تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821220213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سارقان احشام به آخر خط رسيدند بيش از 200 سرقت در كارنامه سارقان تبعه افغان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سارقان احشام به آخر خط رسيدند بيش از 200 سرقت در كارنامه سارقان تبعه افغان
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - حوادث

سارقان افغان كه اعمال مجرمانه خود را در قالب سرقت احشام انجام مي‌دادند، با هوشياري و عمليات سريع پليس آگاهي استان يزد دستگير و روانه زندان شدند.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، سرهنگ طالبي ـ‌ سرپرست پليس آگاهي استان يزد ـ ضمن تاييد اين خبر، افزود: اين سارقان كه با سرقت احشام در شهرستان يزد ضرر و زيان فراواني را به دامداران وارد آورده بودند با در اختيار داشتن يك دستگاه خودرو ابتدا به شناسايي محل نگهداري احشام در مناطق حاشيه‌اي مي‌پرداخته و سپس در ساعات آخر شب به محل سرقت مراجعه و پس از شكستن قفل، احشام را سرقت كرده و به صورت پياده به صحرا و مناطق خلوت منتقل مي‌كردند. آن گاه احشام را سوار خودرو كرده و از استان يزد به استان كرمان منتقل مي‌كردند و در آنجا به فروش مي‌رساندند.

وي افزود: پس از دريافت شكايات و اظهارات اهالي منطقه با توجه به گستردگي حجم سرقت‌ها، تيم ويژه‌اي از كارآگاهان مامور بررسي پرونده‌ شدند و سرانجام پس از ساعت‌ها عمليات شناسايي و تلاش بي‌وقفه كارآگاهان و اطلاعات محلي، ردپاي سه نفر از سارقان افغان در اين پرونده‌ ديده شد و با كسب مجوز قضايي و طي يك اقدام ضربتي نامبرده دستگير و پس از انجام بازجويي‌هاي اوليه به جرم خود اعتراف كردند.

به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا، سرهنگ طالبي گفت: در اقدام بعدي كارآگاهان موفق شدند سه نفر ديگر از همدستان آنان را نيز دستگير كنند كه پس از تحقيقات لازم همگي با صدور قرار قانوني راهي زندان شدند. تلاش پليس آگاهي در شناسايي مالباختگان نيز به بهترين شكل ممكن انجام و بسياري از اين مالباختگان كه در مجموع بيش از 200 راس از احشام خود را از دست داده بودند، شناسايي شدند.

انتهاي پيام

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن