تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816519232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پخش قبوض همراه اول توسط خدمات اول (1868) انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: پخش قبوض همراه اول توسط خدمات اول (1868) انجام شد
پخش قبوض مشتركان دائمي همراه اول استان تهران از اين پس توسط مجموعه خدمات اول انجام مي شود.


به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران، ناصر قدير كاشاني مدير عامل گروه خدمات اول در تشريح پروژه توزيع اول كه پخش قبوض صورت حساب مشتركين دائمي همراه اول در اين پروژه جاي دارد امروز در جمع خبرنگاران گفت:‌مجموعه خدمات اول كار پخش قبوض مشتركان دائمي همراه اول را در سال گذشته با پخش قبوض VIP اين اپراتور در استان تهران آغاز كرد و در هر دوره توانست بين 18 تا 25 هزار قبض به صورت متغير به درب محل سكونت مشتركين ارسال كند.

وي با اشاره به پخش قبوض مشتركين دائمي همراه اول در استان تهران اظهار داشت: اين مجموعه علاوه بر پخش قبوضVIP در سال جاري در دوره اول توانست قبوض مشتركين منطقه 15 را پخش كند.

مدير عامل گروه خدمات اول با بيان اينكه خدمات اول در دوره دوم موفق به پخش قبوض مناطق 15، 18و 19 به همراه قبوض VIP همراه اول شد بيان داشت: پخش قبوض در دوره سوم مشابه با دوره دوم بود و در نهايت خدمات اول در دوره چهارم توانست قبوض كل مشتركين دائمي استان تهران را ارسال كند.

كاشاني با تاكيد بر اينكه خدمات اول در زمينه پخش قبوض همراه اول از مديران و تيم با تجربه استفاده مي كند تصريح كرد: كار پخش قبض مشتركين دائمي همراه اول با استفاده 600 پيك موتور سوار در پنج دفتر شركت خدمات اول واقع در مناطق قلهك،‌ميدان ونك،‌ميدان شوش،‌شهر ري و ورامين صورت مي گيرد و همچنين در آينده اي نزديك به منظور پخش سريعتر، منظم تر و يكسان 5 دفتر ديگر نيز در مناطق مختلف تهران افتتاح مي شود.

وي با تاكيد بر اينكه مشتركين در صورت عدم دريافت قبوض خود مي توانند با شماره تلفن 1868 داخلي 2222 تماس گرفته و وضعيت قبوض خود را پيگيري كنند گفت:‌تمام مشتركين همچنين هر نوع شكايتي در اين زمينه را مي توانند از طريق 09990 و يا 1886 مطرح كنند.

قدير كاشاني با بيان اينكه به پرسنل خدمات اول تاكيد شده كه تا حد امكان صورتحساب مشتركين را به دست آنها برسانند تصريح كرد: اصلاح و تغيير آدرس مشتركين نيز توسط اين مجموعه انجام مي شود.

مدير عامل گروه خدمات اول با اشاره به اينكه اصلاح آدرس شامل تغيير يك رقم كدپستي و يا پلاك افراد است ادامه داد: در اين شرايط مشتركين به صورت تلفني مي توانند اصلاح آدرس قبوض خود را به صورت رايگان انجام دهند.

وي همچنين در خصوص تغيير آدرس قبوض مشتركين دائمي گفت: در صورتي كه نياز به تغيير آدرس باشد پرسنلي آموزش ديده از سوي مجموعه خدمات اول به محل كار يا سكونت مشترك مراجعه و با اخذ مدارك لازم و احراز هويت مالك و با دريافت آدرس و كد پستي صحيح و دقق تغيير آدرس فرد در سيستم همراه اول انجام مي شود.

وي خاطر نشان كرد: هزينه تغيير آدرس به مبلغ 1500 تومان روي قبوض دوره بعد اعمال مي شود و مشتركين تنها موظف به پرداخت هزينه پيك موتورسوار هستند و همچنين مشتركين با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطي سطح شهر نيز مي توانند اقدام به تغيير آدرس كنند.

مدير عامل خدمات اول با بيان اينكه در دوره آتي چاپ پاكت گذاري و تبليغات قبوض همراه اول كاملا به عهده مجموعه خدمات اول خواهد بود ابراز داشت: اين مجموعه موظف است قبوض مشتركين را در مدت 10 روز از 15 تا 25 ماه هاي فرد به دست مشتركين برساند كه در صورت نياز اين زمان تمديد مي شود.

*پخش قبوض مشتركين دائمي استان البرز از سال آينده

قدير كاشاني با بيان اينكه بطور ميانگين پخش حدود 5 تا 6 ميليون قبض توسط اين مجموعه انجام مي شود از پخش قبوض مشتركين دائمي استان البرز از سال آينده خبر داد.

به گفته كاشاني 30 تا 70 درصد دلايل برگشتي قبوض همراه اول تا پيش از اين ،كامل نبودن اطلاعات آدرس مشتركين، عدم امكان شناسايي آدرس مشتركين همراه اول،‌تغيير آدرس مشتركين ،‌مغايرت كد پستي با آدرس و تغيير پلاك در آدرس فعلي مشترك بوده است.

وي خاطر نشان كرد: بر اساس نظرسنجي هاي صورت گرفته رضايت مشتركين دائمي همراه از پخش اين دوره از قبوض صورتحساب همراه اول بالغ بر 70 درصد اعلام شده است.

قدير كاشاني در پاسخ به سئوالي مبني بر دخالت اين مجموعه در فعاليت شركت پست اعلام كرد: وظيفه پست ارسال مرسوله است ولي مجموعه خدمات اول مرسوله توزيع نمي كند و تنها اعلاميه مبلغ بدهي مشتركين را به عنوان يكي از شركت هاي زيرمجموعه همراه اول پخش مي كند كه نوعي از ارائه خدمات در محل كار يا زندگي مشتركين همراه اول است.

مدير عامل خدمات اول خاطر نشان كرد: به زودي شاهد آغاز يكي از بزرگترين پروژه هاي مخابراتي در سطح كشور با مشاركت خدمات اول و مخابرات استان تهران خواهيم بود كه خبر آن در زمان مقتضي اعلام خواهد شد./ص

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 365]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن