تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806585426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش قيمت ها تا شب عيد ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: كاهش قيمت ها تا شب عيد ادامه دارد
طي روزهاي گذشته برخي از فروشگاهها در اقدامي قيمت كليه مواد غذايي را تا 10در صد كاهش داده اند اين در حالي است كه قيمت ها مطابق با قيمت هاي جهاني بايد تا 20 در صد كاهش يابد.


هر ساله با فرا رسيدن روزهاي پاياني هر سال شاهد افزايش قيمت ها هستيم ، اما امسال اتفاق ديگري رخ داده است چرا كه به دليل بروز بحران اقتصادي شاهد كاهش قيمت ها در جهان هستيم در اين راستا كاهش انواع مواد غذايي ومصرفي مردم نظير حبوبات ،قند وشكر ،روغن نباتي و لوازم خانگي اين روزها بارها از زبان مقامات بازرگاني شنيده مي شود به طوري كه وزير بازرگاني ومعاونانش هر باردر مصاحبه هاي مختلف خبر ازكاهش قيمت اين محصولات مي دهند.

چراكه قيمت اين محصولات كه برخي از آنها وارداتي هستند در سراسر دنيا كاهش يافته است و حالا بايد شاهد روند نزولي قيمت ها در داخل باشيم.

كاهش 25 درصدي مواد غذايي

"قاسمعلي حسني"- رييس اتحاديه بنكداران مواد غذايي- در گفت وگو با برنا با اشاره به كاهش قيمت انواع محصولات همچون حبوبات قند وشكر وروغن نباتي اعلام كرد : قيمت قند و شكر در بازارهاي جهاني روند نزولي داشته است به طوري كه هم اكنون با كاهش 25 درصدي قيمت اين محصول در جهان مواجه ايم.

وي با اشاره به اينكه قيمت هر كيلو شكر از 520 تومان به 410 تومان رسيده است اظهارداشت: با كاهش قيمت هاي جهاني نيز توليد كنندگان قند وشكر مجبور به كاهش قيمت ها در مقايسه با قيمت هاي جهاني شده اند.

وي همچنين به كاهش 25 درصدي قيمت انواع حبوبات وروغن نباتي اشاره كرد .

همچنين "حسين مهاجران "-رييس اتحاديه فروشندگان ميوه-نيز در گفت و گو با برنا اعلام كرد كرد :به دليل وفور ميوه در داخل بازار ميوه شب عيد تنظيم شده واز محصولات داخلي بدين منظور استفاده خواهد شد.

به گفته وي ، قيمت انواع ميوه با كاهش 50درصدي مواجه شده است.

طرح نظارتي ويژه شب عيد

"كيومرث جليليان"- رييس سازمان حمايت از مصرف كنندگان -نيز در گفت وگو با برنا اعلام كرد: قيمت انواع محصولات همچون مواد غذايي ولوازم خانگي كاهش يافته است

وي سياست وزارتخانه خود را در روزههاي پاياني سال اينگونه اعلام كرد:به دليل حساسيت روزهاي پاياني سال نظارت ويژه اي از سوي سازمان حمايت از مصرف كنندگان وتوليدكنندگان بر بازار اعمال خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه از اواسط بهمن ماه سال جاري طرح نظارتي وزارت بازرگاني به استانها ابلاغ خواهد شد اظهار داشت : بر اساس اين طرح سازمانهاي بازرگاني استانها با همكاري واحد بازرسي ونظارت اصناف اقدام به اجراي طرح نظارتي ويژه شب عيد خواهند كرد.

جليليان با بيان اينكه تنظيم بازار امسال با گستردگي بسياري همراه خواهد بود تصريح كرد : قرار است بازار شب عيد با دو روش نظارتي و افزايش عرضه تنظيم شود.

معاون وزير بازرگاني با اشاره به تناسب عرضه وتقاضا در بازار شب عيد با برگزاري نمايشگاه بهار ه گفت: امسال مجموعه بازرگاني سعي دارد با استفاده از توان اصناف نمايشگاه بهاره را فعال تر از سال گذشته برگزار كند .

جليليان خاطرنشان كرد :با اتخاذ اين تدابير به طور حتم شاهد تنظيم بازار شب عيد خواهيم بود.

وي با پافشاري بر كاهش قيمت ها گفت:باتوجه به نزديك شدن به ايام پاياني سال، بر روي كاهش قيمت كالاها در اين ايام متمركز شده ايم.

معاون وزير بازرگاني درباره برخورد با تخلفات شركتهاي پخش كالا در كشور گفت: سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان از ابتداي امسال سعي كرده است كه حوزه هاي نظارتي را به سه بخش شركتهاي واردكننده، شركتهاي توزيع كننده و شركتهاي پخش كالا تقسيم كند و براي ساماندهي هر بخش برنامه هاي ويژه اي داشته باشد.

وي تصريح كرد: در بحث شركتهاي واردكننده و توليدكننده از ابتداي سال سعي شده است كه از افزايش غيرمنطقي كالاهايي مربوط به آنها جلوگيري شود، حال كه در حال نزديك شدن به ايام پاياني سال هستيم بر روي كاهش قيمتها متمركز شده ايم كه اين امر نيز به خوبي جواب داده است

كاهش قيمت ها از هفته جاري

در اين ميان وطي روزهاي گذشته برخي از فروشگاهها در اقدامي قيمت كليه مواد غذايي را تا 10در صد كاهش داده اند اين در حالي است كه قيمت ها مطابق با قيمت هاي جهاني بايد تا 20 در صد كاهش يابد.

"قاسم نوده فراهاني "-رييس شوراي اصناف-نيز از كاهش قيمت ها در هفته جاري در ميان واحد هاي صنفي خبرداد و گفت :كاهش قيمتها به زودي اعمال خواهد شد.

گفتني است: تمام تدابير انديشيده شده حاكي از روند نزولي قيمت ها در بازار شب عيد امسال است.

پنجشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن