تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820298469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه از ورزش استان قم/پيروزي نمايندگان قم در فوتسال زيرگروه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار كوتاه از ورزش استان قم/پيروزي نمايندگان قم در فوتسال زيرگروه كشور
خبرگزاري فارس: آمادگي گلباليست‌هاي قمي براي حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر گلبال،‌ قهرماني سروش در فوتسال جام فجر صداوسيما و پيروزي نمايندگان قم در فوتسال زيرگروه كشور، مهم‌ترين خبرهاي كوتاه ورزشي استان قم است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، گلباليست‌هاي قمي براي تكرار عنوان قهرماني در مسابقات ليگ برتر گلبال نابينايان و كم بينايان كشور با حريفان خود رقابت مي‌كنند.
دور برگشت مسابقات ليگ برتر گلبال باشگاه‌هاي كشور از ديروز در سالن شهيد رجايي كاشان آغاز شده و طي آن در كنار تيم گلبال بهزيستي استان قم، تيم‌هاي كيهان‌بد تهران، مناطق نفت‌خيز جنوب، بهزيستي گلستان، جامعه نابينايان از كاشان و كانون نابينايان جهرم به مدت دو روز با يكديگر رقابت مي‌كنند.
در روز نخست اين بازي‌ها، بهزيستي قم ابتدا با نتيجه سه بر دو مقابل كيهانبد تهران پيروز شد و در مسابقه دوم با نتيجه شش بر چهار مقابل تيم مدعي مناطق نفت خيز جنوب مغلوب شد.
براساس برنامه در پايان اين رقابت‌ها، تيم ششم ليگ برتر به مسابقات دسته اول گلبال باشگاه‌هاي كشور سقوط مي‌كند و از تيم‌هاي اول تا سوم تقدير مي‌شود.

*قهرماني سروش در فوتسال جام فجر صداوسيما
تيم سروش با اقتدار بر سكوي نخست مسابقات فوتسال جام فجر صداوسيماي مركز قم ايستاد.
سروش براي كسب سومين مقام قهرماني متوالي خود در سه دوره اخير اين بازي‌ها، در ديدار پاياني به مصاف تيم معارف‌ (الف) رفت و در پايان توانست با نتيجه شش بر سه حريف خود را شكست داده و به مقام نخست دست يابد.
براي سروش دراين مسابقه ابراهيم پازوكي (سه‌گل)، سيدعلي ميرطامه (دوگل) و محمدرضا نوري گلزني كردند و اين تيم با تركيب رضا راغبيان، محمدرضا نوري، ابراهيم پازوكي، سيدعلي ميرطامه، عباس غلامي و شرف‌الدين اعزي توانست در ميان هشت تيم شركت كننده عنوان قهرماني را از آن خود كند.
در بازي رده‌بندي نيز تيم مركز پژوهش‌ها با حساب هفت بر يك از سد معارف ‌(ب) گذشت و به مقام سوم دست يافت.

* پيروزي نمايندگان قم در فوتسال زيرگروه كشور
نمايندگان قم در سومين روز رقابت‌هاي فوتسال زيرگروه باشگاه‌هاي كشور حريفان خود را مغلوب كردند.
در گروه دوم اين مسابقات كه در لرستان برگزار مي‌شود، تيم شهيد رئيس كرمي قم در ادامه روند پيروزي‌هاي خود، با نتيجه هفت بر چهار برابر تيم هيئت كهگيلويه و بويراحمد به برتري رسيد و با 9 امتياز صدرنشين اين گروه شد.
رئيس كرمي قم در دو ديدار قبلي خود موفق شده بود تيم‌هاي شاهد شيراز و بانه استان كردستان را نيز شكست دهد.
اما در گروه سوم اين رقابت‌ها در اهواز، تيم جام الكتريك قم كه در بازي نخست خود با دو گل به تيم ميزبان باخته بود، در دومين مسابقه خود برابر تيم هيئت قزوين با يك گل پيروز شد و به نخستين سه امتياز خود در بازي‌هاي اين گروه دست يافت.
انتهاي پيام./10

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 323]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن