تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816674132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزشي آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه ورزشي آذربايجان شرقي
اخبار كوتاه ورزشي آذربايجان شرقي
تبريز – خبرگزاري مهر: اخبار كوتاه ورزشي آذربايجان شرقي شامل رويدادهايي از واليبال، نشست تخصصي هيئت تكواندو و اردوي تيم كشتي فرنگي نوجوانان است.

به گزارش خبرگزاري مهر،‌ هانيه محتشمي و سودا امين برنجي واليباليست هاي تبريزي به اردوي هاي تيم ملي واليبال نوجوانان و جوانان بانوان دعوت شدند.

از سوي كارد فني تيمهاي ملي واليبال بانوان نوجوانان و جوانان كشور هانيه محتشمي و سودا امين برنجي به ترتيب به اردوي تيم ملي نوجوانان و جوانان از 28 دي تا شش بهمن ماه در تهران دعوت شدند.

مسابقات قهرماني جوانان بانوان آسيا مرداد ماه سال 91 برگزار خواهد شد و رقابتهاي نوجوانان از سوي كنفدراسيون واليبال آسيا اعلام نشده است.

اسبقيان: طرح استعداديابي تكواندو آذربايجان شرقي به زودي نهايي ميشود

مدير كل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي در نشست تخصصي هيئت تكواندو استان گفت: طرح استعداديابي تكواندو استان به زودي نهايي مي شود.

سيد محمد شروين اسبقيان در اين نشست افزود: براي دست يافتن به اهداف برنامه هاي تدوين شده و اجراي دقيق سند راهبردي پنج ساله ورزش استان در تمامي بخشها نياز است نقشه راه استعداديابي در ورزش استان تدوين شود و ورزش تكواندو كه قطب اين رشته در آذربايجان شرقي است نياز به اين سند دارد.

وي در ادامه بيان داشت: استعداديابي موضوعي است كه در دنياي ورزش اهميت ويژه اي دارد و شناسايي عوامل موفقيت راه را براي رسيدن به قله افتخار هموار مي كند و اين كه مشخص شود چه ويژگي هايي ورزشكاران معمولي را از ورزشكاران نخبه متمايز مي سازد كاري بس دشوار است كه موضوع پرداختن به استعداديابي را دشوارتر ساخته است.

اسبقيان افزود: پيشرفت از سطوح ابتدايي به سطوح نخبگي در ورزش فرآيندي بسيار پيچيده است و اين فرآيند نيازمند شناسايي و انتخاب افراد با استعدادي است كه شرايط لازم جسماني، مهارتي و رفتاري براي موفقيت در يك رشته ورزشي خاص را داشته باشند و فرآيند كشف ورزشكاران با استعداديابي شركت در يك برنامه تمريني سازماندهي شده، يكي از مهمترين موضوعاتي است كه امروزه در ورزش مطرح است.

وي استعداديابي در ورزش را به عنوان يك هنر كشف افراد بااستعداد و انتخاب آنها در سنين پايين، سپس هدايت، كنترل و ارزيابي آنها در صعود به بالاترين سطح از مهارت در ورزش دانست.

اسبقيان افزود: تكواندو آذربايجان شرقي با وجود قهرماناني نامي همچون يوسف كرمي و فرزاد عبدالهي كه مدال طلاي جهان را در كارنامه درخشان خود دارند به قطبي براي اين رشته در كشور تبديل شده و ميزباني رقابتهاي آسيايي و قهرماني كشور در تبريز و ميانه گواه اين مدعاست.

اسبقيان با تاكيد دوباره به ورزش شهرستانها و توجه به شهرستانها افزود: استعدادهاي بالقوه اي در تكواندو استان و خصوصا شهرستان ميانه وجود دارد و نياز است تكواندو در تمامي شهرستانها به رشته اي بالفعل و بالقوه تبديل شود.

مدير كل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي تصريح كرد: ارتقاء مقام نهمي هيئت تكواندو استان به مقام سومي در سال 89، نائب قهرماني بانوان بعد از چهار سال در كشور، كسب سهميه المپيك 2012 لندن توسط يوسف كرمي، پايان اقتدار 40 ساله تكواندو كره با دو مدال طلاي يوسف كرمي و فرزاد عبدالهي، ارتقاء از چهار مدال طلا به 9 مدال طلا كشوري از سال 89 تا 90 و فعال بودن 16 هيئت و ارتقاء آن به 20 شهرستان از مهمترين اتفاقات تكواندو آذربايجان شرقي است.

كشتي گير تبريزي در مرحله اول اردوي تيم كشتي فرنگي نوجوانان

اميررضا موتاب كشتي گير تبريزي به مرحله اول اردوي تيم كشتي فرنگي نوجوانان به منظور شركت در رقابت‌هاي آسيايي و جهاني از روز 24 دي ماه دعوت شد.

اين كشتي گير تبريزي در وزن 85 كيلوگرم به همراه مهدي ابراهيم‌زاده (مازندران)، افشين پناهي (تهران)، علي فتاحي منش (قم) و علي كنعاني (اردبيل) به اين اردو دعوت شده اند.

تيم كشتي فرنگي نوجوانان كشورمان سال آينده به ترتيب در رقابت‌هاي آسيايي قرقيزستان و جهاني آذربايجان شركت مي‌كند.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 350]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن