تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816268788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد شديد يالثارات از احمدي نژاد !


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: انتقاد شديد يالثارات از احمدي نژاد !
وقتي دانشگاه هاي مملكت نتوانسته اند براي تدريس دروس اسلامي، افرادي كه واجد حداقل صلاحيت ها باشند را جذب كنند آنگاه وزير كشور براي اجراي طرح امنيت اجتماعي افرادي" عامل، متخلق، حقيقتا پاك و ..." را از كجا پيدا كند؟
هفته نامه يالثارت ارگان انصار حزب الله و از حاميان جدي دولت، در شماره اخير خود با حمايت ازطرح امنيت اجتماعي، از رئيس جمهور بابت نامه خود به وزير كشور انتقاد كرد.

به گزارش گروه خبر «شفاف» يا لثارات هم در يادداشت هفته خود به قلم محمد صادق كوشكي و هم در گزارشي كه با برخي از نمايندگان مجلس گفت و گو كرده در مخالفت با دستور رئيس جمهور به وزارت كشور، از طرح امنيت اجتماعي حمايت كرده است.

محمد صادق كوشكي كه براي انصار حزب الله نامي آشناست، در ياد داشتي با عنوان«تعليق به محال» صريحا احمدي نِژد را مورد انتقاد قرار داده است و اطرافيان وي را فاقد صلاحيت لازم براي پيشبرد طرح امنيت اجتماعي دانسته است.

وي با بيان بخش هايي از دستورات پنج گانه رئيس جمهور به وزير كشور در خصوص طرح امنيت اجتماعي، نوشته است، شرايطي كه رئيس جمهور برشمرده اند بسيار آرماني و خوب است اما موكول كردن اجراي طرح امنيت اجتماعي به پيدا كردن و به كار گماردن افرادي با صفات مورد نظر رئيس جمهور در بهترين حالت تعليق به محال تلقي مي شود!( مثل اينكه فردي اجراي كاري را به رسيدن هفت شنبه موكول كند!)

كوشكي در ادامه پرسيده است: خداوكيلي افراد منتخب رئيس جمهوري براي استانداري ها، كابينه و حوزه مشاوران ايشان واجد صفات فوق الذكر هستند؟ راستي ايشان براي انتخاب اطرافيانشان نهايت دقت را به كار بستند؟ اگر اين گونه بوده است پس تعويض هاي پي در پي همكاران ايشان چه معنايي داشته است؟

گفتني است احمدي نژاد در بيان ويژگي هاي افرادي كه براي صيانت از حريم عمومي به كار گمارده مي شوند در نامه خود به محصولي نوشته بود:" بايستي خود عامل و متخلق و حقيقتا پاك و دوستدار خلق خدا بوده و به مردم اعتماد داشته باشند. بايد در انتخاب افرادي كه مي خواهند ديگران را به اخلاق والا توصيه كنند، نهايت دقت به عمل آيد و پس از آموزش ها و تعليمات درست بر مبناي انديشه حقيقي اسلام به كار گيري شوند."

اين استاد دانشگاه در ادامه پرسيده است: آيا همين ماموران و مسئولاني كه روزانه با هزاران ارباب رجوع سر و كار دارند"متخلق و عامل و حقيقتا پاك و دوستدار خلق خدا هستند"؟ اگر هستند پس فساد اداري و مافيا چيست و چه معني مي دهد؟ آيا رئيس جمهور براي اداره بانك ها، وزارت نفت، شركت هاي دولتي...افرادي يافته اند كه بر مبناي انديشه حقيقي اسلامي به كار گيري شوند؟ اگر پاسخ مثبت نيست( كه نيست) پس چرا چنين توقعي را از مجريان طرح امنيت اجتماعي دارند؟

وي همچنين افزوده است: وقتي دانشگاه هاي مملكت نتوانسته اند براي تدريس دروس اسلامي، افرادي كه واجد حداقل صلاحيت ها باشند را جذب كنند آنگاه وزير كشور براي اجراي طرح امنيت اجتماعي افرادي" عامل، متخلق، حقيقتا پاك و ..." را از كجا پيدا كند؟ ( شايد منظور رئيس جمهور چهره هايي نظير دكتر مشايي، دكتر رحيمي، دكتر شمقدري، دكتر جوان فكر، دكتر زريبافان، فاطمه رجبي، دكتر محصولي و مهرداد جان خودمان باشد! اما با كمال تاسف اين عزيزان آنقدر سرگرم خدمت رساني و مهرورزي هستند كه ديگر امكان استفاده از آنان در اجراي طرح امنيت اجتماعي وجود ندارد!)

نويسنده يا لثارات در قسمت پاياني به ارتباط اين دستور با انتخابات اشاره كرده و نوشته است: آقاي احمدي نژاد مي توان حدس زد كه متن فرمان 5 ماده اي به قلم كداميك از مشاوران شما نوشته شده است! به نظر شما اين فرمان در آستانه انتخابات چه معنا و مفهومي دارد! آيا در جلب قلوب مومنين موثر خواهد افتاد؟ آيا حاميان شما در انتخابات 84 را به آينده دلگرم خواهد كرد؟ برادر عزير بهتر نيست در مواردي از اين دست به جاي پذيرش نظر دستياران و مشاوراني كه حال و روزشان براي همه مشهود است كار را به كاردان بسپاريد و اگر تمايلي به دخالت مثبت نداريد از مشاركت منفي پرهيز كنيد؟

پنجشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن