تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819756816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سكه شدن بازار سكه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سكه شدن بازار سكه
امروز پا به پاي افزايش قيمت جهاني طلا قيمت سكه در بازار داخل رشد يافت به طوري كه ركوردهاي تاريخي ديگري در اين بازار توسط سكه ها زده شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران روند قيمتي در بازار سكه از آغاز هفته افزايشي بود به طوري كه سكه بهار آزادي در طرح امامي از بهاي 617 هزار تومان آغاز هفته بعد از زدن دو ركورد امروز به ركورد جديد 680 هزار تومان در بازار دست يافت يعني در ظرف 5 روز ارزش اين سكه 63 هزار تومان افزايش يافته است.

بنابراين گزارش؛ سكه طرح قديم كه در بازار امروز با ركورد 690 هزار تومان در آستانه 700 هزار تومان قرار گرفت با بهاي 630 هزار تومان روز شنبه را آغاز كرده بود و در اين مدت توانسته بود 60 هزار تومان به بهاي فروشش بيفزايد.

اين گزارش حاكي است؛ قيمت نيم سكه در معاملات امروز بازار به نرخ بي سابقه 340 هزار تومان رسيد كه نسبت به بهاي 300 هزار توماني روز شنبه 40 هزار تومان افزايش داشت.

گفتني است؛ ربع سكه هم در معاملات امروز 176 هزار تومان به فروش رسيد كه نسبت به روز قبل 6 هزار تومان افزايش داشت و با اين ركورد تاريخي نسبت به بهاي 152 هزار توماني روز شنبه 24 هزار تومان رشد يافته است.

سكه 1 گرمي هم با نرخ بي سابقه 88 هزار تومان در بازار سكه به فروش رسيد كه با اين بها در آستانه 90 هزار تومان قرار گرفت./ق2

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن