تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820415187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موسسه مالي اعتباري شهر زمينه ساز اقتدار اقتصادي شهرداري تبريز خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: موسسه مالي اعتباري شهر زمينه ساز اقتدار اقتصادي شهرداري تبريز خواهد شد
خبرگزاري آريا- رئيس شوراي اسلامي شهر تبريز راه اندازي و آغاز بكار مؤسسه مالي اعتباري شهر را زمينه ساز دستيابي شهرداري به اقتدار اقتصادي دانست.

به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز ، مهندس نور محمدزاده در مراسم آغاز به كار اين مؤسسه با اعلام اين مطلب خاطر نشان كرد: افتتاح مؤسسه مالي اعتباري شهر بعنوان بانك ويژه شهرداري تبريز خواهد توانست ضمن ايجاد يك پشتوانه قوي مالي براي شهرداري و تجميع منابع مالي مورد نياز اين مجموعه در بانك مستقل به استقرار اقتدار مالي و اقتصادي شهرداري نيز كمك كند.

وي افزود : در حال حاضر شهرداري با تثبيت اقتدار فرهنگي خود در شهر تبريز در آستانه رسيدن به اقتدار مالي نيز است و اين امر با راه اندازي بانك شهرداريها به زودي محقق خواهد شد.

رئيس شوراي اسلامي شهر تبريز در بخش ديگري از سخنان خود از شهردار تبريز خواست با افتتاح حساب بانكي براي تك تك شهروندان در اين مؤسسه ضمن ارج نهادن به آنان ، زمينه مشاركت و جلب اعتماد مردم به اين مؤسسه را فراهم كند.

مهندس نور محمدزاده در پايان ابراز اميدواري كرد در سايه فعاليت موفق اين مؤسسه امكان توسعه و عمران جهشي تبريز در آينده نزديك فراهم شود . ايازي/خبرنگار آريا در آذربايجان شرقي

قائم مقام مؤسسه مالي و اعتباري شهر خبر داد: تبديل اين مؤسسه به بانك تا خردادماه سال آينده

خبرگزاري آريا:قائم مقام مؤسسه مالي واعتباري شهر گفت:اين مؤسسه تا خردادماه سال آينده به بانك تبديل مي‌شود

به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز ، ضيائيان در مراسم افتتاح نخستين شعبه موسسه مالي واعتباري شهر در تبريز افزود: تلاش مي‌كنيم با افزايش اعتبارات اين موسسه به اين امرمهم دست يابيم. وي گفت:اين موسسه اغلب امور بانكي را انجام مي دهد و در تلاش است تا خدمات نوين بانكي را به مشتريان خود در آينده نزديك ارايه دهد.

ضيائيان افزود: شهرهاي تبريز،اصفهان ، شيراز، كرج، قزوين هركدام 7درصد و شهر مشهد نيز 8درصد دراين موسسه سهام دار هستند. قائم مقام مؤسسه مالي واعتباري شهر همچنين تاكيد كرد: سود ناشي از سپرده هاي شهرداري تبريز ،پيمانكاران اين شهر و مردم تبريز درخود اين شهر هزينه خواهد شد و ريالي از اين شهر خارج نمي‌شود .

ايازي/خبرنگار آريا در آذربايجان شرقي

http://aryanews.com/default.aspx?cod=1020092110002638

پنجشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن