تهديد نكردم
پيش از داربى ۶۶ با بازيكنان جلسه هم انديشى داشتيم و جلسه تهديد و برخورد فيزيكى در كار نبود. به دنبال راهى بوديم تا ضمن افزايش جذابيت تكنيكى و تاكتيكى مسابقه، تنش و حاشيه به سكوها منتقل نشود. در گذشته با بروز درگيرى بين دو بازيكن، ساير نفرات نيز وارد قائله مى شدند و حساسيت ها به سكوها كشيده مى شد. به دنبال اين بوديم كه با منشأ تحريك به جاى هوادار تحريك شده برخورد كنيم. اين منشا در اولويت اول بازيكنان و گاهى اوقات كادر فنى هستند كه يا به تصميم داور معترض مى شدند يا با برخورد نامناسب با بازيكن حريف منشأ خشونت مى شدند. اعمال فشار به بازيكنان پرسپوليس و استقلال را رد مى كنم و مى توانيد از خود بازيكنان در اين مورد سؤال كنيد. با همه آنها دوست هستم؛ اما گاهى اوقات رفيق يك رفيق ديگر را محروم مى كند. پيش از مسابقه به بازيكنان دو تيم گفتم در صورت تحريك هواداران يا برخورد زننده، تا آخر فصل محروم مى شوند كه بازيكنان هر دو تيم در اين موارد بسيار بزرگوارانه برخورد كردند. لازمه عدالت و انصاف برخورد مستقيم با منشأ تحريك است نه هوادار تحريك شده.
ليدرها بايد تحت نظر مدير عامل باشگاه باشند
مديران بايد ليدرهاى باشگاه را كنترل كنند. اگر مديران نتوانند سكوها را تحت كنترل در آوردند توبيخ و جريمه خواهند شد و روابط فوتباليشان را محدود مى كنيم. آنها حلقه واسط هستند و بايد به اين توجه لازم را داشته باشند. قرار است ليدرهاى باشگاه استقلال و پرسپوليس تعويض شوند. امروز برخى ليدرهاى جديد پرسپوليس توسط تهرانى به فدراسيون آمده بودند. در باشگاه استقلال نيز اين كار صورت خواهد گرفت.
زارع بايد جريمه مى شد
اين كه مى گويند كميته انضباطى در امور داوران دخالت مى كند صحت ندارد. مازيار زارع به خاطر آنكه لباسش را از تن بيرون آورد طبق ماده ۳۵ آئين نامه انضباطى بايد جريمه مى شد. برخى مسائل در آئين نامه هاى انضباطى معروف به عرف است. لباس در آوردن نيز در جامعه ما خلاف عرف و يك رفتار غير ورزشى محسوب مى شود. او هيچ تماشاگرى را تحريك نكرد؛ اما به دليل حركت غير ورزشى ۵۰۰ هزار تومان جريمه شد.
نمى توانستيم با برهانى برخورد كنيم
در برخوردى كه در داربى ۶۶ بين عليرضا حقيقى و آرش برهانى رخ داد، برهانى پيراهن حقيقى را كشيد و اين امر خطا بود و طبق آئين نامه نمى توانستيم در اين نوع خطاها ورود كنيم؛ اما عليرضا حقيقى با آرنج به سينه برهانى زد كه اين يك برخورد زننده بود. من با زارع و حقيقى مفصل صحبت كردم و آنها بابت اين حركات خود عذر خواهى كردند. قرار است اين عذر خواهى در رسانه ها نيز منعكس شود.
احضار بازيكن لزومى ندارد
در اكثر مواقع كميته انضباطى مى تواند بدون احضار بازيكن براى او راى صادر كند، مثلا در رفتارى كه شهاب گردان مرتكب شد نيازى به احضارش نبود. از اين پس نيز در بازى هاى مهم بلافاصله بعد از مسابقه راى صادر مى كنيم تا فاصله اى بين تحقق خطا و اعمال محروميت نباشد.
تيم بانوان استقلال منحل شد
در مورد فوتبال بانوان استقلال و نوجوانان اين باشگاه صلاحيت رسيدگى نداشتيم و بايد كميته انضباطى هيات فوتبال استان به آن رسيدگى مى كرد. هر چند كه كميته انضباطى باشگاه استقلال تيم بانوان استقلال را منحل و بازيكنان و مربيان تيمش را اخراج كرد. حتى بازيكنان و مربيان اين تيم به كميته انضباطى پناه آوردند. خانم فريده شجاعى نايب رئيس بانوان فدراسيون گفت بهتر است به اين مطلب پرداخته نشود زيرا در حقوق بين الملل پرداختن به اين موضوع صحيح نبود با اين حال اگر نيازى مى بينيد تيم را مجددا تشكيل دهند تا از سوى كميته انضباطى هيات فوتبال استان منحل شود.
از جريمه ها سودى به كميته انضباطى نمى رسد
جريمه هايى كه از سوى بازيكنان تيم ها در مسابقات غير ليگ برتر پرداخت مى شود عوايدش به كميته مسابقات و فدراسيون پرداخت مى شود. آنهايى كه مربوط به ليگ برتر هستند به فدراسيون اختصاص مى يابد و كميته انضباطى سودى از اين جريمه ها ندارد و حتى يك ريال بودجه هم در اختيار ندارد.
ابلاغ آئين نامه جديد انضباطى
شنبه آينده از سوى رئيس فدراسيون آئين نامه جديد انضباطى به ما ابلاغ خواهد شد كه با آئين نامه كنونى تفاوت هاى بسيارى خواهد داشت. در حال حاضر بر اساس ماده۳۲ آئين نامه به دليل آنكه تماشاگران پرسپوليس اشعه ليزر به صورت دروازه بان ابومسلم مى انداختند ۳ ميليون تومان باشگاه پرسپوليس را جريمه كرديم و در صورت تكرار اين اتفاق جريمه بيشتر خواهد شد. مديران باشگاه بايد به فكر باشند و افرادى كه چنين كارى انجام مى دهند شناسايى و اخراج شوند.

پنجشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن