تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816545402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيركل حزب موتلفه اسلامي:فعال سياسي نمي تواند از بازار تجمع ايدئولوژيهاي مختلف غافل باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دبيركل حزب موتلفه اسلامي:فعال سياسي نمي تواند از بازار تجمع ايدئولوژيهاي مختلف غافل باشد
حبيبي گفت: لازمه كار سياسي شناخت دقيق ايدئولوژيهاي مختلف است و فعال سياسي نمي تواند از بازار تجمع ايدئولوژيهاي مختلف غافل باشد.

به گزارش خبرگزاري مهر، محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي در اجلاس معاونين سياسي سراسر كشور حزب موتلفه اسلامي اظهار داشت: سياست با دغل بازي رابطه اي ندارد بلكه به قول شهيد آيت الله مدرس سياست ما عين ديانت ماست و ديانت ما عين سياست ماست.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي با بيان اينكه سياسي بودن همه افعالمان يعني همه افعال ما ديني است تصريح كرد: يك فعال سياسي نمي تواند غافل از بازار تجمع ايدئولوژيهاي مختلف وارد گود تضارب انديشه شود بلكه لازمه كار سياسي شناخت دقيق ايدئولوژيهاي مختلف است.

حبيبي افزود: در گود تضارب فكري بايد با ايدئولوژيهاي هم عقيده دست برادري داده و با آن نوع از ايدئولوژيهايي كه مخالف هستيم مبارزه كنيم و در اين راه خود نيز بايد مبدع يك ايدئولوژي باشيم.

وي با بيان اينكه مركز سياسي حزب مهمترين قسمت در ارتباط با مردم و مسئولين است اظهار داشت: توسعه ارتباط با مردم و مسئولين از وظايف مركز سياسي حزب است كه بيش از گذشته به آن نياز است.

دبيركل حزب موتلفه اسلامي درپايان سخنان خود بيان داشت: درك و فهم مطالب عامه مردم براي برقراري ارتباط مردم با حزب بسيار موثر است و اگر به مطالب مردم توجه نكنيم نمي توانيم بگوييم كاري حزبي انجام داده ايم.

تلاش براي همراهي جامعتين با اصولگرايان در انتخابات

دكتر اسدالله بادامچيان هم درسخناني در اين اجلاس اعلام كرد: به دنبال همراهي جامعه مدرسين حوزه علميه قم و جامعه روحانيت مبارز با اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري دهم هستيم.

قائم مقام دبير كل حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: در انتخابات رياست جمهوري دهم آرايش نيروهاي سياسي در جناح اصلاح طلب و اصولگرا متفاوت است، در جناح اصلاح طلب آنها با سه نامزد خاتمي، كروبي و احتمالا ميرحسين موسوي در انتخابات شركت مي كنند اما در اصولگرايان تا به امروز جدي ترين گزينه احمدي نژاد است.

وي افزود: در ميان اصولگرايان احمدي نژاد با موافقان و مخالفان صد در صدي مواجه است و در موتلفه اسلامي به دنبال وحدت نظر همه اصولگرايان درانتخابات رياست جمهوري دهم هستيم.وي درادامه تاكيد كرد: به دنبال راهي هستيم كه بتوانيم نظر مساعد اصولگرايان به يك نامزد واحد را جلب كنيم و در اين راه به دنبال همراهي جامعه مدرسين حوزه علميه قم و جامعه روحانيت مبارز هستيم.

بادامچيان با اشاره به تصميم دوم خردادي ها براي انتخابات رياست جمهوري دهم تصريح كرد: جناح اصلاح طلب براي انتخابات رياست جمهوري دهم با حضور سه نامزد شركت مي كنند كه در اين صورت اين امكان وجود دارد كه آنها مي خواهند از راي خاكستري مردم به نفع خود بهره ببرند.

وي افزود: امكان به ائتلاف رسيدن اصلاح طلبان در انتخابات آينده و اين احتمال كه آنها با يك نامزد در انتخابات شركت كنند وجود دارد، منتفي نيست.

قائم مقام دبير كل حزب موتلفه اسلامي تاكيد كرد: اصولگرايان در حال حاضر چاره اي جز وحدت ندارند و بايد تمام سعي خود را براي رسيدن به وحدت انجام دهند كه در اين خصوص ديداري را با احمدي نژاد نيز داشته ايم.

نماينده مردم تهران در مجلس همچنين در بخش ديگري ازسخنان خود گفت: اسرائيل با توجه به راهپيمايي عظيم مردم در 22 بهمن و پشتيباني از حق هسته اي در صدد است كه دانشمندان هسته اي ايران را ترور كند.

جنبش همزاد اصرار در اهانت به مقدسات دارد

محمد كاظم انبارلويي رئيس مركز سياسي حزب موتلفه اسلامي نيز در اين اجلاس با تحليل جنبش هاي اخير در صد ساله اخير گفت: جنبش همزاد اصرار در اهانت به مقدسات دارد.

وي افزود: جنبش همزاد يك جنبش تقلبي و جعلي است كه همواره در كنار جنبش هاي اصيل مردمي ظاهر مي شود و با سوزن باني انقلاب آن را از مسير صحيح منحرف مي كند.

وي با تاكيد بر اينكه هدف جنبش همزاد بازگشت استبداد و سلطه خارجي در كشور است تصريح كرد: كار اصلي جنبش همزاد اخلال در امنيت نظام و تحريك مردم براي خروج بر حاكميت است و اين كار را براي بازگشت استبداد و سلطه خارجي انجام مي دهد.

انبار لويي افزود: اينكه امروز برخي قلم بدستان مطبوعات دوران اصلاحات در راديوهاي دشمن كار مي كنند نشان مي دهد مردم توانسته اند آنها را در جنبش همزاد شناسايي كنند و آنها مجبور شدند فرار را بر قرار ترجيح دهند.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي در ادامه با اشاره به سخنان موهن آغاجري در منزل عبدالله نوري گفت: واقعا بايد اظهار تاسف كرد، با آنكه گوينده اين سخنان موهن در سال 81 در افكار عمومي مردم تا مرز ارتداد پيش رفت اما از تسامح مقامات قضايي سوء استفاده كرد و دوباره همان حرفها كه از روي بي مهري به نظام و اسلام و روحانيت زده شده بود را تكرار كرد.

وي افزود: من نمي دانم اهانت به مقدسات چه كمكي به فضاي شفافيت گفتماني در كشور مي كند. سازمان مجاهدين انقلاب بايد مسئوليت اظهارات موهن عضو خود را بپذيرد و براي افكار عمومي مردم توضيح دهد چرا اصرار بر تكرار اهانت به مقدسات نظام دارد.

انبارلويي دربخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: ما در جبهه دوم خرداد با سه گفتمان متفاوت روبرو هستيم و انتخابات آينده عرصه رقابت گفتمان پيشرفت، خدمت و عدالت با ديگر گفتمان هاست.وي گفت: ان شاءالله شاهد يك رقابت اخلاقي در انتخابات رياست جمهوري خواهيم بود.

رئيس مركزسياسي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: انتخابات آينده به دليل وجود گفتمانهاي گوناگون در جبهه دوم خرداد يك رقابت دو قطبي نيست، لذا ما يك رقابت پرشور و چند قطبي داريم و اصولگرايان هم براي حضور در چنين انتخاباتي با پيچيدگيهايي كه دارد استراتژي دقيقي را طراحي كرده اند.

وي تاكيد كرد: مسير همگرايي در جبهه اصولگرايان خوب طي مي شود و جاي نگراني نيست.

انبارلويي همچنين كارنامه دولت نهم را موفق توصيف كرد و گفت: بر اساس آخرين نظر سنجي ها اصولگرايان مورد توجه مردم هستند و احمدي نژاد محبوب ترين چهره مطرح است.

مقاومت گفتمان برتر در منطقه خاورميانه است

قائم مقام مركز سياسي حزب موتلفه اسلامي هم در اين اجلاس اظهار داشت: با توجه به تحولات اخير منطقه به ويژه مواجهه نيروهاي غربي با نيروهاي موجود در خاورميانه امروز مقاومت به حرف برتر و اول كشورهاي منطقه تبديل شده است.

دكتر حسن لاسجردي با اشاره به رويكرد دولت نهم در سياست خارجي گفت: دولت نهم تلاش مضاعفي انجام داده تا آرايش جديدي در مسائل منطقه و خاورميانه به وجود آورد.

وي افزود: تاثير گذاري ايران در كشورهاي منطقه به ويژه در حوزه جغرافياي غرب كشور بيش از گذشته پر رنگ شده است كه ايران توانسته در كشورهاي عراق، سوريه، فلسطين، لبنان تاثير گذاري داشته باشد و تعاملات مثبت ويژه اي داشته است.

لاسجردي با بيان اينكه آمريكاييها در طول ساليان گذشته سعي كرده اند كه كلمه دموكراسي را در منطقه مسلط كنند، بيان داشت: آمريكاييها در ساليان اخير به ويژه پس از سال 2000 ميلادي و طرح موضوع خاورميانه بزرگ تلاش كردند مفهوم دموكراسي را به عنوان گفتمان مسلط مطرح كنند اما در مقابل به ويژه پس از پيروزي حزب الله در جنگ سال 2006 كلمه مقاومت جايگزين مفهوم دموكراسي شده و در حال حاضر اگرچه دموكراسي و مقاومت در بسياري از مباحث مورد توجه كشورهاي خاورميانه مطرح است ولي در مجموع مفهوم مقاومت مورد توجه بالاتر و بيشتري قرار دارد.

وي تصريح كرد: در حال حاضر ادبيات سياسي كشورهاي منطقه خاورميانه تحت تاثير تحولات سه سال اخير تغيير كرده و مقاومت حرف اول همه اين كشورها و مهمترين دغدغه نيروهاي موافق و مخالف با تفكرات و جريانات موجود منطقه است.

لاسجردي افزود: بر خلاف نظر آمريكاييها كه به دنبال ترويج و جا انداختن مباحث و موضوعات مرتبط با دموكراسي دلخواه خود بوده اند، كشورهاي خاورميانه با عنوان مقاومت، امروزه بيشتري حشر و نشر را داشته و اين مفهوم اكنون جايگاه عميقي در سياست خارجي منطقه را دارد.

وي ادامه داد: از سوي ديگر رقابت ايران در سطح منطقه به مرحله آخر خود رسيده كه هماوردي با آمريكا در موضوعات مختلف است به اين معني كه امروزه در حوادث و رويدادهايي كه در خاورميانه رخ مي دهد، آمريكاييها، ايران را به عنوان يك عنصر تاثيرگذار و نقش آفرين مي دانند و ايران را در مقابل خود مي دانند و در واقع كشورهاي اروپايي از اين سطح رقابت در منطقه خارج شده اند.

لاسجردي در پايان گفت: انتخابات رياست جمهوري دهم در ميزان تاثيرگذاري ايران در خاورميانه موثر است و با آمدن رئيس جمهور آينده، ايران مي تواند برنامه هاي سياست خارجي جديد خود را تدوين و طراحي كند.

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن